Wat vinden jullie van de Dj van het jaar
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmaarten    posted on 29-10-2007 20:01
Heej mensen,

er is weer een contest geweest, en dit jaar heeft armin van buuren gewonnen!
Maar wat vinden jullie daar nou eigenlijk van? ik zelf persoonlijk vind bijvoorbeeld laidback luke veel beter.

wat vinden jullie hiervan?

Ik heb het dan over techniek enzo heh niet over de muziek soort

What do you think about Wat vinden jullie van de Dj van het jaar ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 29-10-2007 20:06
nou kijk armin en tiesto zijn voorbeelden van commerciele dj's dus erg bekend bij het grote publiek en ook over de hele wereld .. laidback luke is minder bekend, zlef in nederland kent niet iederene hem. terwijl dat met tiesto en armin van buuren wel het geval is. daarom is dit meer de stem van het volk geweest:P
Music made me who i am
djmaarten    posted on 29-10-2007 20:07
Poster: Sunrise8
nou kijk armin en tiesto zijn voorbeelden van commerciele dj's dus erg bekend bij het grote publiek en ook over de hele wereld .. laidback luke is minder bekend, zlef in nederland kent niet iederene hem. terwijl dat met tiesto en armin van buuren wel het geval is. daarom is dit meer de stem van het volk geweest:P

mocht het publiek stemmen? dat is minder eerlijk, alle meisjes stemmen dan op uiterlijkWinking my eye
the-melody    posted on 29-10-2007 20:13

Tuurlijk, er is zelfs geen jury of dergelijke bij gemoeit. Het gaat hem er gewoon om wie de lekkerste plaatjes draait en de meeste sfeer neemt, qua techniek kent 70% van het publiek dat stemde geen kl*ten

djmaarten    posted on 29-10-2007 20:14
Poster: the-melody

Tuurlijk, er is zelfs geen jury of dergelijke bij gemoeit. Het gaat hem er gewoon om wie de lekkerste plaatjes draait en de meeste sfeer neemt, qua techniek kent 70% van het publiek dat stemde geen kl*ten

dat is wel jmmr vind ik
tairip    posted on 29-10-2007 20:54
Het gaat niet om de beste DJ maar de populairste! Dat is mijn probleem!
bartezzz    posted on 29-10-2007 20:57
k ben t er echt niet mee eens want chuckie, laidbackluke en don diablo zijn gwn zo veel beter alleen wat minder bekend.

djmaarten    posted on 29-10-2007 21:01
Poster: bartezzz
k ben t er echt niet mee eens want chuckie, laidbackluke en don diablo zijn gwn zo veel beter alleen wat minder bekend.

ja precies en door dit soort dingen gaan mensen die er geen verstand van hebben maar horen op de radio dat armin eerste is gewoorden die gaan dan denken dat hij echt de beste is
bartezzz    posted on 29-10-2007 21:11
Poster: djmaarten

ja precies en door dit soort dingen gaan mensen die er geen verstand van hebben maar horen op de radio dat armin eerste is gewoorden die gaan dan denken dat hij echt de beste is

maar t is wel precies wat je zegt. mensen die er geen verstand van hebben dus maakt t eigenlijk niks uit want wij weten gwn dat bijv. laidback luke beter is en k heb er eigenlijk geen last van als zij denken dat armin van buren de beste is.
maar toch blijft t nergens op slaan!
NielsR    posted on 29-10-2007 21:13
Wtf altijd ik vond laidback luke beterCry, nu ik vond laidback luke niet beter nehCry
Twello    posted on 29-10-2007 22:01
Poster: bartezzz

je kan het er niet mee vergelijken vind ik... Trance met House dj's?
bartezzz    posted on 29-10-2007 22:08
Poster: Twello

je kan het er niet mee vergelijken vind ik... Trance met House dj's?

ik vind van wel want chuckie, don diablo en laidback luke hebben een betere techniek dan armin van buren. (vind ik teminste)
tairip    posted on 29-10-2007 22:36
Lees allemaal mijn post en je bent 't met me eens. Verder hoeft er dan helemaal geen discussie te volgen lijkt me! Winking my eye
bartezzz    posted on 29-10-2007 22:53
Poster: tairip
Lees allemaal mijn post en je bent 't met me eens. Verder hoeft er dan helemaal geen discussie te volgen lijkt me! Winking my eye

jaw je hebt wel gelijk jawWinking my eye :P
DJ_IVI-R    posted on 29-10-2007 23:55
over smaak valt te discussiëren.. ze zullen allemaal wel goed zijn in hun genre..
www.nikan.be
DaRoyal    posted on 30-10-2007 00:04
Ik kan niet 1 beste DJ noemen dit jaar. Zoveel toppers gezien. Happy, laughing
ArdiDaimin    posted on 30-10-2007 00:19
Nou Ik heb tot nu toe alleen chuckie horen draaien, en ik ga je zeggen voor mij is hij de beste DJ in the world. Want laten we eerlijk zijn, we praten over House muziek toch. Maar vergeten jullie niet dat Chuckie nog steeds een Hip Hop DJ is. En als hij zich nu gaat verdiepen in house?
ArCee    posted on 30-10-2007 08:22
Ligt eraan wat men goed vind? Kijk, we kunnen er niet omheen dat Armin ontzettend aan de weg timmert, veel live optredens, wekelijkse radioshow, producties die van zijn hand komen etc. Daarbij liften veel Nederlandse dj's mee op het succes van Armin. Ook veel producers hebben er voordeel mee want als Armin jouw plaat in z'n show draait dan word hij veel gehoord gezien de landen die ASOT uitzenden. Dus in dat licht kan ik zijn no1 notering wel begrijpen en vrede mee hebben, ik gun het hem in ieder geval. Winking my eye
tairip    posted on 30-10-2007 10:12
Poster: ArdiDaimin
Nou Ik heb tot nu toe alleen chuckie horen draaien, en ik ga je zeggen voor mij is hij de beste DJ in the world. Want laten we eerlijk zijn, we praten over House muziek toch. Maar vergeten jullie niet dat Chuckie nog steeds een Hip Hop DJ is. En als hij zich nu gaat verdiepen in house?

Humor, je hebt alleen Chuckie gezien en kan dan al zeggen dat hij de beste is. Jij moet mee gaan doen aan weddenschappen met paarderaces ofzo dan weet je ook gelijk wel paard 't beste is als hje hem 1x in de wei hebt zien rennen.
ArCee    posted on 30-10-2007 12:33
Poster: tairip

Humor, je hebt alleen Chuckie gezien en kan dan al zeggen dat hij de beste is. Jij moet mee gaan doen aan weddenschappen met paarderaces ofzo dan weet je ook gelijk wel paard 't beste is als hje hem 1x in de wei hebt zien rennen.

CryCryCryCryCryCryCry
Aemilius    posted on 30-10-2007 17:03
Ik was over don diablo ook zeer te spreken, jammer dat hij niet eens in de top150 staat.. Een echte 'artiest' al vraag je het mij.. En over de lijst zelf geef ik tairip gelijk, de keuze is voornamelijk gebaseerd op de populariteit van een dj.
User edit by Aemilius on 30-10-2007 @ 17:05:39 (86%)
Bouncy    posted on 30-10-2007 19:28
1 woord, 5 letters:

MASON

This is an old Topic

No new postings for 6.528 days.
 Post CommentThat would be 217.6 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

224 Users online: 67 Guests (157 Unknown)
Pages generated today : 7.090
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.867.488