Poster: CyspozHet valt mij op dat een heleboel mensen vergeten naar de doelgroep te kijken en daardoor allerlei scheve beredenaties maken.
Daar ben ik het ok wel mee eens! voor beginnende mensen zal het volgens mij best een goede starters cd speler zijn! en hij heeft leuke functies zoals usb. mp3 cd. etc
Poster: DaRoyal
Dat is hier wel vaker het geval. Zal wel met de leeftijd te maken hebben.
Of gewoon het willen lullen om het mee kunnen lullen.
Poster: ccc
Even een vraag. Wordt de IPOd ook geladen zodra je hem hieraan hangt?
Nogmaals:
Het ziet er mij veelbelovend uit, deze nieuwe CDJ 400 (qua features , als verbeterde cdj-200 versie),
Echter vind ik het design wel wat minder (maar toch nog wel ok). Ik denk indien men het design strakker had gehouden, de speler aan professionaliteit en appreciatie had kunnen winnen...
(naar mijn mening had hij er veel beter uitgezien indien hij volledig zwart was , en het grijze/zwarte X-patroon er niet had ingezeten + dat dit geheel gewoon vlak en zwart was zoals de cdj 1000. Dan zou hij meer lijken op een gekrompen versie van de cdj 1000...)
miss is dit wel een bewuste zet van pioneer?
de cdj 400 krijgt nu nieuwe features tov van de cdj 200 die op de cdj 1000 of 800 zitte...
moest deze nieuwe CDJ 400 dan, er nog eens bovenop een strakke professionele look (-a-like van de cdj 1000) krijgen, komt miss wel hun Top-speler (cdj 1000) in de substitutie gevaren zone.
grz
Poster: fettibamba
Bij het nieuwsbericht op de site van de rjshop hebben ze lead zijn foto's gebruikt en djresource er afgefotoshopt
Poster: rebounce
Dit ziet er uit als een leuk spelertje. Ik ben benieuwd naar de bediening van een externe HD (of dat allemaal wel zo vlot verloopt). Bij de Numark waren er wat problemen met de ipod en compatibiliteit.
Voor de prijs zou ik het zeker niet laten. Het is natuurlijk ook deels de naam die je betaalt, maar Pioneer kennende zal deze speler wel weer in orde zijn.
Voordat ik hem ga kopen ga ik eerst eens even de kat uit de boom kijken.
Maar wat nog een voordeel lijkt in tegenstelling tot Cortex en andere spelers is dat er ook effectef cd's afgespeeld kunnen worden en niet alleen via HD/IPOD/... .
Poster: dj_jrvoor beginnende mensen zal het volgens mij best een goede starters cd speler zijn!
Poster: rebounce
@ PatrickBeuken zo onleesbaar? Ik zal er opletten
Poster: PatrickBeuken
@ soundcollector, Sunrise8 en anderen => Hoe kunnen jullie nu al beslissen deze speler te kopen?Het enige dat je hebt gezien is een foto en wat tekst op een website...
Kun je ook 2 CDJ 400 aansluiten op 1 PC en de mp3s die op de pc staan afspelen met de spelers? Zonder timecode cd's, via de usb ingangen.
Dat is waarschijnlijk te mooi om waar te zijn...
Poster: Freez
Kun je ook 2 CDJ 400 aansluiten op 1 PC en de mp3s die op de pc staan afspelen met de spelers? Zonder timecode cd's, via de usb ingangen.
Poster: Lead
Yep, tijdens gerbuik wordt je iPod geladen.... Zou niet handig zijn als dit niet zo zou zijn.... sta je halverwege da avond zonder stroom :s