Bloedbad tijdens optreden Carl Cox (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tairip    posted on 06-11-2007 10:51
Een optreden van de Britse dj Carl Cox in Venezuala is zaterdagavond geëindigd in een bloedbad. Rond half twee 's nachts begon een man tijdens de show met een pistool in de rondte te schieten. Dat melden diverse buitenlandse websites.

Hoewel het officiële aantal nog niet bekend is, wordt er gesproken van vier doden en minstens negen gewonden. Op een filmpje op YouTube, gemaakt door een aanwezige vj, was te zien hoe het optreden na het incident wordt stopgezet en er paniek onder het publiek uitbreekt.

Kijk voor een filmpje op: VKMAG.COM

Bron: Nu.nl

What do you think about Bloedbad tijdens optreden Carl Cox ??

Vote :   

Renzis    posted on 06-11-2007 10:55
Echt zwaar sick. Volgens mij had Carl het niet eens door toen er geschoten werd.

Mogen ze bij mijn optredens wel ff niet doen.
the-melody    posted on 06-11-2007 10:59
En ze hebben een stem waarmee ze de dader kunnen opsporen^^

Zoals in de reacties daar geschreven wordt zegt er idd iemand: 'Eu te Mato'
Dalique    posted on 06-11-2007 11:08
ho-ly shit.. Je zal daar maar staanCry
pff ziek dit.
FreakT    posted on 06-11-2007 11:13
ben de reactie van carl cox tegengekomen

“I am deeply shocked and still stunned by the events of Saturday [3rd November]. My condolences go out to victims that were caught up in the horrific act that took place at this gig. I am informed that it was gang related, and feel so sad that anybody would act in such a manner when the event was full of 7000 people having fun. I find it such a sad moment in electronic music as this was probably one of the best set up shows I had played in South America – a sign of real progress…yet utterly hijacked by this mindless act. Again, my heart goes out to those that have died or been injured. This is NOT what the dance scene is about and is a million miles away from what I want to do, or promote.”

Coxy.
BryanB    posted on 06-11-2007 11:29
Ik heb 2 verschillende filmpjes gezien, en het ziet er verschikkelijk uit.
Laat ook maar weer zien hoe belangrijk fouilleren is tijdens feesten.....
robbert    posted on 06-11-2007 12:10
Niet normaal dat zoiets gebeurd! Ik vind het natuurlijk enorm erg voor de slachtoffers en uiteraard de familie hiervan, maar ook voor Carl cox. Ik hoop niet dat dit gevolgen heeft voor zijn verdere cariere.
BryanB    posted on 06-11-2007 12:22
Poster: robbert
 Ik vind het natuurlijk enorm erg voor de slachtoffers en uiteraard de familie hiervan,

Vergeet niet dat de kans groot is dat het om een afrekening ging. Dus wie weet waren de slachtoffers ook geen lieverdjes. Maar volgens mij zijn hier ook onschuldige gevallen.

Ik wacht het onderzoek af....
robbert    posted on 06-11-2007 12:46

Die kans is inderdaad groot, maar dan blijft het nog steeds enorm erg voor de familie..

stevew    posted on 06-11-2007 12:49
Poster: BryanB

Dus wie weet waren de slachtoffers ook geen lieverdjes. Maar volgens mij zijn hier ook onschuldige gevallen.

Ik wacht het onderzoek af....

Het blijft hetzelfde tussen wie het ging, dit is gewoon rampzalig dat zoiets moet gebeuren op zulke evenementen! Voor de organisatie, dj's, personeel en publiek is dit het ergst denkbare scenario. Stel je voor dat als je naar een evenement gaat, dat ze daar beginnen knallen in de zaal en stel je voor dat één van je vrienden daar geraakt wordt, ik wil er niet aan denken maar toch gebeurt het. Hoe is dit toch mogelijk de dag van vandaag...
_Ivan_    posted on 06-11-2007 13:08
Verschrikkelijk zeg Cry
Feel&.Celebrate.Life!
Aemilius    posted on 06-11-2007 13:09

Wat een ramp zeg! Ongelofelijk..

