[T]Dom Lomp & Famous Remix (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NickyRomme    posted on 25-10-2007 13:17

Hallo all,

Ik vond dat stemmetje van dom lomp en famous zo geweldig dat ik er even wat omheen ging maken,
jullie mening en commentaar zijn meer dan welkom..
btw check 3:27 voor echt een "brainstorm" geluidje.. haha

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

Nicky

What do you think about [T]Dom Lomp & Famous Remix ??

Vote :   

Twizz    posted on 26-10-2007 18:30
reason? dan moet je ff een andere 'geluidskaart' instellen. dus een andere driver instellen.
NickyRomme    posted on 26-10-2007 19:00
nee ik heb geen reason, ik gebruik cubase sx 3 met creative audigy2 platinum asio driver, met een response van 4 ms, heb m op 7 staan, omdat ie het anders niet trekt haha!
Twizz    posted on 26-10-2007 19:17
Poster: NickyRomme
nee ik heb geen reason, ik gebruik cubase sx 3 met creative audigy2 platinum asio driver, met een response van 4 ms, heb m op 7 staan, omdat ie het anders niet trekt haha!

wat voor geluidskaart gebruik je??

als je een externe usbinterface gebruikt dan kan het zijn dat je die op een usbhub hebt aangesloten en dat trektie vaak niet. dit probleem had ik iig bij cubase
NickyRomme    posted on 26-10-2007 23:07
Poster: Twizz

wat voor geluidskaart gebruik je??

als je een externe usbinterface gebruikt dan kan het zijn dat je die op een usbhub hebt aangesloten en dat trektie vaak niet. dit probleem had ik iig bij cubase

he shit ja dat klopt , ik heb een masterkeyboard van M-Audio en een Umx 49 van Behringer op een usb hub, maar wel een 2.0 usb hub met losse voeding dus eigen stroom.. maar zou dat het zijn?
ik heb een Creative Audigy 2 Platinum.. misschien een andere soundcard kopen?

nou moet ik toch zoiezo wat gaan vervangen want me pc trekt het niet meer zo goed al die vst's en shit
heb nog een amd 64 3000 met 1gb ddr1, 2x samsung ide 80gb.. en creative audigy 2 dan..

wat raad jij aan ?
JollyJunkie    posted on 27-10-2007 12:00
Mooi gemaakt!
Tomazos    posted on 30-10-2007 17:26
ik heb hem afgelopen zaterdag gedraaid,

de 1e openings post versie, beviel wel goed,

dat dom lomp en famous komt precies uit met een 8 loop, dus mixte daarna wel weer verder..
omdat dat electro deuntje toen zo droog klonkWinking my eye
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Cyspoz    posted on 06-11-2007 08:58
Ik heb hem dit weekend ook gedraait. Nummer mist een aantal commerciële elementen ten opzichte van het orgineel waardoor het niet zo snel aanslaat bij het publiek, maar als je hem er luchtig tussen door mixed dan doe je het als DJ nog niet zo verkeerd Happy, laughing

Ik dacht, laat het je even weten...
dennisdekoning    posted on 06-11-2007 11:11

Ik heb hem nog niet geluisterd, maar heb wel een idee.
Misschien is het leuk om in het nummer Put Your Hands Up For Detroit (Fedde Le Grand) de tekts te gebruiken van het refrein van Dom, lomp en Famous en de muziek te behouden van het nummer van Fedde. Dat je de opbouw dus doet met ik ben Dom, lomp en Famous enz... en dan als laatste Bitches zitten aan mijn penis, vervolgens knalt dan de muziek van Fedde erin...

Zelf heb ik geen ervaring met produceren... maar misschien kan iemand er wat mee??

vunk    posted on 06-11-2007 11:42
check mijn nieuwe mix ff op www.djvunk.com Winking my eye

thnx voor de track man, dikke shit! de vetste remix van dom lomp die ik tot nu toe heb gehoord!
Kevinova    posted on 06-11-2007 20:15
Poster: dennisdekoning

Ik heb hem nog niet geluisterd, maar heb wel een idee.
Misschien is het leuk om in het nummer Put Your Hands Up For Detroit (Fedde Le Grand) de tekts te gebruiken van het refrein van Dom, lomp en Famous en de muziek te behouden van het nummer van Fedde. Dat je de opbouw dus doet met ik ben Dom, lomp en Famous enz... en dan als laatste Bitches zitten aan mijn penis, vervolgens knalt dan de muziek van Fedde erin...

Zelf heb ik geen ervaring met produceren... maar misschien kan iemand er wat mee??

Ik zal eens kijken wat we daaruit kunnen krijgen Winking my eye
NickyRomme    posted on 11-11-2007 14:56
thanks voor al het commentaar jongens!

This is an old Topic

No new postings for 6.528 days.
 Post CommentThat would be 217.6 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

505 Users online: 306 Guests (199 Unknown)
Pages generated today : 66.003
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.618.301