Poster: Cyspoz
Is het meerdere mensen opgevallen dat als je tussen de filters switched op de DJM-800 je een korte hapering op je koptelefoon hoort.
Poster: Sunrise8
...ik heb overigens ook een berichtje naar pioneer gestuurd.. dus zal het antwoord zo spoedig mogelijk posten....
Poster: robbert
Nee, dat heb ik ook nog nooit gemerkt. Maar wanneer doe je dit dan? Ik switch nooit snel tussen de filters..
Poster: Sunrise8
ok dan nog een probleem: maar dat weten de sommigen al onder de djm 800 gebruikers.:
als je een roll maakt van bijvoorbeeld 8 beats. dan loopt hij na een tijdje niet meer gelijk met de muziek..
iemand een idee hoe dit komt? ik heb overigens ook een berichtje naar pioneer gestuurd.. dus zal het antwoord zo spoedig mogelijk posten.
EDIT:
volgens sommigen ging het erom dat de djm 800 bpm afrond terwijl je cd op bijvoorbeeld 123,4 staat, maar de djm 800 maakt toch gewoon een roll. of het nou om de beats gaat of niet, je kopiert iets :P.. maar goed. de djm synchroniseerd gewoon, alleen die ,4 staat er denk ik gewoon niet bij
Hoe komt het dat je op de DJM-800 geen 0 dB flow hebt. Daarmee bedoel ik dat als ik op mijn channel de trim zo afstel dat het signaal 0 dB is en ik mijn master en channel fader volledig open zet ik meer dan 0 dB uitstuur...
Hoe komt het dat je op de DJM-800 geen 0 dB flow hebt. Daarmee bedoel ik dat als ik op mijn channel de trim zo afstel dat het signaal 0 dB is en ik mijn master en channel fader volledig open zet ik meer dan 0 dB uitstuur...
Poster: vanLaer
maar de dry/wet knop tech helemaal dicht staat
quote: |
Poster: Cyspoz De knop wordt in de manual omschrven als Level/Depth wat op een dubbele functie duid. Het betekend dat hij Dry/Wet kan zijn of een Depth parameter voor het effect is. In het geval van het filter is hij dus geen Dry/Wet. Dus het gedrag klopt wel en is ook logisch. |
Het kan aan mij liggen maar ik hoor bij geen van de 2 filmpjes geluid. Maar ik zal wel een codec missen op mijn pc. Maar dit klinkt wel iets als waar je mee terug moet gaan.