single cd shops gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FreakT    posted on 29-10-2007 19:28
oke ik ben nu een tijdje aan het draaien en ik moet toegeven, ik heb in het verleden veel muziek onbetaald gedownload. tegenwoordig ben ik redelijk veel betaald aan het downloaden van bijvoorbeeld dancetunes en mos downloads. maar toch wil ik wel wat meer cd singles hebben, maar het probleem is dat ik vrijwel nergens goede singles op cd kan vinden. wel vaak bij free record shop gekeken maar dat is voor mij te algemeen/ teveel top 40 nummers. de vraag is dus: weet iemand goed waar ik singles op cd kan aanschaffen, op internet of in een winkel. ik woon in rotterdam, je weet wel die grote stad ergens in zuid holland, dus iemand moet toch wel een plekje weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alvast bedankt

What do you think about single cd shops gezocht ??

Vote :   
Tomazos    posted on 29-10-2007 19:30
hier in de freerecord shops zijn alle singles eruit gehaald:S.. doen ze niet meer.. en music store ofzo is 2x zo duur
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Sunrise8    posted on 29-10-2007 19:36
ik zou gewoon op internet blijven kopen, vele handiger, goedkoper en er kunnen er meer van je favoriete numemrs op 1 cd Happy, laughing
Music made me who i am
Bastian    posted on 29-10-2007 20:11
Poster: Tomazos
hier in de freerecord shops zijn alle singles eruit gehaald:S.. doen ze niet meer.. en music store ofzo is 2x zo duur

Dan heb je echt bagger filialen bij je in de buurt:P
Bij mij is de music store vaak nog goedkoper dan de free record shop, de music store is ook onafhankelijk hoorde ik.
Haal dus zelf bijna altijd bij de music storeHappy, laughing
BryanB    posted on 30-10-2007 08:35
Poster: Tomazos

Waar zitten die?

Ik zou gewoon lekker online blijven kopen. Het is goedkoper, er is meer, het is makelijker, en je kan voorbeluisteren.
NickName    posted on 30-10-2007 12:04
mediamarkt Cry of gewoon bol.com of zo
Basrose    posted on 30-10-2007 16:34
Poster: NickName
mediamarkt Cry of gewoon bol.com of zo

dat is toch ook voornamelijk commerciele muziek...

This is an old Topic

No new postings for 6.540 days.
 Post CommentThat would be 218 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

270 Users online: 78 Guests (192 Unknown)
Pages generated today : 88.417
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.640.715