Zijn er mensen die een club tijdens het Amsterdam Dance Event bezocht hebben? Zo ja, wat hield het in en wat vond je er van?
Zelf ben ik zaterdag naar de Cineac geweest (die tent waar Tiesto mede-eigenaar van is).
Het was de naam "Swedish House Mafia" die mijn aandacht trok. Een feest in een niet al te grote club heeft bij mij zowieso al de voorkeur. Angelo, Ingrosso en Axwell waren back to back te bewonderen van 2 tot 4 's nachts. Laidback Luke verzorgde de intro van de avond.
Ik vond de tent echt top (was mijn eerste bezoek sinds verbouwing) licht was erg goed, geluid ook (JBL). Er werd erg lekker gedraait. Laidback Luke klonk lekker iets te heftig voor de kern van de avond vond ik persoonlijk maar dat mocht de pret niet drukken. Toen de Hoofdact van de avond begon zorgde de Zweedse kanjers zelf voor de interactie met het publiek door middel van de microfoon. Ik vond dat ze erg goed draaiden, de sfeer was er alleen ging niet iedereen echt los vond ik (Ik uiteraard wel). Een minpunt van de avond was dat 95% van de aanwezigen bestond uit mannelijke feestgangers (mening).
| ||
---|---|---|
00:00 - 00:00: MC: Gunner | ||
22:00 - 23:30: Roger Martinez | ||
23:30 - 01:30: Kevin Saunderson | ||
01:30 - 03:30: Marco V ![]() | ||
03:30 - 05:00: Sander van Doorn | ||
| ||
00:00 - 00:00: Benjamin Bates | ||
00:00 - 00:00: Laidback Luke | ||
00:00 - 00:00: Terry Toner | ||
| ||
00:00 - 00:00: Mark Doyle | ||
00:00 - 00:00: Mike van Loon | ||
00:00 - 00:00: Raymundo |
Poster: ArCee
Afgelopen donderdag naar Intuition geweest in de Escape. Daar draaide M.I.K.E, Richard Durand, Ronald van Gelderen en Sean Tyas. Erg jammer dat de geluidsinstallatie van Escape de Luxe totally fucked up is(en dat voor een tent met zo'n reputatie) maar de sets van de heren waren werelds
Donderdag : overdag conventie in Felix Meritius, 's avond naar Supperclub en de Odeon.
Vrijdag : overdag conventie en 's avonds naar Melkweg (armin van buuren)
Zaterdag : 's morgens om 11:00 een presentatie geven in Felix meritius en 's avonds naar de BG (Laidback Luke)
Hoorde wel niet bij ADE, maar na de BG ben ik nog naar Rotterdam gegaan voor het 11 jarig bestaan van de HMH (super druk)
Was dus een redelijk druk weekendje
Poster: Tomazos
ik was er vrijdag.. niks van gemerkt.. had er meerdere over gehoord.. wat was er donderdag mee dan??
vrijdag was het goed hard en zuiver
Poster: DaRoyal
Ik was zaterdag in The Sand, tijdens Cocoon. Weer een mega-avond beleefd!
Poster: Tomazos
105 db, kan het makkelijk hebben, ik vind het niet te hard ofzo, komt ook omdat je oren er na een tijdje aan wennen en omdat mijn gehoor al flink verkloot is,
maar het geluid in Deluxe is zwaar ***
Poster: Jorrit
Dat is altijd zo in Escape Delux, echt geluid om van te janken zo slecht, bijna alleen maar bass, hoge tonen worden compleet weg gedrukt.