De Late Leeuw, chat corner (DEEL 9) (34/39)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 29-10-2007 18:07
Terugblik :

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8

Bookmarken van dit topic :

Heb je wat nonsense op je hart, gooi het er hier maar uit 
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 9) ??

Vote :   

Renzis    posted on 20-11-2007 10:26
Gefeliciflapstaard, geniet er vanWinking my eye
djmaarten    posted on 20-11-2007 16:17

rebounce gefeliciteert Happy, laughing

OneSixty    posted on 20-11-2007 16:37
ik rij net van school naar huis op de fiets , kom ik aan de spooroverweg die dicht is , dus toen hij weer openging fietste ik meteen weer door , hij was dus nog niet helemaal open.  dus ik fiets haastig door (ik kan natuurlijk al niet meer wachten om meteen te gaan djresourcen :d)
totdat ik opeens een flikken combi uit een zijstraat zie komen , ik denk SHIT.
dusja , ik stop en ze beginnen al tege me te kankeren dat ik wel dood had kunnen zijn en dat ik hiervoor naar de jeugdrechter kon XD  ik moest ook al meteen mn pas afgeven , meneer heeft alles mooi overgeschreven op een papiertje :d

fuckin triest
User edit by OneSixty on 20-11-2007 @ 16:39:58 (100%)
ccc    posted on 20-11-2007 16:42
ow ze kankeren dus tegen je. Happy, laughing Hoe gaat dat? Zeggen ze dan allemaal verschillende soorten kanker tegen je? Of hoe moet ik dat mij voorstellen.
Luxx    posted on 20-11-2007 17:15
Poster: Lightzone
ik rij net van school naar huis op de fiets , kom ik aan de spooroverweg die dicht is , dus toen hij weer openging fietste ik meteen weer door , hij was dus nog niet helemaal open.  dus ik fiets haastig door (ik kan natuurlijk al niet meer wachten om meteen te gaan djresourcen :d)
dusja , ik stop en ze beginnen al tege me te kankeren dat ik wel dood had kunnen zijn en dat ik hiervoor naar de jeugdrechter kon XD  ik moest ook al meteen mn pas afgeven , meneer heeft alles mooi overgeschreven op een papiertje :d

fuckin triest

dus eigenlijk is het de schuld van DJR? schadevergoeding vragen man!Cry
www.mothermusic.nl
NielsR    posted on 20-11-2007 18:27
Ik ga nu even naar de doktor want ik kan door 1 oor niet meer zo goed horen altijd dof, ik vermoed dat het door het luide lawaai is waar ik altijd inzitCry
Jorrit    posted on 20-11-2007 18:37

fuckin triest

Ja allemaal leuk en aardig, maar voor een pro member vind ik je taalgebruik wel belachelijk respectloos. Let daar op aub.
OneSixty    posted on 20-11-2007 19:00
Poster: Jorrit
Ja allemaal leuk en aardig, maar voor een pro member vind ik je taalgebruik wel belachelijk respectloos. Let daar op aub.

yes sir Cry  ( Cry mamaaaaaaaa Cry)

maar ik zie dat je bijna 5000 posts hebt , tijd voor een feestje ? Cry
Luxx    posted on 20-11-2007 19:01

yes sir Cry  ( Cry mamaaaaaaaa Cry)

maar ik zie dat je bijna 5000 posts hebt , tijd voor een feestje ? Cry

niet deroverheen praten he sneakerd:P in de hoek jij
www.mothermusic.nl
Yorick    posted on 20-11-2007 19:06
billenkoek krijg je van je geile juffie op school hehehe
ccc    posted on 20-11-2007 19:06
Ja vind ik ook. Beetje spotten met kanker. Ik vind dat hij zijn excuses moet aanbieden.
Luxx    posted on 20-11-2007 19:14
geinig: klik!
www.mothermusic.nl
cross-over    posted on 20-11-2007 20:54
sh*t,
moet toch een andere dock voor m'n ipod kopen....
ze hebben een paar hele mooie getest: http://life.tweakers.net/reviews/747/vergelijking-van-ipod-speakerdocks.html
http://soundcloud.com/lau-daniels
Bastian    posted on 20-11-2007 21:01
Poster: ccc
ow ze kankeren dus tegen je. Happy, laughing Hoe gaat dat? Zeggen ze dan allemaal verschillende soorten kanker tegen je? Of hoe moet ik dat mij voorstellen.

