Videos voor projectie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

B-Tonic    posted on 24-10-2007 17:05
Heey,

Binnenkort geven we met onze scouts een party, maar omdat de zaal een beetje aan de saaie kant is, willen we gewoon een pc aan computer koppelen om wat fijne video's te projecteren. Hele simpele dingen als verschillende pictogrammen snel achtereen ofzo om maar een voorbeeld te geven.
Het is dus niet de bedoeling om er een echte vj-installatie te zetten, debeelden hoeven ook helemaal niet gelijk te lopen met de muziek, het is enkel om de saaie muur van de zaal te 'breken'.
Maar waar haal ik nu zulke filmpjes? Kan iemand me hieraan helpen?

Grtz

What do you think about Videos voor projectie ??

Vote :   

Basz-Line    posted on 24-10-2007 17:14

Ik zou zeggen, koop gewoon een dvd van Tiesto In Concert, Armin Only ofzo... zijn er zat van, Bij de dichtsbijzijnde freerecordshop. En zet er gewoon een tv ( of projector) neer met een dvd speler erachter.

djmamo    posted on 24-10-2007 17:19
kijk ff op http://www.resolume.com/ daar vind je ook een gratis VJ programma en ook een gedeelte waar je vj filmpjes vanaf kan halen
www.moonentertainment.nl
NielsR    posted on 24-10-2007 17:22
Heel gemakkelijk maken met flash, enige wat je moet doen is flash downloaden en een boekje flash for dummies lezen heb je zo wel een 20 tal van die idiote filmpjes zelf gemaakt.
Ofwel moet je zo van die videoeffecten van windows media player gebruiken.

Maar ik weet neit of iemand dit weet maar kun je flashfilmpjes ook op dvd zetten?
User edit by NielsR on 24-10-2007 @ 17:23:16 (29%)
djmamo    posted on 24-10-2007 17:26
is wel een beetje omslachtig vind je zelf ook niet,

mischien kun je ook filmpjes van youtube afhalen?
www.moonentertainment.nl
right1    posted on 24-10-2007 18:43
ja ik heb nog veel schoolwerk met flash gemaakt zoals een werk voor biologie over drugs (was echt marginaal :d)
als je ongeveer weet hoe het werkt en je hebt veel fantasie kan je er veel uithalen.
Een alternatief is nog altijd windows movie maker Thumbs Up
Lead    posted on 25-10-2007 00:27
Er zijn inderdaad genoeg live registraties van evenementen te koop, waarschijnlijk als je wat rondvraagt in je omgeving kun je er wel een paar lenen denk ik.

Of zoek wat filmpjes online en speel die achter elkaar in Mediaplayer af....
Let the BASS be louder
B-Tonic    posted on 25-10-2007 21:05

Ok dank je voor de tips, het is idd meer iets als dj mammo zei (waarvoor dank) waar we naar op zoek zijn. Niet zo zeer een gewoon live optreden ofzo.

Wie nog tips heeft zoals resolume ofzo, ze zijn nog steeds welkom.

projectzero    posted on 25-10-2007 21:35
sluit een tv tuner aan, savonds in het weekend heb je op een zender als TMF van die party/dance clips en op uitgaan gerelateerde onderwerpen en clups etc. , altijd leuk om naar te kijken en heb je geen omkijken naar of een clip is afgelopen

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

176 Users online: 114 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 172.146
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.691.061