Poster: Cyspoz
@Twello: Dan moet je wel voten
Ik heb sinds vanavond twee MMC kaartjes voor in de CDJ-1000 MK1 en hoger. Die kaartjes zijn nog lastig te krijgen ook en ook nog eens duur, maar heb er nu uiteindelijk een paar. Ik gebruik ze meteen voor alles wat je er maar op kan slaan en ben in iedergeval van plan ze te syncen maar daarvoor moet ik eerst nog even dat programma aanschaffen.
Poster: Cyspoz
Ook in CDJ-1000 MK1?
Poster: Daanb
ik snap niet eens hoe ze werken, heb een cdj 1000mk3 met ex memory card
Maar als ik bijvoorbeeld een cue point cue, dus gewoon op pauze druk en dan met cdj mode de cue point opzoeken vervolgens druk ik op cue en dan op memory laad die het cue point niet opnieuw wanneer ik de cd eruit haal cd speler even uit en weer aan cd erin, dan werkt het niet, weet iemand mischien de correcte manier voor het opslaan van cue points ?
Poster: Daanb
ik snap niet eens hoe ze werken, heb een cdj 1000mk3 met ex memory card
Maar als ik bijvoorbeeld een cue point cue, dus gewoon op pauze druk en dan met cdj mode de cue point opzoeken vervolgens druk ik op cue en dan op memory laad die het cue point niet opnieuw wanneer ik de cd eruit haal cd speler even uit en weer aan cd erin, dan werkt het niet, weet iemand mischien de correcte manier voor het opslaan van cue points ?
Ik gebruik het nog niet.
Ook zitten een paar functies op de DJM die ik nog wil weten. (word tijd om een keer de manuals erbij te pakken)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.