rebounce gefeliciteert
Poster: Lightzone
ik rij net van school naar huis op de fiets , kom ik aan de spooroverweg die dicht is , dus toen hij weer openging fietste ik meteen weer door , hij was dus nog niet helemaal open. dus ik fiets haastig door (ik kan natuurlijk al niet meer wachten om meteen te gaan djresourcen :d)
totdat ik opeens een flikken combi uit een zijstraat zie komen , ik denk SHIT.
dusja , ik stop en ze beginnen al tege me te kankeren dat ik wel dood had kunnen zijn en dat ik hiervoor naar de jeugdrechter kon XD ik moest ook al meteen mn pas afgeven , meneer heeft alles mooi overgeschreven op een papiertje :d
fuckin triest
ik rij net van school naar huis op de fiets , kom ik aan de spooroverweg die dicht is , dus toen hij weer openging fietste ik meteen weer door , hij was dus nog niet helemaal open. dus ik fiets haastig door (ik kan natuurlijk al niet meer wachten om meteen te gaan djresourcen :d)
totdat ik opeens een flikken combi uit een zijstraat zie komen , ik denk SHIT.
dusja , ik stop en ze beginnen al tege me te kankeren dat ik wel dood had kunnen zijn en dat ik hiervoor naar de jeugdrechter kon XD ik moest ook al meteen mn pas afgeven , meneer heeft alles mooi overgeschreven op een papiertje :d
fuckin triest
Poster: JorritJa allemaal leuk en aardig, maar voor een pro member vind ik je taalgebruik wel belachelijk respectloos. Let daar op aub.
yes sir(
mamaaaaaaaa
)
maar ik zie dat je bijna 5000 posts hebt , tijd voor een feestje ?
Poster: ccc
ow ze kankeren dus tegen je.Hoe gaat dat? Zeggen ze dan allemaal verschillende soorten kanker tegen je? Of hoe moet ik dat mij voorstellen.
|
![]() |
Poster: Ferrox
zucht...
Poster: ccc
Ja vind ik ook. Beetje spotten met kanker. Ik vind dat hij zijn excuses moet aanbieden.
Poster: NielsR, waarom zucht je?