Ik vraag me af als het mogelijk is om met 2 cdj-400's mp3's af te spelen vanaf 1 centrale externe HD.
Poster: CK_SoundMachineIk vraag me af als het mogelijk is om met 2 cdj-400's mp3's af te spelen vanaf 1 centrale externe HD.
Poster: Illusion
En waarom horen volgens jou geen effecten op een cd-speler dan? Waarom wel op een mixer? Een mixer is toch ook puur om de muziek te "mixen".
Poster: CK_SoundMachineIk vraag me af als het mogelijk is om met 2 cdj-400's mp3's af te spelen vanaf 1 centrale externe HD.
Poster: Cyspoz
Nee, maar dit is een beperking van USB. Maar dat wil je denk ik ook niet, je wilt namelijk twee onafhankelijke systemen. Mocht er dan een schijf falen kun je altijf terug vallen op het andere systeem.
Poster: Lead
Nope, niet mogelijk, inderdaad door USB beperkingen... Ook is de toegangssnelheid van zo'n schijf wellicht niet hoog genoeg.
Poster: DaRoyal
Maar hoe zit 't dan met de CDJ-400 met aansturen van programma's? De iCDX kan dat bijv. wel. Kan de CDJ-400 dat ook?
En is 't mogelijk een iPod aan te sturen hiermee?
Heb niet de moeite genomen om alles door te lezen, dus als ik een dubbele vraag stel, sorry.![]()
Poster: CK_SoundMachine
Eigenlijk zou ik dat wel willen. In België mag je legaal aangekochte mp3's slechts van de originele drager afspelen. Dus als je alles op 1 externe HD gooit en hiervanaf speelt ben je in orde. Maar als je per cd-speler een externe HD nodig hebt, dan zou je in principe alles dubbel moeten kopen. Als je in orde wilt zijn volgens SABAM.
Dit is pas mijn tweede post en ik doe al moeilijk
Ziet er goed uit.
Poster: tairip
Laten ze eerst maar duidelijkheid scheppen dan snappen mensen ook wat ze wel en niet mogen.
Poster: Laidback
is het trouwens mogelijk om de Stored Memory Info te Mergen met een MMC kaart uit de cdj-1000 ?
met mmc merger...
Ik denk dat het een zeer leuk toestel zal zijn. Ik denk dat dit weeral een dikke hit wordt voor pioneer maar ja...ik verwacht niets anders van mijn favoriete merk. Ik kijk al uit naar de demo-video. De look vindt ik ietsje minder. Ik zie liever de classic-look van de cdj-800 en 1000 (1 vast kleur, 1 vaste vorm)...maar ja, dit is maar mijn mening hé vrienden. Voor de rest ziet de 400 er zeer goed uit (zeker nu met de USB-functie)
Iemand een idee wat de prijs hiervan ongeveer zal zijn??
Poster: stevew
sorry, Ik heb er even moeten naar zoeken maar toch inderdaad gevonden. Ik ben hier een tijdje afwezig geweest hé BryanB...I'm a bit rusty. De laaste keer ik online was, was je nog een semi-plus member...je hebt ondertussen ook niet stilgezeten hier...hehehe