Ferrox    posted on 06-11-2007 13:26
Poster: stevew

Het blijft hetzelfde tussen wie het ging, dit is gewoon rampzalig dat zoiets moet gebeuren op zulke evenementen! Voor de organisatie, dj's, personeel en publiek is dit het ergst denkbare scenario. Stel je voor dat als je naar een evenement gaat, dat ze daar beginnen knallen in de zaal en stel je voor dat één van je vrienden daar geraakt wordt, ik wil er niet aan denken maar toch gebeurt het. Hoe is dit toch mogelijk de dag van vandaag...

Ooit de film Freedom Writers gezien? Daar krijg je een goed beeld over hoe het er in de VS vandaag de dag er aan toe gaat...
Vibemaster-D    posted on 06-11-2007 14:48
het slaat nergens op door zulke mongolen kunnen wij straks niet meer veilig en voor je fun naar een evenement
bartezzz    posted on 06-11-2007 15:17
echt ziek dat iemand zoiets doet!!
da doe je toch gewoon niet!!
woudy    posted on 06-11-2007 15:43
Wat een gebeurteniss echt niet te geloven het word gekker met de dag in de wereld.

Maar naar mijn mening zal zoiets niet snel in ons koude kikkerlandje gebeuren aangezien bij evenementen hier de beveiliging meestal goed geregelt is en je echt niet zomaar een wapen mee naar binnekrijgt.

Maar ontopic is het natuurlijk wel vreselijk voor iedereen daar incl Carl Cox.
Cyspoz    posted on 06-11-2007 17:55
Wat is de reden dat er aan het einde nog een keer paniek uitbreekt. Want ik hoor op dat moment geen schoten meer. Kan wel zien dat het in Venezuela is, meteen met die mensen beginnen te sjouwen. Dat doen we hier in Nederland toch niet gelukkig.
Poster: Renzis
Echt zwaar sick. Volgens mij had Carl het niet eens door toen er geschoten werd.

Die is of doof, of erg geconcentreerd bezig. Want op het filmpje waren de schoten erg goed te horen, en het opname punt is niet ver van Carl vandaan.
User edit by Cyspoz on 06-11-2007 @ 17:57:08 (100%)
Ziax    posted on 06-11-2007 18:13
carl cox is dacht ik gehoord te hebben bijna doof :p, ik weet dit niet zeker en zou hier in feite wel de waarheid willen van weten.
Yorick    posted on 06-11-2007 18:16
denk je even uit te gaan is er kans on mee geschoten te worden, hoop dat het in nederland niet gaat gebeuren..
Familie&Nabestaanden&Vrienden  Veel Sterkte...
Laidback    posted on 06-11-2007 18:51
de wereld veranderd bij de dag..

maarja.. dit is in die landen elke dag aan de orde..
erg jammer dat dit dan op zo'n feest plaats moet vinden..
Silteo    posted on 06-11-2007 18:52
helemaal ziekCry
neutje    posted on 06-11-2007 18:55
jezus wat heb je een gestoorde mensen op de wereld.
echt focking niet normaal
OneSixty    posted on 06-11-2007 19:06
wat is dat dan ook voor een RUK beveiliging.

het is gvd een feest voor 7000 mensen !!! dan zitten daar toch gegarandeerd mensen bij met minder goede bedoelingen !!!!

jeeeeeeeeSleepingzzz Cry
Twizz    posted on 06-11-2007 20:20
Poster: Renzis

dan zou ik terugschieten....

rare wereld...
Renzis    posted on 06-11-2007 20:27
IK bedoelde meer, niet in de tent gaan schieten als ik sta te draaien (en ook zeker niet op mij). Ik zou em echt flippen.
Bouncy    posted on 06-11-2007 20:34
3 keer raaien waarom carl cox meteen wegduikt achter zijn booth

168 Users online: 7 Guests (161 Unknown)
Pages generated today : 22.687
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.411.061