De Late Leeuw, chat corner (DEEL 9) (5/39)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 29-10-2007 18:07
Terugblik :

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8

Bookmarken van dit topic :

Heb je wat nonsense op je hart, gooi het er hier maar uit 
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 9) ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 30-10-2007 15:39

iemand in de buurt van haarlem zin om een mix op te nemen :D. verveel me.. neem wel ff een 2e cd speler mee, want die heb ik niet Unhappy

Music made me who i am
Yorick    posted on 30-10-2007 15:48
bodegraven is beetje ver weg:p
Sunrise8    posted on 30-10-2007 16:05

haha ja inderdaad :P. maja jammer Unhappy

Music made me who i am
RenéKuppens    posted on 30-10-2007 16:51
Als je eens wat anders wilt horen dan altijd maaar die normale europeaanse sound Winking my eye

Luister dit dan maar eens ! (Voor school project)
A-flex    posted on 30-10-2007 17:02

En wat vinden jullie van men vervang hp? De pioneer SE-305
Bastian    posted on 30-10-2007 17:03
Poster: Sunrise8
haha goed idee. nou ik ben weer is een dag ziek thuis.. voelde me echt kut vanochtend en nu nogsteeds.. Unhappy.. maar goed. ik ga denk ik vandaag maar is een nieuwe inrichting maken voor m'n dj meubel. hoe ik het over paar maanden wil hebben.. ik denk me flightcase verkopen van me cdj en dan een sefour standaar kope zodat die daarop kan. dan me 2e cdj daar ook op, wat raden jullie aan? (reden heirvan is omdat ik laterr.... nog draaitafels wil kopen, zodat ik die eronder kan zetten)

Nog zo eentje hier!:P
Ben ook al een tijdje aan het nadenken over een meubel en waarschijnlijk word het deze keer echt een fatsoenlijke en degelijke!:D
Meer info volgt...:P

Poster: A-flex

En wat vinden jullie van men vervang hp? De pioneer SE-305

Groot:P
User edit by Bastian on 30-10-2007 @ 17:03:52 (17%)
Sunrise8    posted on 30-10-2007 17:19
mooi wat een groot ding. lijkt wel een bouwvakkers ding :P.. maar goed.. die dj meubel moet dus gelakt worden, maar steeds geen tijd, denk dat ik dat alles in de kerstvakantie ga doen. genoeg tijd :D
Music made me who i am
A-flex    posted on 30-10-2007 17:22
Poster: Sunrise8
mooi wat een groot ding. lijkt wel een bouwvakkers ding :P.. maar goed.. die dj meubel moet dus gelakt worden, maar steeds geen tijd, denk dat ik dat alles in de kerstvakantie ga doen. genoeg tijd :D

Nu is het toch vakantie? Ik ben deze week de hele week tuis. Of is dit bij jullie verschillend? Want jullie hebben ook geen twee volledige maanden zomervakantie he?
OneSixty    posted on 30-10-2007 17:28
Sunrise8    posted on 30-10-2007 17:31
Poster: A-flex

Nu is het toch vakantie? Ik ben deze week de hele week tuis. Of is dit bij jullie verschillend? Want jullie hebben ook geen twee volledige maanden zomervakantie he?

nee dit wordt mijn 2e week op school weer:P. heb net m'n 1e wee kgehad.
nee klopt geen 2 volledige maanden. 9 weken :D. haha. ik tenminste :D..

dus heerlijk genieten.

wie weet al waar die heen gaat volgend jaar zomervakantie? ik wel....

florida AMERIKA :D.. trouwens. zomervakantie wordt echt tijd voor de DJR Rush hoor. iedereen vrij dus groot feest. iedereen die komt legt 15 euro in ofzo om de apparatuur etc te bekostigen. drinke. eten. afhuur.. ljkt me goed idee toch?
Music made me who i am
Twizz    posted on 30-10-2007 17:33
sow mn punten van de proefwerkweek... eens kijken....
ma:   6.5
ne:    6.0
sk:    5.8
mu:   5.5(sorry:P)
anw:  5.2
en:    3.4(hier d8 ik ook 'wtf'Cry)
na:    2.8
du:    1.0
(een aantal vakken heb ik nog de punten nog niet van)

hmmm... en dat op 4 VWO
Sunrise8    posted on 30-10-2007 17:39
jeej weer een 4vwo'er erbij :D.. maar engels een 3.4 kan echt niet :o.. natuurkunde een 2,8.. ojee..
en duits een 1.... afgekeken ? want een 1 dat is echt onacceptabel jonge :P
Music made me who i am
bramv    posted on 30-10-2007 17:44

mijn pww begint vrijdag

OneSixty    posted on 30-10-2007 17:49
Poster: Twizz

hmmm... en dat op 4 VWO

zozo , en ik maar denken dat ik slecht zit met mijn 6.4 in totaal :d

ik ken wel niet alle afkortingen die jij gebruikt :d
Sunrise8    posted on 30-10-2007 17:53
ma = maatschappijleer
ne = nederlands
sk = scheikunde
mu = muziek
anw = algemen natuur wetenschappen
en = engels
na = natuurkunde
du = duits.

