Tip voor mensen die vaak demos opsturen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dyno    posted on 02-11-2007 22:27
Als je vaak demo's opstuurt kan je sinds kort je pakketje nóg beter verzorgen.

Dat je een mooi hoesje (voorkant met eigen ontwerp en achterkant met tracklist bv.) voor de cd maakt en wellicht ook de cd zelf van een mooi eigen ontwerp voorziet, kan je nu ook het postpakketje zelf voozien van een leuk extra-tje.

Een eigen postzegel!

Postzegels

OK, goedkoop zijn ze niet (€ 6,45 + eenmalige opstartkosten van € 7,00) maar wél leuk.

Kijk op http://www.tntpost.nl/voorthuis/postzegels/eigen-postzegels-maken/index.aspx?tab=4 en leef je uit.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081

What do you think about Tip voor mensen die vaak demos opsturen ??

Vote :   

BryanB    posted on 02-11-2007 22:48
Zou er geen extra geld aan uitgeven, de kans dat iemand er naar kijkt lijkt me klein. En heeft voor de rest ook geen toegevoegde waarde..
Steev    posted on 02-11-2007 23:13
Tja, het is opzich wel geinig, maar ben het wel met Bryan eens, het heeft niet echt een toevoegende waarde. Meestal gooi ik de envelop weg en ga me daarna bekommeren om de inhoud. Happy, laughing
Lead    posted on 03-11-2007 01:55
De meeste leuke dingen kosten geld en je hebt er niets aan....

vind dit wel geinig... Maar ik gebruik te weinig postzegels op het moment voor zoiets.
Let the BASS be louder
NielsR    posted on 03-11-2007 01:58
In belgie kan dit ook, denk al even en zoveel duurder als gewone postzegeld zijn ze hier niet.
_Ivan_    posted on 03-11-2007 02:01
leuk idee, maar het kost wel een paar duiten en dan krijg je eigenlijk allemaal kleine plaatjes waar mensen toch een bril voor moeten opzetten. lijkt me dan leuker om je eigen envelop te ontwerpen ofzoWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

117 Users online: 39 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 7.380
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.867.778