nieuwe DJ.. :D
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : welke DJ naam spreekt jullie het meest aan..?

-DJ-R (engels)
-Dubbel D (engels)
-DJ muze (engels
-the private
-DJ private
-Sound Blaster

Voting is only possible for our Members
RvV    posted on 21-10-2007 17:01
heej mensen..Winking my eye

ik ben nieuw als dj, net begonnen en ben nu vooral beetje aan et klote met virtual dj maar ik wil wel me eigen dj set gaan kopen... alleen zit ik te denken aan welke spullen en wat nou het beste is cd of vynl... en wat nou het beste is om mee te beginne een 2-chanal mixer of een 3-chanal mixer en.. wat als DJ naam...
ik ben nu bezig met even een klein mixje in elkaar aan het zetten met virtual dj bestaat uit 7 nummers klein mixje dus..en als ik klaar ben ga ik um wel ff uploade zodat voor de gene die willen ff willen luistere en commentaar geven en om te kijke of ik wel de goede kant op ga :D

ik heb wel al wat dj namen bedacht (A)

DJ-R (engels)
Dubbel D (engels)
DJ muze (engels)
the private
dj private
Sound Blaster

deze namen heb ik voor zover bedacht.. haha

geef tips over gear tips als dj of commentaar en luister please naar me eerste mix die ik hier binnenkort er bij ga zetten :D

alvast bedankt Winking my eye

RvV
Mod edit by Nvie on 03-11-2007 14:37 (1%)

What do you think about nieuwe DJ.. :D ??

Vote :   

Twizz    posted on 21-10-2007 17:04
djr is niet slim, zullen ze niet leuk vinden hier op djr:P
jannickv    posted on 21-10-2007 17:04
over een mixje met vdj kan ze niet veel zeggen héWinking my eye
dat de beats gelijk zullen lopen, ja 1 druk op de knop ...
MoXeGy    posted on 21-10-2007 17:05
welkom Happy, laughing als je een echte persoonlijke naam wil moet je hem gewoon zelf bedenken, en dan niet in 1 dag maar langer.
RvV    posted on 21-10-2007 17:07
Poster: Twizz
djr is niet slim, zullen ze niet leuk vinden hier op djr:P

haha..
ja idd

maar die ..R.. staat voor  de  ..R.. van me voor naam (ron)
Basz-Line    posted on 21-10-2007 17:26
Dj Ronny Cry
Renzis    posted on 21-10-2007 17:36
he man welkom

the private klinkt wel exclusief, check eerst ff of die niet al ergens is... had ik. hele vette naam, bleek er al 1 van rond te lopen.

Heb je  nog meer info over je zelf? hoe oud ben je? van wat voor stijlen houd je, wat wil je gaan draaien?

verdere vragen over gear of wat je als beginner het best zou kunnen gebruiken kan je heel veel topics hier over vinden. gebruik de search-knop eens en type maar eens beginnersgear of beginner of wat dan ook in, daar zie je heel veel vragen die jij vast ook hebt, en onze antwoorden daarover en discussies.

have fun here
RvV    posted on 21-10-2007 17:44
Poster: Renzis
he man welkom

the private klinkt wel exclusief, check eerst ff of die niet al ergens is... had ik. hele vette naam, bleek er al 1 van rond te lopen.

Heb je  nog meer info over je zelf? hoe oud ben je? van wat voor stijlen houd je, wat wil je gaan draaien?

verdere vragen over gear of wat je als beginner het best zou kunnen gebruiken kan je heel veel topics hier over vinden. gebruik de search-knop eens en type maar eens beginnersgear of beginner of wat dan ook in, daar zie je heel veel vragen die jij vast ook hebt, en onze antwoorden daarover en discussies.

have fun here

heej.. okej wat extra info..

ik heet Ron van Vliet
ben bijna 15.. mijn stylen zijn vooral..hardsyle..house..trance..en beetje hip-hop
en ik wil vooral met hardstyle..house en trance gaan draaien...

maar hoe kan je checke of private al bestaat...
Renzis    posted on 21-10-2007 17:48
googlen: dj the private, iets in die trend.

leuke stijlen, zou er wel op gegeven moment wel een beetje tussen gaan kiezen, want alledrie de stijlen zijn uit eindelijk heel breed.
Luxx    posted on 21-10-2007 17:54
dj roonie G :P
welkom !
www.mothermusic.nl
RenéKuppens    posted on 21-10-2007 17:56
Welkom

R V V is ook wel dull.. Winking my eye
jannickv    posted on 21-10-2007 18:11
User edit by jannickv on 21-10-2007 @ 18:12:44 (100%)
Aemilius    posted on 21-10-2007 18:14
DJ Muze heb ik voor gekozen, maar eerlijk gezegd spreekt deze me ook niet echt aan.. Ik zou nog even verder zoeken Winking my eye
Code-Y    posted on 21-10-2007 19:24
Welkom hier =) de meeste namen vind ik prima, als je dat sound blaster maar weg laat XD

hoeveel mensen beginnen daar niet mee? :P lightblast, soundblast enzovoorts XD

DJ-Private valt af zag ik al...

en gewoon "The Private" dan?

k vind het wel hip klinken Happy, laughing
Sunrise8    posted on 21-10-2007 19:36
ja klinkt wel goed Happy, laughing.
welkom op DJR :D.

haha een aanrader: met vinyl draaien leer je het sneller en gaat het met cd's makkelijker.
met cd's kan je meer dus ook leuker om mee te beginnen en midner duur dan vinyl Happy, laughing.

maar kijk even rond en gebruik de search button en zoek wat anderen ervan vinden Happy, laughing.
Music made me who i am
BryanB    posted on 22-10-2007 08:49
Welkom DJ Nor (Ron)

Ga eens naar een winkel waar ze DJ gear verkopen, en probeer cd en vinyl eens uit. En ga dan op je gevoel af, misschien vind je al de functies met cd-spelers wel helemaal te gek, of misschien vind je het gevoel van vinyl wel helemaal de poep.

This is an old Topic

No new postings for 6.548 days.
 Post CommentThat would be 218.3 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

219 Users online: 35 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 91.280
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.643.578