[TK] pioneer DVJ-1000 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

PeterVervloesem    posted on 30-10-2007 18:25
1 perfect toestel, net een jaartje oud, geen krassen niets, voorzien van flightcase voor transport.

pioneer DVJ-1000 : 1750€ (incl case)

NIEUWE BODEMPRIJS VOOR SNELLE BESLISSERS : 1500€

peter.vervloesem@gmail.com
User edit by PeterVervloesem on 04-11-2007 @ 23:08:18 (59%)

What do you think about [TK] pioneer DVJ-1000 ??

Vote :   

djmaarten    posted on 06-11-2007 17:14
Poster: bartezzz
ff een vraagje.
waarom vertrouwen jullie het niet??
je kan hem helemaal uit proberen en hiij geeft er een garantie van 6 maanden bij.
en als het dan goed werkt dan is t toch gwn goed:P

wie zegt dat je die 6 maanden garantie ook krijgt ?
Nvie    posted on 06-11-2007 17:18
Sluit ik me bij aan. Heb een tijdje geleden contact gehad met peter over de 1000's en DJM 800 en hij komt op mij gewoon over als iemand die gewoon van z'n apparatuur weg wil.

Daarnaast heeft ie toch al flink wat spulletjes verkocht via deze site en tot nu toe heb ik niemand horen klagen over kappote gear of oplichterij.

En als je toch niet geinteresseerd bent, waar bemoei je je dan überhaupt mee? Als je de spullen wilt kopen kun je even bij de persoon langs om te checken of het in de haak is, niet?
bartezzz    posted on 06-11-2007 19:04
Poster: djmaarten

wie zegt dat je die 6 maanden garantie ook krijgt ?

nouw hij zegt:?ik geef persoonlijk een garantie op papier. dus als ie zich daar nie aan houd klaag je hem aan en dan heb je dat papiertje als bewijs.
PeterVervloesem    posted on 06-11-2007 19:08
ben blij dat er toch een paar mensen zijn die begrijpen dat dit gepost word voor geintresseerde kopers. ten eerste waaropm zou ik openlijk online een serienummer posten ? zodat klojo's die echt met gestolen gear bezig zijn deze serienummer kunnen gebruiken ? niet, ik bied iedereen aan om gerust langs te komen, bij mij thuis, ik geef persoonlijke info over mezelf aan ieder geintresseerde, en idd, heb je al iemand horen klagen hier die bij mij gekocht heeft ? dacht van niet... dus alle niet geintresseerden, moei jullie idd met jullie eigen zaken !

Vriendelijke groeten !
Peter
robbert    posted on 07-11-2007 08:43
Poster: Laidback

tsja als je echt intresse hebt ga je toch ff bij em langs ?
hij bied het zelf aan..
ik zie hier in dit topic nog niemand met intresse..
whats the big Shizzle?

dit is echt echt een zwaar misselijke vertoning in dit topic..
de tering, 1750 (1500) euro voor een DVJ-1000 Incl case
als je het geld hebt.. en je hebt echt intresse .. Reply dan eens hier in het topic, en stel dan eens wat vragen..
wat hier gebeurd is gewoon iemand zwaar verhoren ..
wat moeten andere Sellers wel niet denken zeg ?
die hebben nu meteen een kleine Fobie opgebouwd voor dit Verkoop Forum ..
ik begrijp ook wel dat jullie allemaal elkaar willen helpen / beschermen tegen een Miskoop..
maar ik denk dat iemand die 1750 euro voor een DVJ-1000 uit wil geven zelf ook wel hersens heeft..
reply dus alleen als je ECHT intresse hebt..
vertrou je het niet?
stuur een PM.. en je hebt vaak binnen 24 uur bericht terug..
en zo niet?  dan weet je zelf toch al genoeg..
heb je genoeg bewijs dat het een Fraude zaak zou kunnen zijn ?
klik dan even op Topic Report of op CONTACT. en stuur dit naar de admins!

zo.. dit moest er even uit!

Jij hebt duidelijk de andere topics nog niet doorgelezen, dus ga dat eerst maar doen. Ik post hier berichten (die volgens jou voor een zwaar misselijke vertoning zorgen), omdat de poster tot op heden totaal geen duidelijkheid gaf over zijn te koop aangeboden gear. Zeker als er om de 2 weken topics worden geopenend van dure apparatuur, waarbij telkens geen foto word geplaats en geen extra infomatie word gegeven, gaat er bij mij een belletje rinkelen. Ik zou nooit in de val gelokt worden van een oplichter, maar ik wil graag dit forum "clear" houden en deze mensen geen kans geven.

Mocht ik er helemaal naast zitten, dan hierbij mijn oprechte excuses, als er in het vervolg maar duidelijk antwoord wordt gegeven op mijn vragen..
BryanB    posted on 07-11-2007 09:04
Als je het niet vertrouwd, klik dan op het kruisje rechtsboven (of linksboven: mac). Als je geinterreseerd bent, maak dan een afspraak om de apparatuur te testen. Trek daarna pas je conclusie.....

Laten we in dit topic verder gaan met de verkoop!
PeterVervloesem    posted on 29-11-2007 20:05
deze mag trouwens worden afgesloten, al een 2 tal weken de deur uit, sorry dacht dat dit al gemeld was !
Nvie    posted on 29-11-2007 20:16
Ok!

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

172 Users online: 14 Guests (158 Unknown)
Pages generated today : 16.294
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.668