Hallo all,
Ik vond dat stemmetje van dom lomp en famous zo geweldig dat ik er even wat omheen ging maken,
jullie mening en commentaar zijn meer dan welkom..
btw check 3:27 voor echt een "brainstorm" geluidje.. haha
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Nicky
Ik vind het orgineel zo'n **** nummer. Gelukkig heb jij er wel iets leuks van gemaakt en heb je vooral de Dom Lomp & Famous sample gebruikt. Alleen rond 1:06 dan gaat de sample in eens 2 keer zo hard. Als je daar iets aan zou kunnen doen zou dat fijn zijn want ik wil hem wel in mijn collectie opnemen met jou toestemming...
Edit
Oh ja, wilde nog even zeggen wat ik er zo leuk aan vond. De beat is namelijk vrij standaard enzo, maar het vrolijke gitaar spel aan het einde vind ik super Verder moet je misschien nog wel een keer kijken naar de brake rond 3:15 want daar wordt het wel erg stil. Misschien de echo duidelijker hoorbaar maken?
Ik zal er ff naar kijken, ik moet nu werken maar ik repost hem vanavond en zal ik dat stemmetje even filteren!
Thanks voor je add!
Poster: fettibamba
Vind em slecht, het is ook niet echt mijn stijl voor mij mag er wel een iets hardere electro beat in.
hmm..
Vind het geen juiste kick en snare voor zo'n latin-house achtige beat.
Er gebeurd verder ook vrij weinig..Standaard basslijntje..veelvoudige herhaling van de vocal
De afmix heeft ook nog veel aandacht nodig..
Probeer te werken aan je opbouw..Werk langzaam naar een climax toe..mooie break erin..
(Ik vond dat stemmetje van dom lomp en famous zo geweldig dat ik er even wat omheen ging maken)..
Een track produceren doe je niet zomaar even..
Poster: Dj-RK
Ik vind het allemaal te echt er zit geen sound in waarvan ik zeg nou nou daar ga ik lekker op los.
Basslijntje is leuk maar dan als intro vind hem niet lekker als qlimax.
Suc6 verder.
Ik hoef zaterdag avond pas te draaien, dus als hij er tegen die tijd op staat dan komt dat helemaal goed en ik zal je naam er netjes bij laten staan uiteraard. Alvast bedankt
Ik mis het pakkende deuntje uit de originele versie van dom lomp & famous toch echt!
Verder vind ik het begin niet zo tof! Maargoed klinkt verder wel leuk!
Poster: Twizz
als het intro is geweest, dan is er die raggae beat.....
die is écht te kaal, doe daar wat mee, basslijntje ofzo.
overgang van intro naar raggae beat vind ik sowieso te opvallend/minder mooi.
maar verder mooi nummer, af en toe beetje statisch.
leuk gedaan.