De 30e draai ik in de Q nation met o.a. Dj Biggi, een van Nederlands beter urban dj's:D
Poster: Illusion
HIER nog een filmpje van een optreden van Carl Cox. Terwijl hij draait wordt er in de zaal met een geweer op mensen geschoten. Carl heeft niks door, en draait ook gewoon door.
HIER nog een filmpje van een optreden van Carl Cox. Terwijl hij draait wordt er in de zaal met een geweer op mensen geschoten. Carl heeft niks door, en draait ook gewoon door.
je zou maar die avond in die club zijn.dan heb je echt geen fijne week
Poster: Bouncy
ik vind het raar dat ze er eerst allemaal omheen staan, en dan, (bij ongeveer 3 minuten) ze allemaal wegrennen
Poster: FreakT
oke even iets anders. ik heb een klein vraagje. te klein voor een eigen topic. een maat/vriend/gabber/homie/mattie van mij heeft een djm 500. nu is de vraag: hoe kan je daar in godsnaam de tijd van de effecten instellen? ik zie maar een parameter draaiknop en de bekende ''beat buttons'' kan ik er ook niet op vinden? weet iemand het?
Poster: Roos
Ik doe nl. altijd maar wat
Poster: fettibamba
Hahah lol op de site van de nieuwste show kun je zelf bij het nieuws ondertitels schrijven hier is die van mij