Is Dj-en net fietsen (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-Richard-    posted on 30-10-2007 19:10
...niet dat je op een fiets kunt mixen, maar ik bedoel meer,als je éénmaal een set van een uurtje neerzet, met daarin zo'n vier foutjes van offbeat gaan tijdens de overgang, of ff net met je vocalen en melodie van de andere track in de knoei zit, mag je er dan vanuit gaan dat je op z'n minst een beetje op de goede weg zit, of, speelt zoiets als 'puur geluk of een goede dag' ook mee?
Hoe is jou ervaring hiermee?

met vriendelijke groet,

Richard (die net niet wist wat m overkwam 't afgelopen uur achter de cd spelertjes Winking my eye !

What do you think about Is Dj-en net fietsen ??

Vote :   

Bodgi    posted on 09-11-2007 15:34
ik zit nu op kot en betrap me erop dat ik toch elk weekend een klein halfuurtje moet 'indraaien' eer ik aan m'n mix voor de radio beginnen. Dus je moet het zeker onderhouden..

maar dit is eigenlijk overal zo, als ik ergens moet gaan draaien, kost het me ook steeds ff tijd om te wennen aan het materiaal. al heb ik nu wel mijn vaste set meestal.
DEGEE    posted on 09-11-2007 16:36
ik moet denk ik een goede dag hebben en natuurlijk gwn ook wel
een beetje geluk:d
soms zijn ze zaalig!!
maar soms trekt het echt op niks :p
Boyd    posted on 18-11-2007 19:06
nee, als ik een week niet draai gaat ut beatmatchen kl*te
patrick-allen    posted on 19-11-2007 11:04
Dat denk je vaak wel maar zoals mijn voorganger al zegt..je moet toch regelmatig oefenen..
En je koppie erbij houden.

De truc is dat je de rust kunt vinden om rustig te luisteren of beide nummers gelijk lopen.
Illusion    posted on 19-11-2007 11:08
Poster: sparckless
nee, als ik een week niet draai gaat ut beatmatchen kl*te

Ik heb het juist net andersom. Als ik juist veel mix, elke dag ongeveer uurtje, dan gaat het op een gegeven moment slechter, dan dat ik om de 2 dagen mix bijv.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
D-Jaz    posted on 19-11-2007 12:49
ik heb gewoon als ik meestal in de club ga draaien gewoon even rustig zitten drankje er bij en goed luisteren en je niet te veel focussen wat het publiek vind maar gewoon je ding doen dat helpt bij mij always maar je moet wel elke week wat oefenen anders word je ook zo ouderwets als je geen nieuwe skillz gaat trainen :P haha gr

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

117 Users online: 39 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 7.382
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.867.780