Wat voor dj ben je (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat voor dj ben jij?

-Feest-dj
-Allround dj
-Club-dj (Genre gericht)
-Underground dj (Genre gericht)
-Live-performer (eigen werk draaiend)
-overig
-Kroeg dj

Voting is only possible for our Members
Renzis    posted on 23-10-2007 15:41
Zoals de titel al aangeeft...wat voor dj ben jij?-> zie poll

Ik heb gemerkt dat er nog wel verschil in zit. Het is uiteindelijk waar je zelf voor kiest en waar je toe in staat bent.
Ben jij de feestdj?
Misschien al jaren de kroeg-huis-dj?
De disco-dj, die met zn welbekende stijl de tent onderste boven keert?
De dj die het publiek dat speciaal voor jouw stijl komt verwend met top underground muziek?
Draai je je eigen muziek en treed je dus echt op.

Overig: let us know

Ben benieuwd

What do you think about Wat voor dj ben je ??

Vote :   

DaRoyal    posted on 11-11-2007 15:02
Poster: D-wan
Club / Underground. Heb wel een aantal keren in een club gedraaid, maar vaker op industrieterreinen en in kraakpanden Cry.

Dat lijkt me zo vet! Dat ademt gewoon een underground-sfeertje uit, waar ik best bij zou passen met m'n stijl.
Dus mocht je een keer iets hebben voor me, neem contact op met me! Want hier in de buurt leent de omgeving zich niet zo voor zulke taferelen. :D
Dislexie    posted on 19-11-2007 07:04
underground techno\electro.....das mijn ding
D-wan    posted on 19-11-2007 07:23
Poster: DaRoyal

Dat lijkt me zo vet! Dat ademt gewoon een underground-sfeertje uit, waar ik best bij zou passen met m'n stijl.
Dus mocht je een keer iets hebben voor me, neem contact op met me! Want hier in de buurt leent de omgeving zich niet zo voor zulke taferelen. :D

Ja, dat kan idd heel vet zijn, maar ik heb ook wel eens ooit gehad dat ik me af vroeg waar ik nu weer beland was Cry...

Wat voor muziek draai je dan ?
DaRoyal    posted on 19-11-2007 11:13
Ik draai m.n. minimal/techno en deephouse. Techno moet je overigens breed interpreteren bij mij.
D-wan    posted on 19-11-2007 20:59
Poster: DaRoyal
Ik draai m.n. minimal/techno en deephouse. Techno moet je overigens breed interpreteren bij mij.

Klinkt veel belovend Cry
Voor wat betreft de techno zitten we dan denk ik op een lijn (een hele brede lijn Cry)...
Probeerde je mix op myspace te downloaden, maar dat is me niet gelukt.

Check je pm !
MadSteven    posted on 20-11-2007 15:51
Allround. Waarom?

Ik werk als radio-dj bij beatradio.nl. Nou ja, weliswaar vrijwillig maar zeker niet onprofessioneel om nog maar niet te zeggen dat het nog niet meevalt om daar binnen te komen.

Daarnaast doe ik vooral voor hobby thuis plaatjes mixen. Wat inmiddels haast second-nature is (hoi hoi), dus ik heb er stiekem aan lopen denken wat ik daarmee kan. Maar ja, zoek eens een house-tent in mijn regio... Hoewel, misschien in Gent? Oh nee, daar hebben ze meer met Techno, is het nie ?

En voor de rest tussen bandjes door gedraaid op open podia. Zou ook graag bij festivalletjes en zo mijn "talenten" willen inzetten. Door de jaren heen ben ik inmiddels een niet onaardige rock-dj geworden.

En dat alles heeft deels weer met elkaar te maken. Beetje a la 2 Many DJ's wil ik per ongeluk ook wel eens een popplaat uit de jaren 70 mashen met een danceplaat uit 2005. Dus tja...
christiano    posted on 20-11-2007 17:23
ik zelf mix hardcore en terror
een hele goede vriend van mij produced muziek die muziek en die mix en remix ik op feesten van mij en vrienden
en verder draai ik op feesten zoals school feestjes
cross-over    posted on 20-11-2007 20:25

Allround,
ik vind bijna alle muziek wel iets hebben.
Draai dan ook alles wat ik mijn collectie heb (en da's best veel al zeg ik het zelf Cry Winking my eye

Afhankelijk van het publiek kan dat een jaren 60 nummer zijn tot aan minimal anno 2007.

