Pioneer DJM-Serie Troubles (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Laidback    posted on 30-10-2007 20:31
Hier even een Centraal Topic Voor alle Problemen / Troubleshooting rond de DJM serie
hieronder vallen ALLE Djm's >
Djm-300, 400, 500, 600, 700 , 707 , 800 , 909, 1000 , 3000 (en als je er nog 1 hebt. zelfs de MA-62)

Speciaal voor>
Error's
Bugs
Problemen (werk er iets niet??..)
en >
O Jee. Wat moet ik nu.

Stel hier dus vragen over dingen die hier mee te maken hebben...

VOORAL NIET over:
Hoe lekker ze werken.
waar je ze het goedkoopste kan kopen
etc..

laten we dit topic even voor Troubleshooting gebruiken,. lekker centraal.!
User edit by Laidback on 30-10-2007 @ 20:40:44 (5%)

What do you think about Pioneer DJM-Serie Troubles ??

Vote :   

vanLaer    posted on 27-11-2007 15:20

Zowiezo als je 'm weg brengt moet je rekenen op dat je m 4 weken kwijt bentUnhappy

Mforge    posted on 27-11-2007 16:56
to Sunrise : het stond niet harder dan dat ik het altijd heb, en als de behuizing van de mixer dan resoneert dan zet ik daar wel me vraagtekens bij, ik vind toch zowieso de behuizing van de mixer aan de zijkanten niet echt stevig, maar toch...dit hoort volgens mij niet te gaan "klingen" bij een btje volume. (nog niet meegemaakt met mijn vorige mixers in ieder geval : djm-600 en een X92, terwijl die wel is veel harder stonden Thumbs Up
ik heb het nou opgelost door wat schroefjes eerst ff los en dan weer vast te draaien, toen was het probleem weg, ik kijk het nog wel even aan, of het zich evt weer voordoet voordat ik actie onderneem.
Sunrise8    posted on 05-01-2008 17:21
toch maar even openmaken dit topic.
ik lees net ff uit verveling de handleiding door van de djm 800 en zie dit staan:

beat effect gedeelte:

effectparameter 1 regelaar (time(parameter 1))
* Als de TIME regelaar wordt rondgedraaid terwijl de TAP toest ingedrukt wordt gehouden, kan handmatig een directe BPM worden ingesteld.
* Als de TIME regelaar wordt rondgedraaid terwijl de TAP toets en de AUTO/TAP toets ingedrukt worden gehouden, kan de BPM in eenheden van 0,1 worden ingesteld.

kortom. bij een nr dat een bpm heeft van 120,4 en je wilt daar een mooie flanger oid overheen laten gaan. of in mijn geval een naadloze roll. kan je dus met de Tap en Auto/tap toets op 0,1 nauwkeurig zetten Happy, laughing
Music made me who i am
Boyd    posted on 05-01-2008 17:28
Poster: Sunrise8
ja klopt, dat heb ik ook (zelfde mixer). maar dat is bij alle mixers met filter volgens mij. had het namelijk op de reloop rmx 40 dsp ook. vond het ook vrij irritant. dacht dat het een bug was in die mixer. maar toch niet Happy, laughing. want had reloop gebeld en gevraagd. maar zij zeiden dat het hoorde.
  Is ook zo bij de djm-400
Sunrise8    posted on 05-01-2008 17:51

oow okee, ja dat wist ik niet sinds een half uur geleden Happy, laughing. dus nu kunnen mensen ook een goeie roll maken ook al is de bpm niet precies een rond getal Happy, laughing

Music made me who i am
Cyspoz    posted on 05-01-2008 18:04
Check, die wist ik dus ook niet. Mooie tip Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.473 days.
 Post CommentThat would be 215.8 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

496 Users online: 298 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 66.089
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.618.387