1x technics SL1210 MKII (de zwarte dus). 1 jaar terug de tulp snoeren vervangen.
Minpuntjes :
- nieuwe naald is wel aan te raden - geen stofkap - lampje in pop-up is stuk - pitchfader is aan vervanging toe, hij gaat niet langzamer dan 0% (kosten rond de 20 euro)
De vraagprijs voor deze is 200 euro
User edit by Sylmaster on 22-10-2007 @ 21:24:42 (74%)
What do you think about [TK] SL1210 MKII ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
haha ALS ik het geld had, zou ik ze zo van je kopen . maja netzoals met die platen, dat heb ik helaas niet. als ze over 2 maanden nog niet gekocht zijn houd ik me hierbij aanbevolen
Alert : Graag alleen reageren als je interesse hebt in te de koop aangeboden spullen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.