De 1000 is inderdaad te krijgen voor 750-850 per stuk, enkel gaat het dan niet om een mk3.
Poster: Sunrise8
voor een cdj 1000 voor 800 zul je nite krijgen. ik leg even uit waarom: cdj 800 is nieuw 700 a 800 euro. cdj 1000 = 1200 a 1300.. zie je het verschil:P. bij de cdj 1000 500 euro eraf en bij de cdj 800 maar 100 of 200 eraf.. maar goed dit is dus mijn advies. heb wel een cdj maar is zeker niet te koop. succes verder
Poster: PJJe weet toch dat je voor iets meer dan 669 een cdj-800 MK2 nieuw bij je thuis hebt hé
Poster: Aemilius
Ik zou het idd overwegen om 69,- meer bij te leggen zodat je een nieuwe cdj in huis hebt + volle garantie.. Ik zou zeggen loop nog 1 week een krantenwijk of wat dan ook en koop een nieuwe
Poster: PeterVervloesem
zoals ik al zij, bij mij gaan de meetste 2de hands CDJ1000 !!!MK3!!! tussen de 750 en 850 is dus wel perfect mogelijk voor die prijs dingen te vinden, want ik koop ze 2de hands in verdien er nog iets op zodus....
Poster: Ponk
offtopic: Haha, maar - ik ben van België - en ik ken niet echt véél eigenlijk niemand, die krantenwijken loopt. Is het daar bij jullie zo gelieft?
Poster: Timmerink
Het is een voorbeeld..
Ik zou toch echt even wachten, 69,- euro bijsparen, en vervolgens een nieuwe kopen als ik jou was. Dan heb je direct iest nieuws, niet door anderen gebruikt en altijd zekerheid dat je volle garantie hebt! Dat is die 69,- euro toch wel waard neem ik aan?