Poster: simsoft
haha neen MissSalem kan geen kwaad ze
Poster: Insyder
Ze zijn via verschillende shops nu wel te bestellen en morgen te ontvangen.. gewoon zoeken
Poster: MissSalem
Heb onlangs 2x CDJ-400...ik merk aan de mousse van de case dat de knopjes (Wah, Jet...) in de mousse priemen, waardoor de afdruk in de mousse staat.
Kan dit kwaad?
Poster: Lead
Er zijn weinig die ook daadwerkelijk voorraad hebben hoor ! Er zijn er des te meer die ZEGGEN voorraad te hebben
1 woord, tonecontrol, goede service snelle levering en de voorraad status klopt hij is daar by the way ook nog een van de goedkoperen...
Poster: Wout-r
Waarschijlijk heeft het schuim van de case verschillende hoogtes, zodat de jog niet wordt geraakt.
Poster: ccc
Ik moet zeggen dat ik het woord mousse wel leuk vind klinken.
Ik moet dan telkens aan chocolade mousse denken haha.
Poster: tairip
Een datum werd door jou nog nergens gevraagd!Alleen "wanneer ze wel uitgeleverd kunnen worden" dat kan ook een ruim begrip zijn!
Heb het ook gemerkt, heb vorige week een cdj400 besteld... de levertijd was 4 dagen werd mij verteld dus zou heb nu toch wel moeten hebben maar kreeg een mail dat hij waarschijnlijk volgende week weer geleverd wordt.... Dus nog even volhouden ....
Poster: GrazydonHeb het ook gemerkt, heb vorige week een cdj400 besteld... de levertijd was 4 dagen werd mij verteld dus zou heb nu toch wel moeten hebben maar kreeg een mail dat hij waarschijnlijk volgende week weer geleverd wordt.... Dus nog even volhouden
....
Wat meer technische vraag over DJ-materiaal in het algemeen.
Ik werk nu met 2x CDJ-400 en een DJM-400 in een flightcase, aangesloten op actieve boxen.
Het geheel van de mixer en de cd-spelers zit dus in een flightcase, speciaal ontworpen voor deze set. Maar ik merk dat ik telkens de boel wat uit het schuim van de flightcase moet halen om aan de on/off-knop te kunnen.
Wel heb ik een domino gekocht; daar kunnen 4 stekkers in en er zit bovendien een schakelaar op. Alle toestellen omtrent DJ-apparatuur zitten op die domino. Zet ik de schakelaar niet aan, natuurlijk geen stroom en doe ik dat wel, dan blijf ik stroom hebben.
Nu... Als ik die dominoschakelaar uit zet, maar de DJ-apparatuur aan, dan hoeft de boel niet meer uit het schuim te komen. Ik zet de schakelaar aan en ik heb stroom. Bovendien gaan alle toestellen zo aan.
Is dit aangeraden, om zo te werken? Of kan ik beter de boel uit de schuim blijven halen om aan die on/off-knop te geraken en alles blijven uitdoen als ik niet draai?