Beginnersgear
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NielsR    posted on 27-10-2007 17:19
Een vriend van mij wilt een dj set kopen en die vroeg aan mij wat ik aanrade,
Hij heeft een budget van rond de 600 à 700 euro, hij wilt een mixer met 2 tabletops cd spelers.
Maar in die prijsklasse zijn zoveel mogelijkheden en voor dat geld kun je wel een leuk setje hebben maar welk.
Hij gaat eerst nieuw kijken maar 2dehands mag ook.
Ik was wat aan het denken aan reloop, numark, jb systems.
Mischien als mixer de numark dxm-01 usb ofzo.
Wat zouden jullie hem aanraden?

What do you think about Beginnersgear ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 27-10-2007 17:50
als mixer: reloop rmx 40 dsp/bpm, ligt eraan wat hij lekkerder vind (effecten of niet), scheelt wel in de prijs. en dan de denon dn-1000 2e hands ofzo ?

wat ook een goede aanrader is: reloop rmp-1 of 2.

prijslijstje:
Reloop RMX 40 DSP/BPM: op newline nu 299(normaal 370).. 239 voor bpm.
dn-1000 nieuw: 399 ps.
reloop rmp-1: 369
reloop rmp-2: 499

heti s misschien wat prijzig, maar wel een topsetje Happy, laughing. hoop dat ik je vriend beetje heb kunnen helpen..
Music made me who i am
Burnmatic    posted on 12-11-2007 22:12
DXM 01 USB is prima. de DXM 06 is nog beter, maar ligt er maar net aan of ie dat haalt met zn geld.
Reloop is natuurlijk ook prima om mee te beginnen, zoals SUNRISE8  al zei.
Maar persoonlijk vind ik numark net ff beter. Is ook een bekender merk, en de faders in de mixers, zijn zeer betrouwbaar en gaan lang mee.
Althans, dat weet ik ervan =P

als cd-speler mm..

Ik denk dat ie iets van gemini het beste kan kopen om mee te beginnen.

Gemini CFX-20 Single CD Player
DJE0001671-000

Gemini CFX-20 Single CD Player

bijv.
en anders: http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewParametricSearch-SimpleOfferSearch?AttributeValue_1=&SearchCategoryUUID=MrbVqHzlzmgAAAEVnRpWf70R&Manufacturer=Gemini&PriceRange=&firstSelection=

k hoop dat je dr wat aan hebt 4 ur mate.
suc6!
Sunrise8    posted on 12-11-2007 22:15
geen webshop links he :P. weet je dat ook weer ook al ben je nieuw Happy, laughing.. dus pas je post ff aan via edit Happy, laughing. dan typ je een woord. bijvoorbeeld 'link' .. die markeer je en dan klik je op het icoontje 3e van rechts op de balk hierboven Happy, laughing. en dan kan je de site invoeren Happy, laughing.
Music made me who i am

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

416 Users online: 289 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 44.803
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.738.194