iemand in de buurt van haarlem zin om een mix op te nemen :D. verveel me.. neem wel ff een 2e cd speler mee, want die heb ik niet
haha ja inderdaad :P. maja jammer
Poster: Sunrise8
haha goed idee. nou ik ben weer is een dag ziek thuis.. voelde me echt kut vanochtend en nu nogsteeds.... maar goed. ik ga denk ik vandaag maar is een nieuwe inrichting maken voor m'n dj meubel. hoe ik het over paar maanden wil hebben.. ik denk me flightcase verkopen van me cdj en dan een sefour standaar kope zodat die daarop kan. dan me 2e cdj daar ook op, wat raden jullie aan? (reden heirvan is omdat ik laterr.... nog draaitafels wil kopen, zodat ik die eronder kan zetten)
Poster: A-flex
En wat vinden jullie van men vervang hp? De pioneer SE-305
Poster: Sunrise8
mooi wat een groot ding. lijkt wel een bouwvakkers ding :P.. maar goed.. die dj meubel moet dus gelakt worden, maar steeds geen tijd, denk dat ik dat alles in de kerstvakantie ga doen. genoeg tijd :D
Poster: A-flex
Nu is het toch vakantie? Ik ben deze week de hele week tuis. Of is dit bij jullie verschillend? Want jullie hebben ook geen twee volledige maanden zomervakantie he?
mijn pww begint vrijdag
Poster: Twizz
sow mn punten van de proefwerkweek... eens kijken....
ma: 6.5
ne: 6.0
sk: 5.8
mu: 5.5(sorry:P)
anw: 5.2
en: 3.4(hier d8 ik ook 'wtf')
na: 2.8
du: 1.0
(een aantal vakken heb ik nog de punten nog niet van)
hmmm... en dat op 4 VWO
Poster: Twizz
sow mn punten van de proefwerkweek... eens kijken....
ma: 6.5
ne: 6.0
sk: 5.8
mu: 5.5(sorry:P)
anw: 5.2
en: 3.4(hier d8 ik ook 'wtf')
na: 2.8
du: 1.0
(een aantal vakken heb ik nog de punten nog niet van)
hmmm... en dat op 4 VWO
Poster: Lightzone
haha :p goed bezig :p
maar nog ff iets anders :
ik loop daarnet naar beneden en kwam er achter dat ik mijn chroissantjes van vanochtond uit de oven ben vergeten te halen XD
die hebben nu dus hetzelfde kleurtje als zwarte piet
vorige keer liep het slechter af , ik dacht , wat als ik hem nu op 600° zet ipv 200° , dan gaat het toch 3 keer sneller ?
maja , ik vergeet die dingen natuurlijk weer en voordat ik het wist stond heel het huis vol met rook...
dan is het echt geen lachertje om nog bij die oven te komen , die rook is echt kotsverwekkend.
Poster: Lightzone
haha :p goed bezig :p
maar nog ff iets anders :
ik loop daarnet naar beneden en kwam er achter dat ik mijn chroissantjes van vanochtond uit de oven ben vergeten te halen XD
die hebben nu dus hetzelfde kleurtje als zwarte piet
vorige keer liep het slechter af , ik dacht , wat als ik hem nu op 600° zet ipv 200° , dan gaat het toch 3 keer sneller ?
maja , ik vergeet die dingen natuurlijk weer en voordat ik het wist stond heel het huis vol met rook...
dan is het echt geen lachertje om nog bij die oven te komen , die rook is echt kotsverwekkend.
Poster: right1
@ lightzone :
Dat heb ik ook eens gehad. Ik moest over de middag eten klaar maken. Wat doe ik, ik zet het vuur op 3. (Zoals mijn moeder had gezegd) ik ga in de living zitten om een boek te lezen. Een half uur later komt mijn moeder thuis. De hele keuken in rook. Blijkbaar stond er onder de kookpot een onderlegger en die was in brand gevlogen. :o Alles in de tuin gesmeten (kookpot en onderlegger).
tot zover mijn banning uit de keuken.