Beste Lezer,
Hierbij bied ik 2x Reloop 2000MK3 + een DAP Audio Flight case voor ongeveer 60 platen.
De draaitafels zijn in prima staat en zijn nu anderhalf jaar oud. Niet vaak mee geweest op klussen, eigenlijk alleen voor thuis. Werken prima en hebben altijd prima hun taak gedaan. Dozen + bonnen aanwezig (aangeschaft bij new-line.nl). Inclusief 2x Audio Technica naalden (niet gebruikt want er hebben ortofon elementen op gezeten. Flightcase is gebruikt maar ziet er verder prima uit en is afsluitbaar en te verzegelen door middel van een slot.
Eventueel heb ik ook nog 50 trance platen in de aanbieding. Verzenden mogelijk maar dan zijn de kosten koper!
Voor vragen kun je PM'en!
ALLEEN SERIEUZE REACTIES, VERBETERINGEN OP MIJN ADVERTENTIES ETC. ZIJN NIET GEWENST!
Groet,
Ivan
Poster: Renzis
srry ik denk dat je prijs wat hoog zit, ik had de rp4000's 2 voor 175, misschien iets zakken.
wel handig dat je je platen er eventueel bij aanbied
Poster: A-flex
Wat wil je hebben voor die dap case?
Poster: Renzis
srry ik denk dat je prijs wat hoog zit, ik had de rp4000's 2 voor 175, misschien iets zakken.
wel handig dat je je platen er eventueel bij aanbied
Poster: bartezzz
heeejj,waarom verkoop je dr rp-2000's??en hoe veel wil je voor de draaitafels + platen??
ik heb eigenlijk serieus intresse in het hele pakket dus zou ik het ook graag overnemen voor
voor die 190 euro.