Amsterdam Dance Event
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MuffHouse    posted on 22-10-2007 03:16

Zijn er mensen die een club tijdens het Amsterdam Dance Event bezocht hebben? Zo ja, wat hield het in en wat vond je er van?

Zelf ben ik zaterdag naar de Cineac geweest (die tent waar Tiesto mede-eigenaar van is).
Het was de naam "Swedish House Mafia" die mijn aandacht trok. Een feest in een niet al te grote club heeft bij mij zowieso al de voorkeur. Angelo, Ingrosso en Axwell waren back to back te bewonderen van 2 tot 4 's nachts. Laidback Luke verzorgde de intro van de avond.

Ik vond de tent echt top (was mijn eerste bezoek sinds verbouwing) licht was erg goed, geluid ook (JBL). Er werd erg lekker gedraait. Laidback Luke klonk lekker iets te heftig voor de kern van de avond vond ik persoonlijk maar dat mocht de pret niet drukken. Toen de Hoofdact van de avond begon zorgde de Zweedse kanjers zelf voor de interactie met het publiek door middel van de microfoon. Ik vond dat ze erg goed draaiden, de sfeer was er alleen ging niet iedereen echt los vond ik (Ik uiteraard wel). Een minpunt van de avond was dat 95% van de aanwezigen bestond uit mannelijke feestgangers (mening).

What do you think about Amsterdam Dance Event ??

Vote :   

Tomazos    posted on 22-10-2007 04:26
ik was afgelope vrijdag nacht in amsterdam te stappen, weet niet of dit ook met dance event te maken had?

was zelf in de Escape met een dikke line-up..

Main Hall1
00:00 - 00:00: MC: Gunner
22:00 - 23:30: Roger Martinez
23:30 - 01:30: Kevin Saunderson
01:30 - 03:30: Marco V favoriet
03:30 - 05:00: Sander van Doorn
Escape delux2
00:00 - 00:00: Benjamin Bates
00:00 - 00:00: Laidback Luke
00:00 - 00:00: Terry Toner
Escape café & lounge3
00:00 - 00:00: Mark Doyle
00:00 - 00:00: Mike van Loon
00:00 - 00:00: Raymundo
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 22-10-2007 @ 04:27:10 (19%)
BryanB    posted on 22-10-2007 08:33
Was vrijdag naar PostBG. Oa Bodyrox, Fedde le Grand, Micheal Gray. Zeer goede setjes gedraaid. Luciana kwam ook nog opdagen om live te zingen, en dat wa sniet verkeerd.
Zou zaterdag weer gaan, alleen was nog pittig brak van vrijdag. En moest ook nog alleen heen, omdat de rest die niet brak was, al in amsterdam was. Dus toen ben ik thuis gebleven, en om 22.00uur in slaap gevallen. Ook lekker.

Volgend jaar wil de organisatie het ADE vanaf woensdag doen. Volgend jaar wil ik alle dagen gaan, dus neem er vrij voor. En dan blijf ik ook lekker in amsterdam pitten.
Ik hoop tevens dat ze volgend jaar dezelfde muntjes hebben, heb nu zo een 50 euro aan muntjes over.
ArCee    posted on 22-10-2007 09:34
Afgelopen donderdag naar Intuition geweest in de Escape. Daar draaide M.I.K.E, Richard Durand, Ronald van Gelderen en Sean Tyas. Erg jammer dat de geluidsinstallatie van Escape de Luxe totally fucked up is Cry(en dat voor een tent met zo'n reputatie) maar de sets van de heren waren werelds Cry
Tomazos    posted on 22-10-2007 09:38
ik was er vrijdag.. niks van gemerkt.. had er meerdere over gehoord.. wat was er donderdag mee dan??

vrijdag was het goed hard en zuiver
User edit by Tomazos on 22-10-2007 @ 09:39:26 (49%)
woudy    posted on 22-10-2007 09:54
Was zater dag in Panama, Sneakerz! was op het begin wat minder Maar vanaf half 1 tot 4 was t knallen alleen jammer dat erick e zo kort draaide maar Funkermann, en Fedde le Grand waren voor mij de mannen van de avond!
DaRoyal    posted on 22-10-2007 12:11
Ik was zaterdag in The Sand, tijdens Cocoon. Weer een mega-avond beleefd! Happy, laughing
Jorrit    posted on 22-10-2007 12:49
Poster: ArCee
Afgelopen donderdag naar Intuition geweest in de Escape. Daar draaide M.I.K.E, Richard Durand, Ronald van Gelderen en Sean Tyas. Erg jammer dat de geluidsinstallatie van Escape de Luxe totally fucked up is Cry(en dat voor een tent met zo'n reputatie) maar de sets van de heren waren werelds Cry

Ah dus dat was die drukte in Delux :D. Ik was gewoon naar Franchise ADE special (dus in de main zaal, beneden vanaf delux gezien)... Tom Novy draaide, dikke tegenvaller helaas.
Lead    posted on 22-10-2007 13:51

Donderdag : overdag conventie in Felix Meritius, 's avond naar Supperclub en de Odeon.

