Poster: BryanB
er hoeft straks geen DJ meer van pas te komen.
Poster: Vibemaster-D
ik vind het een prachtig ding maar het evenaart de CDJ1000MK3 toch niet he?
anders heb ik echt een miskoop gedaan
Poster: Vibemaster-D
Poster: DaRoyal
Wat ik mij wel afvraag, kan dit apparaat dan ook, net zoals de iCDX met 1 deck 2 decks simuleren? Dat heb ik in de demo-video's van de iCDX namelijk wèl gezien en zou zeker een nette feature zijn. Men richt zich namelijk op de beginnende DJ en die zijn niet altijd zo kapitaalkrachtig dat ze gelijk 2 van die apparaten kunnen aanschaffen.
Poster: robbert
Ik krijg het gevoel dat pioneer met dit product een beetje achter de concurrentie aan gaat hobbelen. Ik kan natuurlijk nog geen goed oordeel over dit product geven, maar Numark zou wel eens een kleine voorsprong kunnen hebben..
Poster: tairip
Numark heeft de plank een beetje mis geslagen door de USB aan de achterkant te doen wat natuurlijk ruk is!
Poster: tairip
De Pioneer biedt voor bijna hetzelfde geld toch een veelzijdiger apparaat met de kwaliteit die we van Pioneer mogen verwachten. Ik denk dat dit wel een hardloper word!
Poster: robbert
Ik krijg het gevoel dat pioneer met dit product een beetje achter de concurrentie aan gaat hobbelen. Ik kan natuurlijk nog geen goed oordeel over dit product geven, maar Numark zou wel eens een kleine voorsprong kunnen hebben..
Poster: stevewPoster: Vibemaster-D
hehe, dat betwijfel ik enorm. Ik ben ZEER tevreden met mijn cdj's-1000mk3 hoor, ik zie hier geen bedreiging voor de 1000 in. Je hebt nog steeds de beste speler daar thuis staan Vibe-D, don't worry
Poster: Lead
Als je de iPod via USB aansluit (dat is inderdaad het stekkertje) kun je browsen met de CDJ door je files, net alsof je op je iPod zelf aan het browsen bent.
Het lijkt mij juist wel een heel vet apparaat, de prijs vind ik idd te dicht bij de cdj 800 liggen, maarja deze heeft wel meer functies, en hij zal vast ook na de release wel in prijs dalen....
ik draai nog niet met cd's, maar misschien kan dit apparaat om mee te beginnen mij over de streep trekken.
Poster: PatrickBeuken
Ik vind dit juist niet 'ruk'. Uitstekende kabels... dat is pas 'ruk'. Kabels aan de achterkant zijn netjes weggewerkt. Als je een externe HD gebruikt is het 1x inpluggen en niet meer aankomen. Voor een usb-stick of ipod die je vaker unplugged is het natuurlijk wat minder. Maar om dat tegemoet te komen kun je ook gewoon een usb poort achter en boven maken... (zoals bij verschillende Numark producten).
De kwaliteit die we van Pioneer mogen verwachten? Het cd-loopwerk is misschien wat beter dan dat van concurrenten (is nooit bewezen, voor zover ik weet), maar op digitaal gebied levert Numark toch echt meer kwaliteit en regelmatigere verhelping van updates. Als ik bijvoorbeeld zie dat Pioneer een CDJ-200 released die niet fatsoenlijk VBR mp3's speelt, terwijl concurrerende producten van Denon en Numark dit wel al konden, kan ik alleen maar concluderen dat Pioneer half werk levert. Ze hadden hiervoor best een update vrij kunnen geven. Daarnaast zie je ook nu weer dat Numark en Denon dik voor lopen op de ontwikkeling van digitale producten. Ik ben het met Robbert eens dat Pioneer er in dit geval maar achteraan hobbelt.
Poster: roelygun
Nou Nou ik wou net de 800's gaan kope maar nou ben ik in twijfel gebracht
Aaleen een klein jogwheel maarja