Pioneer CDJ-400 aangekondigd (14/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 07-11-2007 09:26

Zoals te lezen is in het Persbericht heeft Pioneer een nieuwe CD speler aangekondingd : CDJ-400.

Lees meer in het DJ Topic : CDJ-400

Pioneer CDJ-400 Demo Video by DJResource

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 19-12-2007 12:39 (16%)

What do you think about Pioneer CDJ-400 aangekondigd ??

Vote :   

Insyder    posted on 21-02-2008 16:17
Ze zijn via verschillende shops nu wel te bestellen en morgen te ontvangen.. gewoon zoeken Happy, laughing
MissSalem    posted on 11-03-2008 06:38
Heb onlangs 2x CDJ-400, DJM-400 en bijhorende grote flightcase gekocht.

Misschien een domme vraag, maar ik merk aan de mousse van de case dat de knopjes (Wah, Jet...) in de mousse priemen, waardoor de afdruk in de mousse staat.

Kan dit kwaad?
yogum    posted on 11-03-2008 10:50
Eindelijk er uit dus? Vet! Goede keuze! Ik ben ook nog op zoek naar een DJM-400, maar liefst 2ehands...
simsoft    posted on 11-03-2008 11:02
haha neen MissSalem kan geen kwaad ze
MissSalem    posted on 11-03-2008 13:24
Poster: simsoft
haha neen MissSalem kan geen kwaad ze

Als het maar niet de jog is, neem ik aan... Happy, laughing
Lead    posted on 11-03-2008 16:34
Poster: Insyder
Ze zijn via verschillende shops nu wel te bestellen en morgen te ontvangen.. gewoon zoeken Happy, laughing

Er zijn weinig die ook daadwerkelijk voorraad hebben hoor ! Er zijn er des te meer die ZEGGEN voorraad te hebben Winking my eye

Poster: MissSalem
Heb onlangs 2x CDJ-400...ik merk aan de mousse van de case dat de knopjes (Wah, Jet...) in de mousse priemen, waardoor de afdruk in de mousse staat.

Kan dit kwaad?

De knopjes kunnen wel wat hebben, een afdruk van het jogwheel is NIET GOED !
Let the BASS be louder
ccc    posted on 11-03-2008 16:38
Ehm is de jog niet hoger dan de knopjes? Wat dus zou betekenen als de knopjes een afdruk achter laten de jog dit ook automatisch doet Confused
Wout-r    posted on 11-03-2008 17:06
Waarschijlijk heeft het schuim van de case verschillende hoogtes, zodat de jog niet wordt geraakt.
PatrickBeuken    posted on 11-03-2008 17:39
Poster: Lead
Er zijn weinig die ook daadwerkelijk voorraad hebben hoor ! Er zijn er des te meer die ZEGGEN voorraad te hebben Winking my eye

Het lijkt me niet dat een shop zo'n uitspraak doet terwijl ze weten dat het niet waar te maken is.
Tizio    posted on 11-03-2008 17:58

1 woord, tonecontrol, goede service snelle levering en de voorraad status klopt Winking my eye hij is daar by the way ook nog een van de goedkoperen...

MissSalem    posted on 11-03-2008 20:04
Poster: Wout-r
Waarschijlijk heeft het schuim van de case verschillende hoogtes, zodat de jog niet wordt geraakt.

Inderdaad, het deel waar het jog in moet komen is helemaal weggesneden. De jog past er dus perfect in. Gisteren, toen ik even keek, waren het vooral de knopjes die het zwaar kregen, de plaats van het jogwiel in de mousse leek OK.
ccc    posted on 11-03-2008 20:08
Ik moet zeggen dat ik het woord mousse wel leuk vind klinken.
Ik moet dan telkens aan chocolade mousse denken haha.
MissSalem    posted on 12-03-2008 06:24
Poster: ccc
Ik moet zeggen dat ik het woord mousse wel leuk vind klinken.
Ik moet dan telkens aan chocolade mousse denken haha.

Hoe noem je het anders? Happy, laughing

Gisterenavond opnieuw eens gekeken. Ik merkte dat de knopjes er weer inzaten als afdruk in de mousse. Het jog lijkt opnieuw helemaal OK en de mousse in die streek is plat.
Voor het moment ligt de case plat op de grond en doe ik hem zelfs niet helemaal dicht meer. Toch krijg ik afdrukken. Ik ben bijna bang om iets verkeerd te doen met die gear. Happy, laughing
Tizio    posted on 12-03-2008 06:56
je kunt vragen of ze in de winkel wat uitsparingen in het schuim (zie je, nog een woord! maar mousse klink chiquer), je kunt natuurlijk ook zelf gaan klooien :P
Arno77    posted on 02-04-2008 19:49
Poster: tairip

Een datum werd door jou nog nergens gevraagd! Winking my eye Alleen "wanneer ze wel uitgeleverd kunnen worden" dat kan ook een ruim begrip zijn!

