Poster: Laidbackmoet blij zijn dat je der in staaat
LBL op 117![]()
die had wel in de top 10 gemogen!!
leuk lijstje.maar van mijn mog laidback luke wel hoger.
Poster: LaMalediction
moet blij zijn dat je der in staaat
Poster: Twizz
bedoel je dit grappig?? zoja... beetje flauw
zonee..... LOL:d
Poster: LaMalediction
moet blij zijn dat je der in staaat
Edit
Poster: djmamo
het is voornamelijk een lijst, die door de consument/luisteraar word samengesteld.
en eigenlijk geeft het meer hun populariteit aan dan dat ze goed zijn in hun vak, oke ze zijn ook wel goed in hun vak maar het word niet gedaan door een vakjury.
en net als de night life award is het ook zo dat het vaak een bepaald leeftijdsgoep is dat stemt.
Poster: fettibamba
nu moet ik zeggen dat ik hem ook niet zo top vind, maar man er zijn zoveel dj's die hier gewoon niet in thuishoren en zoveel super dj's die hier niet eens instaan
Poster: fettibamba
nu moet ik zeggen dat ik hem ook niet zo top vind, maar man er zijn zoveel dj's die hier gewoon niet in thuishoren en zoveel super dj's die hier niet eens instaan
Poster: BryanB
Don Diablo, roog, erick E er niet tussen? Dat zijn toch DJ's die menig DJ in deze lijst eruit mixen.
Poster: tym
roog ZEKER weten wel ja .. erick opzich ook wel maar don diablo?
de wereld is groter dan de sneakerz feestjes hoor..
zeker als je bedenkt dat het in sommige landen dance muziek meer leeft en dus meer gestemd wordt.
Mag ik 1 ding vragen? Heb je Don diablo OOIT wel eens ZIEN draaien?
Jij moet je mond snoeren, want Don Diablo draait dus echt niet alleen op sneakerz feesten.
En ik ga op beide DJ's uit mijn dak, maar net iets meer op Don Diablo. Omdat ik als DJ weet hoe hard hij staat te werken!
Nu snap ik niet waar Roog is, want Roog is uber populair in het buitenland, geloof nog meer als hier...
Uitleg?
Deze uitslag is veel te commercieel aangelegd. Ben wel benieuwd als je deze lijst door DJ's zelf laat samen stellen....
Dat hebben de lezers van het Britse blad DJ Magazine bepaald. Van Buuren eindigde vorig jaar al als tweede op de lijst. Tweede in de gezaghebbende lijst is nu ook een Nederlander, dj Tiësto. Tiësto won de titel al drie keer eerder. De derde Nederlander is nieuwkomer Fedde Le Grand. Hij staat op de 22ste plaats.
En dat terwijl dat Marco V op de 20ste plaats staat....
8. Ferry Corsten
15. Sander van Doorn
Poster: Timmerink
Axwell op de 33e plaats terwijl David Guetta in de top 10 staat? Naar mijn mening raar aangezien Axwell tot ouse-dj/producer nummer 1 werd verkozen (of heb ik het helemaal fout..)?