Poster: D-wan
Club / Underground. Heb wel een aantal keren in een club gedraaid, maar vaker op industrieterreinen en in kraakpanden.
Poster: DaRoyal
Dat lijkt me zo vet! Dat ademt gewoon een underground-sfeertje uit, waar ik best bij zou passen met m'n stijl.
Dus mocht je een keer iets hebben voor me, neem contact op met me! Want hier in de buurt leent de omgeving zich niet zo voor zulke taferelen. :D
Poster: DaRoyal
Ik draai m.n. minimal/techno en deephouse. Techno moet je overigens breed interpreteren bij mij.
Allround,
ik vind bijna alle muziek wel iets hebben.
Draai dan ook alles wat ik mijn collectie heb (en da's best veel al zeg ik het zelf  
Afhankelijk van het publiek kan dat een jaren 60 nummer zijn tot aan minimal anno 2007.
Verder zitten in de meeste mixen van me ook nummers uit verschillende stylen door elkaar,
vandaar de naam Cross-over.
Poster: cross-overAllround,
ik vind bijna alle muziek wel iets hebben.
Draai dan ook alles wat ik mijn collectie heb (en da's best veel al zeg ik het zelf 
Afhankelijk van het publiek kan dat een jaren 60 nummer zijn tot aan minimal anno 2007.
Verder zitten in de meeste mixen van me ook nummers uit verschillende stylen door elkaar,
vandaar de naam Cross-over.
Poster: D-wan
Rocksamples door techno sets
Poster: Renzis
Dat is zwaar gruwelijk:D
Doe het vaak dat ik in 1 bepaalde stijl draai en er dan keertje ff heel ander soort track door heen gooi. ff verademing:D
Poster: Renzis
Dat is zwaar gruwelijk:D
Doe het vaak dat ik in 1 bepaalde stijl draai en er dan keertje ff heel ander soort track door heen gooi. ff verademing:D
Poster: Illusion
Hey, ik heb ook het licht gezien:p maar ik draai hardstyle:p