Poster: thomassmith
erg mooi gemaakt nils
Downloading...
Maak even een echte link a.u.b.
Poster: CyspozDownloading...
Maak even een echte link a.u.b.
Niet zo boos kijken Nils, dit forum werkt gewoon niet met UBB codes. Hier moet je gewoon HTML intypen of de Rich Text editor functies gebruiker. Er zit tenslotte een mooi knopje op de balk waarmee je heel simpel een link kan maken. Zie deze post voor meer info.
Feedbacking...
Ik heb je mix beluisterd. Hij zit wat betreft de overgangen goed in elkaar. Je hebt zo nu en dan een leuke overgang er in zitten die lekker klinkt. Alleen na zo'n lekkere overgang duurt het vrij lang voordat er weer een nieuw nummer en een nieuwe overgang komen. En de nummer zelf zijn iets te monotoon om de mix daardoor spannend te houden. Hij komt daardoor wat vlak en saai over.
19 Nummer sin 75 minuten is ook niet heel erg veel. Als je het mix tempo wat zou opvoeren en wat meer opbouw probeert te brengen in je mix dan zou je mix een stuk vetter zijn.
Poster: CyspozNiet zo boos kijken Nils, dit forum werkt gewoon niet met UBB codes. Hier moet je gewoon HTML intypen of de Rich Text editor functies gebruiker. Er zit tenslotte een mooi knopje op de balk waarmee je heel simpel een link kan maken. Zie deze post voor meer info.
Feedbacking...
Ik heb je mix beluisterd. Hij zit wat betreft de overgangen goed in elkaar. Je hebt zo nu en dan een leuke overgang er in zitten die lekker klinkt. Alleen na zo'n lekkere overgang duurt het vrij lang voordat er weer een nieuw nummer en een nieuwe overgang komen. En de nummer zelf zijn iets te monotoon om de mix daardoor spannend te houden. Hij komt daardoor wat vlak en saai over.
19 Nummer sin 75 minuten is ook niet heel erg veel. Als je het mix tempo wat zou opvoeren en wat meer opbouw probeert te brengen in je mix dan zou je mix een stuk vetter zijn.
nekeer luistere
Poster: jussiedde een zegt check de ander zegt chek ik dacht ik breng er maar eens wat verandering in
checkkerdecheck