Poster: stevew
Haha, die spammer heeft hier zijn stempel ook nagelaten. goed bezig kerel en tot nooit meer.
Poster: stevew
ja, want je bent hier op verscheidene topics reclame aan het maken, het zou me niet verbazen als je the joker bent maar met een nieuwe account. Als ik verkeerd ben, bied ik je mijn excuses aan maar ik twijfel eraan. greets
Poster: ccc
Bannen!!!
Poster: JasperVC
groot gelijk !!!
Dat is zeker die joker. Ze hebben alletwee ongeveer onveel posts. En hij maakt wel erg veel reclame vind ik
Poster: Electro123
Aan iedereen die dit denkt, kan ik jullie garanderen dat dit niet zo is
Ik maak niet eens reclame, ik heb me vandaag ingeschreven en bekijk alle topics een beetje en omdat ik op de winkels antwoord maak ik reclame?
Hoe zit dat dan met al de andere replies? Zij maken ook allemaal reclame zeker...?
Wat een gezellige groep hier...
Poster: DNR
Maar ik denk dat de meesten het wel heel ''toevalig'' vinden dat jij net na the joker gaat posten over die winkel terwijl de meesten hier er nog nooit van gehoord hebben.
hierbij laat ik het.
Poster: ccc
Je mag wel posten. Alleen geen link meer naar winkels leggen, zodat we je niet verdacht vinden.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.