Feedbacking...
Ik heb met veel plezier naar je mix zitten luisteren. Dit is een voorbeeld mix als het gaat om platenkeuze, overgangen, sfeerbeeld en afstemming van geluid en klank.

De keuze van de platen is zo ongelofenlijk goed en doordat ze ook nog eens strak in elkaar gemixed zijn klinkt het echt super. Één overgang wil ik in het bijzonder noemen, en dat was
A bit patchy - Love is gone. Die vond ik erg leuk gedaan.
Ik zag dat je wat ouder bent dan de meeste hier en vroeg me af hoe lang je al in het vak zit? Ik vroeg me verder af hoe de mix is gemaakt, met wat voor apparatuur en heb je vooraf de platen bepaald en ook de volgorde of is dit gewoone echt volledig uit de losse pols? is er verder nog iets van processing gedaan aan het geluid of dat niet?
Heb ook wel een puntje van kritiek, ik vind het einde van je mix een beetje afwijken. Het begin van je mix is zo lekker luchtig, commercieel en zeer goed te beluisteren. Alleen aan het einde breek je daar een beetje vanaf en ontbreekt er voor mijn gevoel een hoogtepunt. Misschien ligt het aan mij, maar dat was in iedergeval iets wat je misschien in een toekomstige mix kan verbeteren.
En ja, het is inderdaad jammer dat de zomer voorbij is...