Poster: JorritNaar mijn mening past dit niet bij de Pioneer uitstraling.Pioneer is degelijkheid voor een (te?) hoge prijs, die CDJ-400 heeft een Denon uitstraling:Veel functies, dubbele functies onder knoppen, aanpasbaar jogwheel, lage prijs.
Poster: ccc
Als je dit stukje even goed na leest weet je wel waarom ze het doen.![]()
Poster: Jorrit
Ik kan er werkelijk waar geen touw aan vastknopen! :DJij vind die eigenschappen die ik noem een reden om dit product te lanceren? Ik vind ze juist een reden om het niet te doen....
Poster: christiano
ze haddden beter de vernieuwing kunnen gebruiken voor de 800 mk3 en de 1000mk4 (als die ooit komen, waarschijlijk wel)
@ voyager
Misschien kun je je mening onderbouwen. Ik denk dat er meerdere zijn die zich afvragen waarom jij er niet echt kapot van bent?
Lead was er volgens mij wel aardig over te spreken? En mij lijkt het ook een goede speler.
Leg uit:D
Lead was er volgens mij wel aardig over te spreken?
Poster: Jorrit
Denk je dat dat veel zegt dan?Geen aanval richting Lead ofzo, maar ik denk dat hij niet zo snel een splinternieuw pioneer product zal afkraken op deze website.?
quote: |
@ illusion, nou om te beginnen(zeg ik maar alvast van te voren) vind ik hem naar mijn mening, een beetje denon-achtig lijken,verder is hij goedkopoer dan bijv. de cdj-800 mk2,hij kost (introductie 550,-)(deze prijs heb ik van de post van Jorrit genomen). Aangezien je op deze site geen webwinkel-links mag plaatsen. En ik heb hier iemand gezien die zij dat de prijs voor dat product : cdj-400 (redelijk) goedkoop is vergeleken met andere producten, daardoor zou natuurlijk eventueel de kwaliteit in het nadeel kunne zijn? Ik kan het natuurlijk mis hebben,daarom zou ik graag respons van julile wilen hebben(daar leren we alleen maar van) grt, voyager @ voyager |