als het goed is is het dit Happy, laughing
Music made me who i am
Sunrise8    posted on 30-10-2007 17:54
OneSixty    posted on 30-10-2007 17:58
haha :p goed bezig :p

maar nog ff iets anders :

ik loop daarnet naar beneden en kwam er achter dat  ik mijn chroissantjes van vanochtond uit de oven ben vergeten te halen XD

die hebben nu dus hetzelfde kleurtje als zwarte piet Cry

vorige keer liep het slechter af , ik dacht , wat als ik hem nu op 600° zet ipv 200° , dan gaat het toch 3 keer sneller ? 
maja , ik vergeet die dingen natuurlijk weer en voordat ik het wist stond heel het huis vol met rook...

dan is het echt geen lachertje om nog bij die oven te komen , die rook is echt kotsverwekkend.
Bastian    posted on 30-10-2007 18:02
Poster: Twizz

hmmm... en dat op 4 VWO

Dat is niet al te best helaas:P
Achja ben ook blijven zitten, met 4x een 4 en een 5Cry
Maar op dit moment gaat het erg goed met de cijfers bij mij!:D
Sunrise8    posted on 30-10-2007 18:05
Poster: Lightzone

ik loop daarnet naar beneden en kwam er achter dat  ik mijn chroissantjes van vanochtond uit de oven ben vergeten te halen XD

vorige keer liep het slechter af , ik dacht , wat als ik hem nu op 600° zet ipv 200° , dan gaat het toch 3 keer sneller ? 
maja , ik vergeet die dingen natuurlijk weer en voordat ik het wist stond heel het huis vol met rook...

dan is het echt geen lachertje om nog bij die oven te komen , die rook is echt kotsverwekkend.

ik mag er eigenlijk niet om lachen, maar wat dacht je van een kookwekkertje ofzo ?:P.. en de croissantjes hebben dus de hele dag staan bakken :o. dus je bent de oven ook nog vergeten uit te zetten ... dat is niet slim jonge :P
Music made me who i am
davyh    posted on 30-10-2007 18:06
Poster: Lightzone

hahahahaa hoe kan je zo iets vergetenCryCry
User edit by davyh on 30-10-2007 @ 18:07:02 (1%)
OneSixty    posted on 30-10-2007 18:31
haha , ja .

maar dan zit ik hier op het forum wat te lezen en dan is het opeens 5 uur later...  :d

het is de schuld van het forum... veel te interessant :p
NielsR    posted on 30-10-2007 18:33
Morgen op halloween feestje draaien, kheb er superveel zin inCryCry
right1    posted on 30-10-2007 18:57
@ lightzone :
Dat heb ik ook eens gehad. Ik moest over de middag eten klaar maken. Wat doe ik, ik zet het vuur op 3. (Zoals mijn moeder had gezegd) ik ga in de living zitten om een boek te lezen. Een half uur later komt mijn moeder thuis. De hele keuken in rook. Blijkbaar stond er onder de kookpot een onderlegger en die was in brand gevlogen. :o Alles in de tuin gesmeten (kookpot en onderlegger).

tot zover mijn banning uit de keuken.
OneSixty    posted on 30-10-2007 19:05
Poster: right1
@ lightzone :
Dat heb ik ook eens gehad. Ik moest over de middag eten klaar maken. Wat doe ik, ik zet het vuur op 3. (Zoals mijn moeder had gezegd) ik ga in de living zitten om een boek te lezen. Een half uur later komt mijn moeder thuis. De hele keuken in rook. Blijkbaar stond er onder de kookpot een onderlegger en die was in brand gevlogen. :o Alles in de tuin gesmeten (kookpot en onderlegger).

tot zover mijn banning uit de keuken.

haha :p

bij mij gelukkig geen brand maar wel echt kk veel rook :o

moest die rook nu geurloos zijn dan had ik een nieuwe fogger uitgevonden met als vloeistof chroissantjes :p
Bouncy    posted on 30-10-2007 19:09
zoiets had m'n zusje gister ook, ze ging cakejes maken, maar ze had op de magnetron knop gedrukt ipv de oven knop.

203 Users online: 88 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 30.630
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.724.021