25-10 Pioneer Demo avond Nijmegen (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 25-10-2007 10:21
Een beetje laat bericht, maar beter laat dan niet Thumbs Up

Vanavond (donderdag 25 oktober) is een demo avond bij Spincity in Nijmegen. De demo's zullen gegeven worden tussen 18u en 21u.

Ik zal daar zelf aanwezig zijn voor Pioneer om tekst en uitleg te geven over de Pioneer producten. Demo klaar staan de DJM-700, DJM-800, CDJ-1000mk3 en CDJ-800MK2. Natuurlijk zullen er meer producten zijn, maar om deze spullen draait het momenteel eigenlijk.

Maar er zijn ook mensen van Earproof (gehoorfilters/oordopjes) die tekst en uitleg kunnen geven over gehoorbeschadiging en wat je kunt doen om dit te voorkomen.

In de sudio zal door Genow Verbrugh een demo gegeven worden voor geluidskaaren (M-audio en EMU) en software (Steinberg/ Native Instruments en Cakewalk).

Toegang is natuurlijk gratis.

Plaats delict : Ziegelhof 26 te Nijmegen.
Tijd : 18:00 - 21:00

Let the BASS be louder

What do you think about 25-10 Pioneer Demo avond Nijmegen ??

Vote :   

Lead    posted on 20-12-2007 10:50
Vanavond DONDERDAG 20 DECEMBER

is er dus NOG een demo avond bji Spincity waar ik aanwezig ben met de SVM en de CDJ-400, het demo filpje in levende lijve dus :D

Ik zal er vanaf een uurtje of 6 zijn en ik hoop dat er veel mensen van hier komen... Lijkt me gezellig. Ik had dit trouwens al eerder willen aankondigen maar door het maken van mijn filmpje heb ik aan weinig andere dingen gedacht dan dat de laatste twee weekjes (zolang heeft het maken van het filmpje wel geduurt)
Let the BASS be louder
Jer    posted on 20-12-2007 11:16
Jmmr genoeg geen tijd vandaagCry
bastianhecker    posted on 20-12-2007 11:35
vanaf hoelaat tot hoelaat is het precies?
en wat is er allemaal uit te proberen?
User edit by bastianhecker on 20-12-2007 @ 11:36:15 (95%)
ACTIVE    posted on 20-12-2007 12:59
Ben vnvd wel in nijmegen want ga er zo na toe, moet alleen om 6 uur verzamelen om de hoek daar bij spincity om te gaan uiteten met het personeel van de tent waar ik draai in nijmegen.. Precies vandaag en op die tijd 6 uur.  Das mooi K*T.. Ach ik loop wel wat eerder na binnen..
Wout-r    posted on 20-12-2007 14:00
Ik kom vanavond wel langs :D ik zal er rond een uurtje of 6 zijn Happy, laughing
Laidback    posted on 20-12-2007 14:07
hmm.. ik kan denkik wel even komen..
heb alleen geen OV..
iemand uit de buurt van arnhem met OV of auto ?
die mij ff op kan halen of mee reist ?
Laidback    posted on 20-12-2007 14:24
Kick.. (editen lukt niet, pagina error, komt door de server hier denkik)

Ik ben er aanwezig..
pak bus 35 van arnhem randweg naar nijmegen. voor 2.27 euroes :P / 5 strippen..
dan nog 9 min lopen

ben er dus rond 18:15 uur!

lead. kunnen wij de SVM ook even aan de tant voelen ?
en ohja. de Warme Choco MOET klaarstaan!!!!, gevoeld hoe koud het is buiten Confused Cry

gr!
Lead    posted on 20-12-2007 14:51
Ik ben er ook rond 18u... Ik neem de SVM-1000 mee dus die kun je zeker even betasten daar....

En wie weet is er voor ACTIVE nog plaats als je etentje klaar is ??
Let the BASS be louder
Laidback    posted on 20-12-2007 15:06
nice!

ik heb me ipod bij me, lekker filmpie kijken in de Büsjj.
heb er zin in, eindelijk een Demo in de buurt van mij! :D

wie gaan er nou allemaal ?

tot straks!

Sebasz    posted on 20-12-2007 16:04
Heel misschien dat ik ook kom Happy, laughing Weet het nog niet zeker, want waarschijnlijk ga ik al naar wat vrienden toe. Maar wie weet :P
Laidback    posted on 20-12-2007 16:08
Poster: Sebasz
Heel misschien dat ik ook kom Happy, laughing Weet het nog niet zeker, want waarschijnlijk ga ik al naar wat vrienden toe. Maar wie weet :P

komop zeg... demo is toch veel leuker!
je kan altijd nog naar je vrienden toe..
of je neemd je vrienden mee!
yogum    posted on 20-12-2007 16:26
Heel fijn. Ben ik net bij spincity geweest en kom er dan achter dat de Pioneer stand-dinges pas vanavond is (stond ook niet in de nieuwsbrief! Cry). En ik moet dan werkenCry

Maarja beetje gedraaid daar nog... was wel leuk maar ik kom dus niet vanavond, helaas Unhappy
User edit by yogum on 20-12-2007 @ 16:27:19 (7%)
Laidback    posted on 20-12-2007 16:28
wel jammer..
maarja

ik ben net klaar met werken. bus gaat pas om 19 over 5

zat ff te kijken naar de spincity website..

iets opmerkelijks > [edit]

een prijsverlaging terweil die pas 01022008 leverbaar is Confused
Alert : Ookal stond ik er te demonstreren, geen stukken uit websites copieren... ik duik hier wel even in ;)
Mod edit by Lead on 21-12-2007 00:23 (34%)
Wout-r    posted on 20-12-2007 21:26
Net terug van de demo, goede uitleg gehad over de cdj-400! :D mooie dj resource pen gescoord :D

Het werd btw ook gefilmd, komt het op de site te staan ofzo?

