Poster: woudy
Ik heb mijn Cdj's 3 weken geleden gekocht en er staat ook versie 1.90 op, ik denk dat die versie op de nieuwste al staat maar nog niet op de site is gezet ofzo.
Poster: MrCotino
Ook orginele cd's pakt ie niet meer.wat moet ik hier van denken? ha ik weet het 500 kopietjes 1 orgineel. (overdreven0
of is dit een verkeerde gedachtelijn?
Poster: NickName
wat moet ik hier van denken? ha ik weet het 500 kopietjes 1 orgineel. (overdreven0
of is dit een verkeerde gedachtelijn?
Poster: DJdarkness
Ik heb ook een raar probleem met mijn cdj 800 mk2, een van de 2 spelers leest geen mp3 data cd rom, de andere speler slikt de zelfde cd wel, en speelt deze zonder problemen af. De speler die het niet doet, is eerst een 20 sec aan het rammelen, en tuft hij de cd weer uit.
Iemand enig idee waardoor dit probleem wordt veroorzaakt. Normale cd's speelt hij zonder problemen.
De cd's die ik gebruik zijn van tayo yuden, en op 4x brand snelheid gemaakt.
Ik heb hier een cdj 800 mk1 die geen cd's meer leest
Ook orginele cd's pakt ie niet meer.
Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn, want er zit geen garantie meer op?
Poster: Lead
terug naar de winkel/herstel service... Waarschijnlijk heeft je laser het loodje gelegd.
Poster: Lead
terug naar de winkel/herstel service... Waarschijnlijk heeft je laser het loodje gelegd.
Poster: MaD
Ik heb ook een probleem: Ik heb mn CDJ 800 MKII besteld en ik moet er op wachten omdat ze nogal schaars zijn overal:S Maar als dit het enige probleem blijft ist niet erg:P
Vol verwachting klopt mijn hart...:P
Weet je dan waar je dat zou kunnen repareren in de omgeving Rotterdam?
Correct Professional
Ceintuurbaan 111
3051 KA Rotterdam
www.correct.com
Correct Professional
Ceintuurbaan 111
3051 KA Rotterdam
www.correct.com
Pff.. eerst vertellen ze me dat het nog 5 dagen kon duren voor me cdj's binnen zouden komen.. Nou goed, daar heb ik me maar bij neer moeten leggen.. :P Ik net me mail te checken.. Gaat het toch zeker nog 2 weken duren.
Poster: MaD
Zit ff bij bax te kijken, heb m daar besteld, en de levertijd is van 2-5 werkdagen naar onbekend gegaan....
Poster: bastianhecker
hoe kan je zien welke firmware er op je cdj800mk1 staat?:$
Ik heb nu ook het probleem dat 1 cdj mn cd's niet meer leest.
Weet iemand hoe lang het duurt om dit te repareren?
Ik ga em bij bax shop laten repareren