Als je volgende keer het woord even op zoekt is wel zo handigHappy, laughing

U hebt gezocht op kankeren:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden

Het gaat hier dus niet om het 'scheldwoord'..
ccc    posted on 20-11-2007 21:45
Oke dan nog. Het is geen fijn woord.
Renzis    posted on 20-11-2007 21:48
Idd maar het is al een vrij oud nederlands woord dat gewoon heel vaak in die context gebruikt, en had eigenlijk niet eens de link naar Kanker. anyway hoop niet dat iemand et gebruikt als er mensen zijn die het niet prettig vinden zo als ccc, net als ik niet graag hoor vloekenWinking my eye
Illusion    posted on 20-11-2007 23:26
Ik heb een irritatie aan het woord kanker, of het nu wel of niet met de ziekte gelinkt is.

Het is gewoon een woord dat niet echt gepast is. En helemaal niet als pro member.

K'komt toch altijd beetje spottend over, en voor sommige mensen kan dat kwetsend overkomenWinking my eye Ik persoonlijk niet hoor, maar een beetje op je taalgebruik letten is niks mis mee. En als pro geef je anderen ook een voorbeeld heWinking my eye en niet zo.

Maar nu ga ik pitten... Laterz
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Luxx    posted on 21-11-2007 12:53
als je nou niks te doen hebt, zoek voor de lol eens op Fresh40.nl of Q-music.nl naar Luxx
kan je tracks van mij downloaden voor 1 eurie :P
www.mothermusic.nl
Ferrox    posted on 21-11-2007 13:15
zucht...
NielsR    posted on 21-11-2007 13:24
Poster: Ferrox
zucht...

Cry, waarom zucht je?
OneSixty    posted on 21-11-2007 13:38
Poster: ccc
Ja vind ik ook. Beetje spotten met kanker. Ik vind dat hij zijn excuses moet aanbieden.

zoals al is gezegd moet je het niet linken met de ziekte , zo bedoelde ik het ook niet.

@ de rest :  nu niet gaan overdrijven é , er staan 3 scheldwoorden in Cry
Lead    posted on 21-11-2007 14:51
Het woord met de K zie ik als niet gewenst hier op de site, of er nu een ziekte of het 'mopperen'
mee bedoeld wordt.

Mensen die met deze ziekte te maken hebben (gehad) zien aan het woord het verschil niet. En er zijn alternatieven genoeg om je te kunnen uitdrukken.

En zoals het woord in eerste instantie is gebruikt is niet zo heel erg, maar aangezien we hier al inmiddels een hele pagina aan posts over hebben zou ik er graag overheen stappen Thumbs Up
Let the BASS be louder
NielsR    posted on 21-11-2007 15:26
Lead zit je in belgie of gebruik je een belgische server?

Btw iemand die goed html code kan ben hier een beetje aan het prullen ermee.
User edit by NielsR on 21-11-2007 @ 15:27:09 (100%)
Ferrox    posted on 21-11-2007 15:29
Poster: NielsR

Cry, waarom zucht je?

Verkouden, en zit weer op school... Dusjah, zucht :P
Lead    posted on 21-11-2007 15:33
Ik ben redelijk goed met HTML enzo.... ik zit inderdaad vanaf mijn werk via een server in Belgie, terwijl ons kantoor in Almere staat.

Maar zal vanavond weer thuis inloggen zodat ik weer een  vlaggetje heb :D
Let the BASS be louder

139 Users online: 12 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 85.956
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.330