Ik heb zoveel zin om dit product te testen.
Ik had niet op dit tijdstip een release verwacht! Ik zag de topic, morgen om 9 uur... en dit was gewoon boven mijn verwachtingen... Wat en release !! Top!!
Enig idee wat de prijs zal zijn?: Ik heb een idee van de 700 tot 800 euro. Of zal dit te goedkoop wezen?
Lead bedankt voor de informatie!
@ fettibamba: De DMP 555 is niet meer nieuw hoor, en ik vind hem er totaal niet op lijken! De DMP was eigenlijk best wel een flop, en wordt volgens mij niet meer verkocht!
@ BryanB
Ik zou gewoon deze nemen:p Heerlijk!! wat een ding:D
Ik vind hem mooi! In ieder geval mooier dan de 800 mk2!! Geeft veel meer sfeer! Een cd-speler hoeft niet perse zo groot te zijn. Deze is mooi compact, de jog werkt waarschijnlijk best wel lekker! hoeft van mij ook niet groot te zijn.
649,- vindt ik toch best nog een mooie prijs! Ik wacht nog even, en misschien dat ik hem wel ga aanschaffen! Maar December 2008 lijkt me idd ook een beetje laat. Waarschijnlijk is dit een typfout!
Poster: woudy
..maar voor de rest kan ie wel weer wat meer dan de 800..
Poster: robbert
"..tierelantijntjes dan alleen maar in de weg zitten.."
Effecten horen niet op een cd-speler, maar op een mengpaneel..)
Poster: Cyspoz
Zou je er trouwens ook een externe USB HD op aan kunnen sluiten. Dat zou namelijk wel relaxed zijn, dan kun je gewoon altijd je complete collectie mee nemen.
...Het jogwheel ben ik erg benieuwd naar, op welke manier dit te vergelijken is met het 800 en 1000 jogwheel.
Deze speler zal voor de (beginnende?) thuis dj erg interessant zijn.
Effecten horen niet op een cd-speler, maar op een mengpaneel..)
Poster: Illusion
En waarom horen volgens jou geen effecten op een cd-speler dan? Waarom wel op een mixer?