[DJR] Productions (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 28-10-2007 15:19
We hebben een nieuwe module ontwikkeld. Het gaat om een module waar users hun producties kunnen uploaden. Deze module hebben we de orginele naam Productions gegeven.

Vooralsnog is het niet de bedoeling om mixen of remixen te uploaden. Het is dus de bedoeling als je wat geproduceerd hebt en je wilt dit sharen dat je dit kunt uploaden. Het bestand moet ingepakt zijn met het .zip formaat zodat er ook een eventuele info bestand of plaatje toegevoegd kan worden. Het zip bestand mag maximaal 10MB zijn.

We hebben er voor gekozen, omdat we niet weten wat voor traffic dit veroorzaakt, om een maximum aan het uploaden en downloaden per dag te zetten. Per dag kunnen er 10 tracks gedownload worden en er kunnen 5 tracks per dag worden geupload. Wellicht zal dit in de toekomst aangepast worden.

Er staat momenteel ook 1 bestand in de module en dat is een remix van Lead. Dit is niet de bedoeling want dat is een remix maar als er pro's zijn die wat tracks zouden willen uploaden van jezelf dan hebben we wat vulling om mee te beginnen Cry

De link van de module -> Productions

Op- en aanmerkingen horen we graag.

Nieuw per januari 2009, geintergreerde player voor de Productions  :

OK MarkerToevoegen
- Toevoegen van nieuwe bestanden kan alleen nog maar MP3
- Vinkje om MP3 ID3 tags om Artist en Title te lezen overschrijft eventuele info in de invoervelden
- Bitrate en lengte wordt altijd uit de file gelezen en hoeft dus niet te worden ingevuld
- Muziekgenre moet geselecteerd worden. Natuurlijk altijd punt van discussie, maar gaat om de grote lijn
- Mogelijkheid om file niet ter download aan te bieden, hoorbaar alleen via de de player op de site

OK MarkerDisplay Production
- Player en Download werken alleen nog maar voor nieuwe files
- Archief moet nog omgezet worden van ZIP naar MP3 op de server
- Avatar van uploader wordt getoond ter herkenning
- Track Player alleen voor members (misschien pas vanaf een bepaald level)
- Track downloaden alleen members (Test nodig of filetransfer start en browser niet MP3 gaat afspelen)
- Voten alleen voor members
- Je kunt niet voor je eigen productie voten natuurlijk
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by Lead on 06-02-2009 22:07 (90%)

What do you think about [DJR] Productions ??

Vote :   

W.i.M    posted on 28-10-2007 18:39
Het voten voor een track moet er nog worden ingebouwd Cry
Sunrise8    posted on 28-10-2007 19:45
is dat 10 tracks per persoon op DJR. of 10 downloads per dag? want dat lijkt me dan best weinig.. en die limiet is veels te weinig denk ik. ik zou het verhogen met x2.. maar goed ik zal het in de gaten houden.
Music made me who i am
W.i.M    posted on 28-10-2007 19:49
Poster: Sunrise8
is dat 10 tracks per persoon op DJR. of 10 downloads per dag? want dat lijkt me dan best weinig.. en die limiet is veels te weinig denk ik. ik zou het verhogen met x2.. maar goed ik zal het in de gaten houden.

Die 10 downloads zijn per dag per persoon. Misschien dat dit inderdaad nog omhoog gaat maar als je alle tracks wilt hebben dan zou je er best een paar dagen over kunnen doen. Anders registreert iemand zich even en slurpt alle tracks even naar binnen.
RenéKuppens    posted on 28-10-2007 19:50

Je kunt 5 platen uploaden Per persoon per dag en 10 platen downloaden per persoon per dag!
Sunrise8    posted on 28-10-2007 19:54
oow ok. nou dat is redelijk dan. want 5 tracks uploaden per dag gebeurt toch niet.. tip voor jullie. let op dat mensen hier niet illegaal normale tracks gaan posten ofzo he Winking my eye.. maar leuk idee :D
Music made me who i am
Steev    posted on 28-10-2007 20:20
Toppie hoor Happy, laughing Ga zo door !
Laidback    posted on 28-10-2007 20:36
ergggg netjes!:D

ga ervoor aan de slag! Happy, laughing

verder.. de DOwnload Speed is echt lekker gewoon
640 KBPS .. dat tikt aan..
maar over dat Download Limiet..
kan dat voor Pro(golds) , Pro + niet gewoon Unlimited tegen de tijd ?
en voor New Members gewoon 5 .. tot ze "Semi Plus" hebben berijkt..??
verder vond ik Nve's idee voor de Plaatjes wel goed!
maybe een Klein tabelletje op de (al behoorlijk drukke) Front Page,, met de laatste 3 Uploads erin ? (Titel + Lid Link)
en in het Dj Profiel van het Desbetreffende lid een zelfde Tabelletje maar dan met al zijn Productions ..

gr

EDIT>

in elk Profiel een Tabje > Productions
MITS mensen wat Geupload hebben..
met daarbij vermeld hoeveel Totale Views / Downloads / Comments Happy, laughing
User edit by Laidback on 28-10-2007 @ 20:44:05 (25%)
W.i.M    posted on 28-10-2007 20:41
Misschien dat de downloads verhoogt worden, maar iemand die hier member is kan ze allemaal downloaden. Misschien niet in 1 dag maar we willen misbruik voorkomen dus unlimited zal er waarschijnlijk niet in zitten. Als de traffic mee valt zullen we de maximums wijzigen maar voorlopig staan er nog geen eens 10 downloads in dus niemand zit nog aan z'n max Cry

De laatste uploads op de frontpage vind ik een goed idee. En om alle producties aan de dj's toe te voegen is ook een leuke toevoeging.
Twizz    posted on 28-10-2007 21:15
ik denk dat we hier wel genoeg aan hebben hoor wim

je hebt het goed gedaanWinking my eye
Cyspoz    posted on 29-10-2007 12:29
Ik dacht eerst even dat een track op een dag maar door maximaal 10 personen mocht worden gedownload. Maar het is zo dat mensen zelf maar maximaal 10 tracks per dag kunnen downloaden. Dat is volgens mij wel voldoende.
Leuke nieuwe module en hoop dat het goed gaat lopen.

