Pioneer CDJ & CMX Troubles
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Laidback    posted on 30-10-2007 20:25
Hier even een Centraal Topic Voor alle Problemen / Troubleshooting rond de cdj-1000.

Voor:
Error's
Bugs
Problemen (werk er iets niet??..)
en >
O Jee. Wat moet ik nu.

Stel hier dus vragen over dingen die hier mee te maken hebben...

NIET over:
Hoe lekker ze werken.
waar je ze het goedkoopste kan kopen
etc..

laten we dit topic even voor Troubleshooting gebruiken,. lekker centraal.!
Mod edit by Lead on 16-11-2007 00:59 (2%)
[MOD Edit] topic title

What do you think about Pioneer CDJ & CMX Troubles ??

Vote :   

tairip    posted on 30-10-2007 20:43
Nix beters te doen? Sorry vind 't idee goed. Maar als er nu een tijdje niets in gepost word verdwijnt ie weer uit de lijst en gaan mensen toch weer zelf topics aanmaken. Beetje zinloos lijkt me dit dus!

P.s. zo kom je wel aan 3010 posts! Winking my eye
Laidback    posted on 30-10-2007 20:46
Poster: tairip
Nix beters te doen? Sorry vind 't idee goed. Maar als er nu een tijdje niets in gepost word verdwijnt ie weer uit de lijst en gaan mensen toch weer zelf topics aanmaken. Beetje zinloos lijkt me dit dus!

P.s. zo kom je wel aan 3010 posts! Winking my eye

heb het net tegen wim gezegt
hij vond het prima!
lekker laten staan zo dus Happy, laughing
het is een leuke spot voor kleine probleempjes die snel terug komen op het forum..

(3010 post.. tsja.. let daar niet zoveel op.. lekker belangrijk.. )
User edit by Laidback on 30-10-2007 @ 20:48:03 (20%)
DjStijn    posted on 30-10-2007 20:51
als je er nou is de cdj 800 ook bij doet. Deze werken vrijwel het zelfde en zit zelfde soort mechanisme in.
Of zeg ik nu iets wat niet waar is?
Steev    posted on 30-10-2007 21:01
Waarom niet een algemeen bug topic in cdj, mixers e.d. waarom altijd specifiek pioneer. Ik bedoel maar, met mijn dn-s1000 kunnen ook problemen zijn :p, als we alles inderdaad centraal willen houden, lijkt mij zoiets veel makkelijker. Winking my eye
Laidback    posted on 30-10-2007 21:06
we zitten hier in het Pioneer Pro Dj DUTCH gedeelte van het forum Happy, laughing
voor vragen / problemen over andere Dj Gear (buiten Pioneer om)
kan je altijd in het DJ-GEAR (DUTCH) kijken / posten
Steev    posted on 30-10-2007 21:44
Poster: Laidback
we zitten hier in het Pioneer Pro Dj DUTCH gedeelte van het forum Happy, laughing
voor vragen / problemen over andere Dj Gear (buiten Pioneer om)
kan je altijd in het DJ-GEAR (DUTCH) kijken / posten

Ik snap je punt Happy, laughing Maar gewoon, aangezien CD Spelers, allemaal een soort van zelfde werking hebben, leek mij het misschien leuk om gewoon iets centraals te hebben, maar oke, je hebt gelijk Happy, laughing ik heb niets gezegd.
petitleman    posted on 31-10-2007 17:54
ik heb wel een trouble, hoe kan je de cdj-1000 compleet resetten, want hij geraak niet meer uit een loop...
naar het schijnt is dit softwarematig en moet je hem resetten, maar hoe
petitleman    posted on 03-11-2007 17:55
Poster: petitleman
ik heb wel een trouble, hoe kan je de cdj-1000 compleet resetten, want hij geraak niet meer uit een loop...

niemand??
lolbroek    posted on 03-11-2007 17:58
Na 1 minuut? Even wachten knul Winking my eye
Laidback    posted on 03-11-2007 18:21
Poster: petitleman

raad je aan om ermee langs een Pioneer dealer te gaan..
het zal vast wel zelf te doen zijn..
maar mocht dat mis gaan ben je de Kanarie ..
petitleman    posted on 04-11-2007 19:09
Poster: lolbroek
Na 1 minuut? Even wachten knul Winking my eye

lol er zaten wel 3dagen tussen hoor...
toeval dat het bijna op het zelfde uur was
lolbroek    posted on 04-11-2007 19:56
Hehe niet op gelet, excuses Winking my eye
nils7    posted on 15-11-2007 21:13
Ik heb dat de achterste rubbertjes (onder de voetjes) op me MKIII's eruit zien alsof ze gesmolten zijn en bramen dus weg!
Ik ben hier mee naar Bax gegaan maar die (helaas de eigenaren niet zelf erover kunnen spreken) zeiden dat, dat kon gebeuren (demo model had ze niet meer aan de voorkant). En hij legde uit waarom het erop zit.... jah ahum dat snap ik ook wel. Nu zei hij dat ik het er gewoon af kon pulken (met een Fohn om ze warm te maken) en zo er andere rubbertjes van de praxis ofzo eronder te plakken.

Nu was ik daar mee ingestemd maar heb er in de auto terug naar huis nog ff over nagedacht. Maar toch vreemd dat ze bij beide hetzelfde vertonen en de oplossing toch wel sgraal is. Oke het komt op hetzelfde neer maar heb toch liever het bijpassende rubbertje... geen idee of dat uberhaupt kan... 
Ben benieuwd waardoor het komt want ik heb ze 99% van de tijd gewoon op een tafel staan (de andere procent zitten ze in een UDG carrierbag)....

User edit by nils7 on 15-11-2007 @ 21:14:27 (1%)
Lead    posted on 16-11-2007 00:57
Die rubbertjes zijn ervoor om te zorgen dat de CDJ niet van tafel glijd. Als je ze ergens over heen schuift  kunnen deze op den duur oprollen.

Ik weet niet of de rubbertjes los verkrijgbaar zijn, de voetjes in ieder geval wel.
Let the BASS be louder
nils7    posted on 16-11-2007 08:14
Poster: Lead
Die rubbertjes zijn ervoor om te zorgen dat de CDJ niet van tafel glijd. Als je ze ergens over heen schuift  kunnen deze op den duur oprollen.

Ik weet niet of de rubbertjes los verkrijgbaar zijn, de voetjes in ieder geval wel.

Jah waarom ze er zitten kan ik ook nog wel bedenken maar als ze er dus niet meer onder zitten dan tieft wel van me tafel af als ik er tegen aan stoot... weet jij of ze dan op die voetjes zitten?
Lead    posted on 17-11-2007 10:40
Ja, als je nieuwe voetjes besteld zitten daar die plakketjes op. Voor zover ik kan zien zijn die plakketjes niet los te bestellen. Je zou dus het hele voetje moeten vervangen (1 schroefje los/vast maken) om weer goede grip te krijgen.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.522 days.
 Post CommentThat would be 217.4 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

570 Users online: 287 Guests (283 Unknown)
Pages generated today : 72.307
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.624.605