Check eens op Youtube voor filmpjes en voorbeelden. Zoek de namen van de effecten op Wikipedia op om te begrijpen wat ze inhouden. Check ook eens één van de Pioneer websites. Ik heb ooit ergens een interactieve demo ervan gezien die erg mooi werkte. Kan die helaas al een tijdje niet meer vinden.
Poster: roelygun
Ja bedankt
maar heeft nou niemand hier zoeen ding of licht het aan mij
tenminste ik zie hem ook niej bij booths
nou ja da effecten bakje da duurt nog heel lang ik bedoelde eigenlijk in het vorige bericht de djm 500 maar ik heb zo eens gekeken wa is nou precies het verschil tussen de 200's en de 800's ik denk da er allleeen wa meer opties op zitten en dat je kan scratchen en zoals ik al vertelde dat het voor een drive in show zal gevbruikt worden
Poster: roelygunnou ja da effecten bakje da duurt nog heel lang ik bedoelde eigenlijk in het vorige bericht de djm 500 maar ik heb zo eens gekeken wa is nou precies het verschil tussen de 200's en de 800's ik denk da er allleeen wa meer opties op zitten en dat je kan scratchen en zoals ik al vertelde dat het voor een drive in show zal gevbruikt worden
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.