Hallo all,
Ik vond dat stemmetje van dom lomp en famous zo geweldig dat ik er even wat omheen ging maken,
jullie mening en commentaar zijn meer dan welkom..
btw check 3:27 voor echt een "brainstorm" geluidje.. haha
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Nicky
Poster: NickyRomme
nee ik heb geen reason, ik gebruik cubase sx 3 met creative audigy2 platinum asio driver, met een response van 4 ms, heb m op 7 staan, omdat ie het anders niet trekt haha!
Poster: Twizz
wat voor geluidskaart gebruik je??
als je een externe usbinterface gebruikt dan kan het zijn dat je die op een usbhub hebt aangesloten en dat trektie vaak niet. dit probleem had ik iig bij cubase
Ik heb hem nog niet geluisterd, maar heb wel een idee.
Misschien is het leuk om in het nummer Put Your Hands Up For Detroit (Fedde Le Grand) de tekts te gebruiken van het refrein van Dom, lomp en Famous en de muziek te behouden van het nummer van Fedde. Dat je de opbouw dus doet met ik ben Dom, lomp en Famous enz... en dan als laatste Bitches zitten aan mijn penis, vervolgens knalt dan de muziek van Fedde erin...
Zelf heb ik geen ervaring met produceren... maar misschien kan iemand er wat mee??
Poster: dennisdekoningIk heb hem nog niet geluisterd, maar heb wel een idee.
Misschien is het leuk om in het nummer Put Your Hands Up For Detroit (Fedde Le Grand) de tekts te gebruiken van het refrein van Dom, lomp en Famous en de muziek te behouden van het nummer van Fedde. Dat je de opbouw dus doet met ik ben Dom, lomp en Famous enz... en dan als laatste Bitches zitten aan mijn penis, vervolgens knalt dan de muziek van Fedde erin...
Zelf heb ik geen ervaring met produceren... maar misschien kan iemand er wat mee??