Ik vraag me af, niet enkel uit nieuwsgierigheid, waar je prijzen van dj's (bekendere) kan vinden of gewoon vinden waar je ze kan booken.
Denk dan vooral aan de dj's die hoofdzakelijk in België bekend zijn in het electro house genre en niet te commercieel. Liefst gewoon in België en niet veel verder want dan zal de prijs ook veel stijgen (weet dat dit moeilijk te vragen is op een nl forum). denk dan bv aan bobby ewing (1/2 van Shameboy).
Met gewoon url's naar booking sites met prijzen maak je me al blij
waarom is fld zo duur in vergelijking met anderen top dj's ??
Poster: Lukazals ik op me site zet: "NU 5 UUR MUZIEK VOOR MAAR 2 EURO" dit is dus niet zo maar. dit schrikt echt niemand weg
prijs staat nooit op de site van de dj.. dit schrikt af, als de host serieus belangstelling heeft, word er gepraat over de prijs
Poster: djmaartenwaarom is fld zo duur in vergelijking met anderen top dj's ??
@ carton, we gaan met de chiro iets doen, ofwel een conceptfeest of een naam die volk trekt, ik wil gaan voor de naam. Maar de namen die mogelijk volk trekken zijn wss te duur, blijven posten wel en dacht dat bobby ewing qua prijs en aantrek de beste keuze zou zijn ,toch tom?
Poster: kardon
chuckie maar 350? huh
Poster: Gagarin12@ carton, we gaan met de chiro iets doen, ofwel een conceptfeest of een naam die volk trekt, ik wil gaan voor de naam. Maar de namen die mogelijk volk trekken zijn wss te duur, blijven posten wel en dacht dat bobby ewing qua prijs en aantrek de beste keuze zou zijn ,toch tom?
Poster: Sunrise8
ja maar goed. 3 uur kost dan weer geen 2500 euro meer haha.. en waarom zou je dan voor 1 uur gaan als 2 uur hetzelfde is toch.. maar ik zal zeker eind december eens gaan bellen hoeveel het nou gaat kosten, want wel leuk als chuckie ofzo komt draaien op mijn feest. jullie zijn uiteraard van harte uitgenodigd dan.. maar ouders moeten het wel goedkeuren