Poster: ccc
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Wanneer kunnen we die bestellen. En ja ik had geen zin om het topic door te lezen. :D
Aah ik was toch niet te lui. Begin januari heb ik al gevonden.
PS. Komt er net zo'n goed filmpje als van de CDJ-200. Dit vond ik namelijk een zeer goed demofilmpje. Dat had mij compleet overtuigt de CDJ-200 te kopen, maar mijn beurs wilde helaas nog steeds niet haha.
Poster: Sunrise8
zker vette cd speler.. maar ik had de vraag dus goed van gisteren he..
Poster: bartezzz
ik wil m!! oew k ga vast sparen:Pweet iemand wanneer die uitkomt??
he CDJ-400 will be available from December 2008 with a price of around €649,-.
Poster: djmaartenhe CDJ-400 will be available from December 2008 with a price of around €649,-.
Poster: bartezzz
oooew hij gaat bij new-line maar 550 euro kosten :p
Poster: Nvie
Hahaha, het mag zolangzamerhand wel voor zich spreken dat als er een datum met tijd wordt genoemd, in een topic, door lead, er een minuut na die tijd een nieuw pioneer product is. Net zoiets als er gevraagd wordt "Waardoor er tussen 1940 en 1945 veel mensen omkwamen" en als antwoord geven "Een Oorlog"
Het valt mij op dat een heleboel mensen vergeten naar de doelgroep te kijken en daardoor allerlei scheve beredenaties maken. Ik hoor dingen voorbij komen als dit zou ik nooit in mijn club willen hebben. Volgens mij wil Pioneer dat ook helemaal niet, dus wees maar niet bang dat je het daar moet neer zetten.
Als je kijkt naar de prijs en functionaliteit dan is het een product wat meer voor de thuis DJ is die graag lekker bezig is en een leuk budget heeft waar hij de nodige functionaliteit voor wilt hebben. En dan is het een zeer mooie speler die ook nog eens van Pioneer afkomstig is, een merk wat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.
Dan is het ook logisch dat er wel effecten op de CD speler zitten omdat deze gebruikers misschien niet het geld hebben om een mixer te kopen met effecten of een externe effector.
En goed je mag dat ding natuurlijk niet mooi vinden, maar op de Jog na, is de rest van de CD Speler exact zoals alle andere Pioneer spelers wat betreft knoppen en lay-out.