Kheb er ook nog een setje pioneer slipmatten gekocht, die met dat cdj jog display erop Happy, laughing
User edit by Wout-r on 20-12-2007 @ 21:27:56 (33%)
Sebasz    posted on 20-12-2007 22:55
Helaas was er niet, als ik volgende keer eerder weet zorg ik dat ik er bij ben :P
Lead    posted on 21-12-2007 00:23
Poster: Wout-r
Kheb er ook nog een setje pioneer slipmatten gekocht, die met dat cdj jog display erop Happy, laughing

Heb je mazzel, deze worden normaal nooit verkocht :s
Let the BASS be louder
Laidback    posted on 21-12-2007 00:24
Poster: Wout-r
Net terug van de demo, goede uitleg gehad over de cdj-400! :D mooie dj resource pen gescoord :D

Het werd btw ook gefilmd, komt het op de site te staan ofzo?

ook net terug uit Nijmegen..
(ik was diegene die nog ff lekker erdoorheen ant lullen was, en de Ipod probeerde aan te sluiten etc..)
(500gb schijf aan de cdj-400, ik: Koffie?, Lead: heb je even?)
later nog even lopen spelen met de Djm-800 en de Dvj-1000
en waarom was ik nou weer de 1nige die de cdj-400 WEL wou uitproberen Confused
ik vragen van.. iemand anders even ?.. "nee hoor" .. beetje jammer! :P
(al bakte ik van de effecten niet veel Cry , het was wel even lachen!)
de Svm-1000, tsja. zijn we niet aan toe gekomen, om daar wat over uit te leggen moet je minstends even een uurtje of 2 uit-trekken..

was behoorlijk gezellig.. niet druk, maar dat hoeft ook niet!

lead nog bedankt voor het ritje naar het station, de "Is het nou zo mistig of zijn de ramen zo smerig Busbaan actie" was grappig! 
Wout-r    posted on 21-12-2007 09:28
Poster: Lead

Heb je mazzel, deze worden normaal nooit verkocht :s

Hahaha (A) Ze lagen op de tt's waar je platen kon voorbeluisteren... Dus ik vraag aan Willem, heb je misschien nog een setje liggen, hij zegt zo van tjsa die zijn best exclusief en ze worden eigenlijk alleen op beursen enzo gebruikt. Maarja hij had toch een setje liggen dus ik blij :D

@ Laidback: Hahah oké, ik dacht al.. ik heb die kop alleens gezien op een foto, maarja dat was jij dus Winking my eye

Enja, de SVM doen we gewoon de volgende keer wel Happy, laughing

Maar Lead, ik begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden hoe jij op je handen staat en een banaan nadoet?! Cry
ACTIVE    posted on 21-12-2007 12:03
Ben gister nog bij spincity gewwst rond 5 uur,maar moest uit eten om 6 uur, Duurde helaas tot 10 uur..

Ps: Kreeg later te horen dat die DVJ bij spincity vanavond bij mij staat in de club, Wahaha Beterz... Nu alleen nog met de baas praten over die SVM...
nils7    posted on 21-12-2007 15:10
Kondig aub. die dingen ff eerder aan... het is nu al twee x aangekondigd op de dag zelf...
bastianhecker    posted on 22-12-2007 16:03
ja precies mij is het uiteindelijk ook niet gelukt alhoewel ik graag was gekomen!
Lead    posted on 22-12-2007 17:08
Dat was ook de bedoeling om het eerder aan te kondigen alleen is het er bij in geschoten.... ik was zo hard bezig met een filmpje dat ik er niet meer bij stil gestaan had...

De volgende zal ik eerder aankondigen Winking my eye
Let the BASS be louder
SnAcKBaRrY    posted on 23-12-2007 10:54
Leuk avond ben ff een uurtje langs geweest met een maat van mijHappy, laughing
duidelijke uitleg, en mooi verteld!Happy, laughing

Alleen jammer dat je niet wat harder en wat vaken op die 400 wou bashenWinking my eye
Dat had ik eigenlijk wel mee willen maken dat je die 400 aan gort sloeg, daarom stelde ik de vraag over het "shock proof" zijn van dat dingHappy, laughing
yogum    posted on 23-12-2007 12:53
Ja, dat heb je deze keer ook niet in het filmpje gestopt... Misschien is hij niet zo shock-proof? Happy, laughing Maar ach...

Maar wel beetje vreemd trouwens, ik wil dus die CDJ 400 nog komen bekijken bij Spincity, maar dat kan pas midden Januari, terwijl nu net die demonstratie is geweest :S
Je zou toch denken dat hij na de demonstratie gewoon in de winkel beschikbaar is...?

This is an old Topic

No new postings for 6.474 days.
 Post CommentThat would be 215.8 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

114 Users online: 43 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 806
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.861.204