Ik denk dat ten opzicht van de losse topics vooral de download counter welkom is.
User edit by Cyspoz on 29-10-2007 @ 14:45:07 (31%)
W.i.M    posted on 29-10-2007 19:10
Ik hoop ook dat het een beetje gaat lopen maar dat hangt af van hoeveel producers er hier rondlopen op DJR. Volgens mij vinden de meeste producers het wel leuk om hun werk te kunnen uploaden.

Misschien moeten we ook een keer een producers contest houden
Aemilius    posted on 30-10-2007 17:19
kijk aan.. goed idee!
Sunrise8    posted on 30-10-2007 17:21
Poster: W.i.M
Ik hoop ook dat het een beetje gaat lopen maar dat hangt af van hoeveel producers er hier rondlopen op DJR. Volgens mij vinden de meeste producers het wel leuk om hun werk te kunnen uploaden.

Misschien moeten we ook een keer een producers contest houden

nou ik zou zeggen. begin hem wim Happy, laughing.. wil ik deze keer wel in de jury :D
wat voor genre gaan we producen ?
Music made me who i am
NielsR    posted on 30-10-2007 17:23

nou ik zou zeggen. begin hem wim Happy, laughing.. wil ik deze keer wel in de jury :D
wat voor genre gaan we producen ?

eeuh is die vorige dan al voorbij?
RenéKuppens    posted on 30-10-2007 17:26
Poster: fettibamba

eeuh is die vorige dan al voorbij?

Idd. Rustig aan !

We zijn nu nog bezig met een remix contest van Sandstorm. (die na mijn mening te snel achter de vorige kwam)
Sunrise8    posted on 30-10-2007 17:27
nee maar dit is de produce contest. niet elke dj die daar aan meedoet is ook producer Happy, laughing.. maar goed het hoeft dan opzich niet gelijk NU Happy, laughing
Music made me who i am
NielsR    posted on 30-10-2007 17:27
jah mischien is dat wel een goed idee een eigen productie in de plaats van een remix.
User edit by NielsR on 30-10-2007 @ 17:28:52 (71%)
Twizz    posted on 30-10-2007 17:36
hoe wil je die met elkaar gaan vergelijkenConfused
RenéKuppens    posted on 30-10-2007 17:37
Poster: fettibamba
jah mischien is dat wel een goed idee een eigen productie in de plaats van een remix.

Dit hebben we al ooit willen opzetten maar dat lukt niet.
Remix is wel te doen iedereen krijgt zelfe samples en diegene die het beste en leukste van maakt wint!
Eigen productie is weer zo dat iedereen eigen stijl heeft etc.
Je kunt een Hardstyle plaat niet vergelijken met een House plaat.

Een slechte Hardstyle plaat is voor de Hardsyle liefhebber nog altijd beter dan een Perfecte house plaat.

Of je moet hier een vak Jury opzetten waar je van weet dat ze niet alleen naar de Muziek luisteren maar ook Productie technisch oordelen.
W.i.M    posted on 31-10-2007 22:35
Lijkt me wel grappig om een set geluiden te verzamelen en daar moet iedereen een eigen productie van maken.
Luxx    posted on 01-11-2007 08:40
vette toevoeging! zodra ik weer internet thuis heb zal ik een nieuwe track van mij uploaden!
www.mothermusic.nl
Twizz    posted on 01-11-2007 15:01
Lijkt me wel grappig om een set geluiden te verzamelen en daar moet iedereen een eigen productie van maken.

kun je dan niet net zo goed gewoon remixen??
jah ok misschien dat iedereen zn eigen beats meer zal maken.. maar toch..
W.i.M    posted on 01-11-2007 18:16
Poster: Twizz
kun je dan niet net zo goed gewoon remixen??
jah ok misschien dat iedereen zn eigen beats meer zal maken.. maar toch..

je mag ook remixen uploaden als je het bewijs kan overleggen dat je van de rechthebbende het recht hebt gekocht om een remix te maken van z'n track, dan mag je het best uploaden in productions Cry
NielsR    posted on 01-11-2007 20:01

je mag ook remixen uploaden als je het bewijs kan overleggen dat je van de rechthebbende het recht hebt gekocht om een remix te maken van z'n track, dan mag je het best uploaden in productions Cry

gewoon de artiest genoeg stalken met mailtjes en brievenCry
Twizz    posted on 01-11-2007 20:05
kogelbrief---> hier met die samples:P

back OT

bijvoorbeeld ik wil echt samples hebben van iemand zoals Charlie Clouser(bekend van de Saw-reeks soundtracks)... hoe wil ik dat dan gaan doen.

170 Users online: 13 Guests (157 Unknown)
Pages generated today : 32.780
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.640.531