Verder zitten in de meeste mixen van me ook nummers uit verschillende stylen door elkaar,
vandaar de naam Cross-over.

http://soundcloud.com/lau-daniels
D-wan    posted on 20-11-2007 20:30
Poster: cross-over

Allround,
ik vind bijna alle muziek wel iets hebben.
Draai dan ook alles wat ik mijn collectie heb (en da's best veel al zeg ik het zelf Cry Winking my eye

Afhankelijk van het publiek kan dat een jaren 60 nummer zijn tot aan minimal anno 2007.

Verder zitten in de meeste mixen van me ook nummers uit verschillende stylen door elkaar,
vandaar de naam Cross-over.

Rocksamples door techno sets Cry
Renzis    posted on 20-11-2007 20:57
Poster: D-wan

Rocksamples door techno sets Cry

Dat is zwaar gruwelijk:D

Doe het vaak dat ik in 1 bepaalde stijl draai en er dan keertje ff heel ander soort track door heen gooi. ff verademing:D
Sebasz    posted on 20-11-2007 21:22
(Deep)house, dance, (minimal)techno

Happy, laughing
MadSteven    posted on 21-11-2007 01:04
Poster: Renzis

Doe het vaak dat ik in 1 bepaalde stijl draai en er dan keertje ff heel ander soort track door heen gooi. ff verademing:D

Het past ook beter. Techno is de rockmuziek onder de dance. Drum & Bass (de harde variant dan toch) de metal onder de dance. Jup.
User edit by MadSteven on 21-11-2007 @ 01:05:59 (1%)
Funky-T    posted on 21-11-2007 09:09
overig, heb al die dingen al gedaan.

nu wel meestal gevraagd voor onze specifieke sound.. maar haal m'n neus niet op om nog es een avondje op café of een setje op feestje voor vrienden te draaien, pas me wel aan.
View    posted on 21-11-2007 19:02
momenteel draai ik nog nie echt, heb enkel juist 2 tt's gekocht, maar mijn droom is Drum & Bass en ene beetje elektro.
D-wan    posted on 21-11-2007 20:36
Poster: Renzis

White Stripes - Seven Nation Army (origineel), The Infadels - Love Like Semtex en The Kaiser Chiefs - I Predict a Riot vind ik erg geschikt, maar dat ligt ook een beetje aan het type techno wat je draait.
Renzis    posted on 21-11-2007 22:31
kzal die eens downloaden, white stripes vind ik altijd wel chill
Bastian    posted on 21-11-2007 22:41
Ik draaide (los nu de paar laatste boekingen af) Jump en Hardstyle.
Ben vanaf de zomervakantie volop begonnen met het draaien van house (voor geïntresseerde, kijk even bij gekke houzWinking my eye) en dit blijf ik voorlopig draaien, ben er helemaal verslaafd aan!:P
MadSteven    posted on 28-11-2007 23:34
Bastian heeft eindelijk het licht gezien :D
Illusion    posted on 28-11-2007 23:35
Hey, ik heb ook het licht gezien:p maar ik draai hardstyle:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
D-wan    posted on 29-11-2007 00:20
Poster: Illusion
Hey, ik heb ook het licht gezien:p maar ik draai hardstyle:p

Hahaha, heb al twee keer het licht gezien, van techno-->house-->techno !
LSunicaXL    posted on 29-11-2007 00:58
Nou ben als ''slaapkamer dj'' een echte house freakCry Maar alles wat beetje lekkere beat heeft en er bij past vind ik ook goed!
En op feestje ist echt van alles als het maar gezellig is tot nu toe!!
Hopelijk misschien over half jaartje een eerste house set buiten de deur!!Cry
DrezZ    posted on 29-11-2007 13:06
ik ben vooral een allround dj, omdat ik wekelijks in danscafé draai, op fuiven en grotere events ligt mijn genre meer naar het Club/electro toe, daar hou ik wel van.
GrtzZ
D-Jaz    posted on 20-12-2007 11:19
club werk er zelf in haha
maar ben wel gericht op 1 stijl Happy, laughing
Capital-D    posted on 20-12-2007 18:32
Beginnende Club DJ:D
En 2e kerstdag moet ik proberen allround te draaienCry
Bouncy    posted on 21-12-2007 16:00
Beetje club, beetje alround en beetje live performer! (hoe gek wil je het hebben?)

258 Users online: 60 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 6.948
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.867.346