Hoi jongens, zeg ik heb een tks file voor mijn cdj-400 plus traktor, maar ik weet niet wat ik met die file moet doen? Iemand hier ervaring mee?
DJ-NickB    posted on 02-04-2008 20:52
Inderdaad de CDJ400 is door de ZEER grote vraag nog bijna nergens direct uit voorraad leverbaar... Ook al beweren shops het wel.. heb je toch snel uitgeleverd gekregen heb je geluk!! Dat weet ik zeker...

Want Pioneer verdeeld de beschikbare CDJ400's eerlijk over de diverse dealers dus het kan niet zo zijn dat de één niets meer heeft en een andere zegt veel voorraad te hebben...

Greetzz Nick
Grazydon    posted on 02-04-2008 21:17

Heb het ook gemerkt, heb vorige week een cdj400 besteld... de levertijd was 4 dagen werd mij verteld dus zou heb nu toch wel moeten hebben maar kreeg een mail dat hij waarschijnlijk volgende week weer geleverd wordt.... Dus nog even volhouden Cry....

MissSalem    posted on 02-04-2008 21:21
Poster: Grazydon

Heb het ook gemerkt, heb vorige week een cdj400 besteld... de levertijd was 4 dagen werd mij verteld dus zou heb nu toch wel moeten hebben maar kreeg een mail dat hij waarschijnlijk volgende week weer geleverd wordt.... Dus nog even volhouden Cry....

Waar ik geweest ben waren ze snel binnen en buiten. Als ze me zeiden "waarschijnlijk volgende week" was het niet gelogen. De leveringen klopten wel. Misschien dat dat voor alle dealers is, hopelijk... Enfin ja... Ik hoop gewoon dat je niet veel langer hoef te wachten. Happy, laughing Veel succes!

Tussen haakjes, het is het wachten waard, hoor. Winking my eye Mijn mening dan. Happy, laughing
Grazydon    posted on 02-04-2008 21:24
Heb er ook wel vertrouwen in dat hij volgende week komt, hij verwachte hem op maandag te krijgen dus dan heb ik hem dinsdag of woensdag Cry....
Is idd het wachten waard, heb hem bij een kameraad al even mogen testen en is echt een topbakkie!!!

Bedankt voor je medeleven Cry.....
DJ-NickB    posted on 02-04-2008 21:36
Waar heb je hem besteld?
Grazydon    posted on 02-04-2008 22:10
heb hem besteld bij [edit]
Alert : Op DJResource geen verwijzingen naar webshops. Deze is GEEN dealer dus ik zou er geen spullen kopen.
Mod edit by Lead on 02-04-2008 23:45 (53%)
MissSalem    posted on 03-04-2008 13:41

Wat meer technische vraag over DJ-materiaal in het algemeen.

Ik werk nu met 2x CDJ-400 en een DJM-400 in een flightcase, aangesloten op actieve boxen.
Het geheel van de mixer en de cd-spelers zit dus in een flightcase, speciaal ontworpen voor deze set. Maar ik merk dat ik telkens de boel wat uit het schuim van de flightcase moet halen om aan de on/off-knop te kunnen.

Wel heb ik een domino gekocht; daar kunnen 4 stekkers in en er zit bovendien een schakelaar op. Alle toestellen omtrent DJ-apparatuur zitten op die domino. Zet ik de schakelaar niet aan, natuurlijk geen stroom en doe ik dat wel, dan blijf ik stroom hebben.

Nu... Als ik die dominoschakelaar uit zet, maar de DJ-apparatuur aan, dan hoeft de boel niet meer uit het schuim te komen. Ik zet de schakelaar aan en ik heb stroom. Bovendien gaan alle toestellen zo aan.
Is dit aangeraden, om zo te werken? Of kan ik beter de boel uit de schuim blijven halen om aan die on/off-knop te geraken en alles blijven uitdoen als ik niet draai?

Tizio    posted on 03-04-2008 14:04
De afgelopen paar weken zijn ze op voorraad geweest bij [edit] minder dan in genoeg andere winkels! Momenteel eventjes niet meer, goede winkel vind ik zelf, snelle levering en geweldige service!
Alert : Geen namen van webshops ! En al helemaal niet met prijs erbij -> FAQ

Zoals altijd is het zo dat als 1 winkel ze weer heeft, de meeste ze wel weer krijgen.
De genoemde shop is geen officieel dealer overigens.
Mod edit by Lead on 04-04-2008 00:13 (13%)
bastianhecker    posted on 04-04-2008 09:02
ik heb er afgelopen woensdag op gedraaid maar ik vond dat ding wel beetje klein en ook dacht ik eerst dat de jog kapot was:P maar dat blijkt zo te horen dat je dat ding naar boven en beneden kan doen! Kortom liever de wat grotere spelers.
Ghost-Andries    posted on 04-04-2008 11:14
ik vind de cdj-400 wel leuk voor thuis! maar zoals de "bastianhecker " zegt ik vind het alleen een beetje spijtig dat het jogwheel kleiner is dan die van de cdj- 800 mk2  en de cdj- 1000 mk3 dit vind ik persoonlijk beter aanvoelen! maar dit is ieder zijn mening weerCry voor de rest vind ik het een top speler zeker de effecten zijn ook wel leuk zeker de roll effect van op de djm-800Cry

127 Users online: 10 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 51.128
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.502