Poster: Sunrise8
nou kijk armin en tiesto zijn voorbeelden van commerciele dj's dus erg bekend bij het grote publiek en ook over de hele wereld .. laidback luke is minder bekend, zlef in nederland kent niet iederene hem. terwijl dat met tiesto en armin van buuren wel het geval is. daarom is dit meer de stem van het volk geweest:P
Tuurlijk, er is zelfs geen jury of dergelijke bij gemoeit. Het gaat hem er gewoon om wie de lekkerste plaatjes draait en de meeste sfeer neemt, qua techniek kent 70% van het publiek dat stemde geen kl*ten
Poster: the-melodydat is wel jmmr vind ikTuurlijk, er is zelfs geen jury of dergelijke bij gemoeit. Het gaat hem er gewoon om wie de lekkerste plaatjes draait en de meeste sfeer neemt, qua techniek kent 70% van het publiek dat stemde geen kl*ten
Poster: bartezzz
k ben t er echt niet mee eens want chuckie, laidbackluke en don diablo zijn gwn zo veel beter alleen wat minder bekend.
Poster: djmaarten
ja precies en door dit soort dingen gaan mensen die er geen verstand van hebben maar horen op de radio dat armin eerste is gewoorden die gaan dan denken dat hij echt de beste is
Poster: bartezzz
k ben t er echt niet mee eens want chuckie, laidbackluke en don diablo zijn gwn zo veel beter alleen wat minder bekend.
Poster: Twello
je kan het er niet mee vergelijken vind ik... Trance met House dj's?
Poster: tairip
Lees allemaal mijn post en je bent 't met me eens. Verder hoeft er dan helemaal geen discussie te volgen lijkt me!
Poster: ArdiDaimin
Nou Ik heb tot nu toe alleen chuckie horen draaien, en ik ga je zeggen voor mij is hij de beste DJ in the world. Want laten we eerlijk zijn, we praten over House muziek toch. Maar vergeten jullie niet dat Chuckie nog steeds een Hip Hop DJ is. En als hij zich nu gaat verdiepen in house?
Poster: tairip
Humor, je hebt alleen Chuckie gezien en kan dan al zeggen dat hij de beste is. Jij moet mee gaan doen aan weddenschappen met paarderaces ofzo dan weet je ook gelijk wel paard 't beste is als hje hem 1x in de wei hebt zien rennen.