Hallo, ik heb een aantal apperatuur te koop dat ik bijna niet, of nooit gebruik. Weet iemand toevallig of er een website of zo bestaat, waar ik kan zien wat zo'n apperaat nou gemiddeld moet kosten ? Ik heb namelijk geen idee wat ik moet vragen voor die "zooi".
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
What do you think about Vraagje ... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zoek het apparaat eens op op Marktplaats.nl of speurders.nl. Vergelijk
de staat van wat je daar vind met hoe je eigen spul eruit ziet en dan
kun je een prijs bepalen.
TR-707... wow, nostalgie :D daar kun je wel een paar honderd voor vangen als je iemand vind die naar die sound op zoek ik.
Globaal zou je er een beetje vanuit kunnen gaan dat een tweedehands
toestel ongeveer de helft van de nieuwe waarde op zou kunnen brengen
als het er nog goed uit ziet. Als de staat te wensen over laat zal je
aardig met de prijs moeten zakken.
2 madsteven:dat hangt ervan af wat je budget is . de beste op dit moment:ELEKTRON MACHINEDRUM(kost wel een dikke zak geld hoor, geloof 12 of 13 honderd euro) is je budget minder dan zou je naar de electribes kunnen kijken van korg.
tweedehands zou je kunnen kijken naar een mc505 of een rm1 X van yamaha! Laatse heb ik zelf ook , prachtige sequencer alleen mist hij ``de echte house``geluiden. Beats zijn ook wat mager., dus die moet ik uit een ander apparaat toveren, dat is natuurlijk geen probleem.
als je puur voor ritmische samples wil gaan met een harde attack en een korte release dan zou ik naar de electribe kijken ER 1
Ps de 707 is niet echt om wild van te worden , het is een drumcomputer die real drumsamples bevat. wij willen geen accoustische drum , wij willen synthetische drum , vandaar dat de 707 (behalve zijn hats dan) nooit Echt groot is geworden als de 303 505 808 909 de 727 (classic)zal op dit moment beter aansluiten aangezien deze is afegstemd op latino samples (percussie) Iets wat in de groove natuurlijk zeer lekker klinkt !
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.