Vrijdag : overdag conventie en 's avonds naar Melkweg (armin van buuren)

Zaterdag : 's morgens om 11:00 een presentatie geven in Felix meritius en 's avonds naar de BG (Laidback Luke)

Hoorde wel niet bij ADE, maar na de BG ben ik nog naar Rotterdam gegaan voor het 11 jarig bestaan van de HMH (super druk)

Was dus een redelijk druk weekendje Thumbs Up

Let the BASS be louder
ArCee    posted on 23-10-2007 14:54
Poster: Tomazos
ik was er vrijdag.. niks van gemerkt.. had er meerdere over gehoord.. wat was er donderdag mee dan??

vrijdag was het goed hard en zuiver

Bassen gingen over hun nek op donderdag Cry
Jorrit    posted on 23-10-2007 15:49
Dat is altijd zo in Escape Delux, echt geluid om van te janken zo slecht, bijna alleen maar bass, hoge tonen worden compleet weg gedrukt.
Tomazos    posted on 23-10-2007 18:23
vol edit:

idd, geluid in Deluxe is zwaar KUT,

de mainhall is zeer relaxed,
16.000 w RMS aan subs... THATS power:D
User edit by Tomazos on 23-10-2007 @ 18:40:05 (100%)
Jorrit    posted on 23-10-2007 20:04
Main vind ik veel te hard... 105 dB continu (gemeten op de brug geloof ik zelfs), dat is een half uurtje leuk en lekker... maar na uren uit je dak te staan gaan vind ik het echt niet leuk meer. Zelfs met oordoppen in raak je geirriteerd door het constant rammelen van je buik Winking my eye

Maar dat is persoonlijk... 95 dB is in die zaal hard zat.
Mod edit by Jorrit on 23-10-2007 20:05 (38%)
Tomazos    posted on 23-10-2007 21:47
gemiddelde wat ik op de brug aangegeven zag was: 102/103, harder niet..
met breaks/hogetonen zonder bass uitschieters tot 110

als je voorin in de mainhall staat, en je kijkt dan omhoog naar de licht+video jocks, zie je een digitale meterWinking my eye die alles netjes aangeeft.

105 db, kan het makkelijk hebben, ik vind het niet te hard ofzo, komt ook omdat je oren er na een tijdje aan wennen en omdat mijn gehoor al flink verkloot is,

maar het geluid in Deluxe is zwaar ***
Lukaz    posted on 23-10-2007 22:55
Poster: DaRoyal
Ik was zaterdag in The Sand, tijdens Cocoon. Weer een mega-avond beleefd! Happy, laughing

weej ik ook:D
was maaster
Renzis    posted on 24-10-2007 13:21
Poster: Tomazos
105 db, kan het makkelijk hebben, ik vind het niet te hard ofzo, komt ook omdat je oren er na een tijdje aan wennen en omdat mijn gehoor al flink verkloot is,

maar het geluid in Deluxe is zwaar ***

Ik vind 105 db te hard. Je loopt dacht ik na 2 minuten al blijvende gehoorbeschadigingen op.
en dat je oren er aan wennen is niet zo'n goed tekenWinking my eye
nils7    posted on 24-10-2007 14:10
Ben naar de escape geweest vrijdags... Marco V vond ik wel goed alhoewel dat toch niet echt mijn ding is... Laidback Luke had ik nog nooit gehoord maar die viel wat tegen vond ik... maakte ook wel wat foutjes Unhappy
ArCee    posted on 27-10-2007 23:51
Poster: Jorrit
Dat is altijd zo in Escape Delux, echt geluid om van te janken zo slecht, bijna alleen maar bass, hoge tonen worden compleet weg gedrukt.

Ligt ook aan de dj denk ik, en en hoe hard z'n monitors staan? Bij M.I.K.E ging het echt vet over z'n kraag, bij Richard Durant daarintegen helemaal niet Cry Komt misschien ook omdat Durant een tijdje de zaal in ging voor z'n optreden en het zelf hoorde. Aardige gast trouwens!!

This is an old Topic

No new postings for 6.518 days.
 Post CommentThat would be 217.3 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

173 Users online: 125 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 18.979
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.973.383