Probleem? CDJ-1000MK3 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ferrox    posted on 21-10-2007 10:43
Dag heren!

Ik heb wel eens dat mijn CDJ-1000 een cd als ruis afspeeld. Gebeurd zo 1/2 keer op een avond. Gebeurd zowel met MP3's als gewone cd's. Ik vroeg me af of er meer mensen daar last van hebben?

Als ik de cd eruit haal en er weer in stop speelt hij normaal vanaf het punt waar ik hem eruitgehaald heb (die snelle play functie bij het raken van de ejectknop)

Beide spelers doen het + vorige week vrijdag een speler van het verhuur bedrijf.

Weet iemand hier iets van? Tis alleen niet handig als je snel wil instarten en je krijgt net die ruis..

What do you think about Probleem? CDJ-1000MK3 ??

Vote :   

Sandr    posted on 21-12-2007 22:30
@ Don Basco, ik heb geen digitale mixer maar ik heb vaker mijn analoge ingang nodig.

@ Laidback, dat met die hitzone cd's ging over ruis, en niet over mijn probleem, weet je daar toevallig geen oplossing voor?
Play that funky music white boy....
Sandr    posted on 23-01-2008 12:09
Om hier dit topic even te kicken over mijn probleem op de vorige pagina:

Ik heb de speler op een digitale mixer aangesloten en dat deed hij wel, dus alleen de analoge uitgang stuurde niks uit.
Ik heb hem terug gebracht nar de dealer en zij hebben hem opgestuurd. Dit grapje gaat mij 175 euro kosten.

Nu het volgende probleem: de cd speler is nog geen jaar oud en ik heb hem gekocht van Liberty, die ook hier op het forum zit.
Maar ik krijg geen garantie.
De speler is gekocht bij recess.nl, kan iemand mij precies uitleggen hoe het zit met de garantie want ik zie door de bomen het bos niet meer.

MaD    posted on 23-01-2008 12:49
Zolang je het aankoopbewijs heb, en binnen de garantietermijn van 2 jaar zit krijg je garantie op fabrieksfouten. Heb je er zelf iets aan kapot gemaakt houd het uiteraard op, maar dat is niet echt het geval bij jouw volgens mij.
noadja.com /// aboveall.nl
Day-One    posted on 26-01-2008 19:34
Poster: Sandr
Om hier dit topic even te kicken over mijn probleem op de vorige pagina:

Ik heb de speler op een digitale mixer aangesloten en dat deed hij wel, dus alleen de analoge uitgang stuurde niks uit.
Ik heb hem terug gebracht nar de dealer en zij hebben hem opgestuurd. Dit grapje gaat mij 175 euro kosten.

Nu het volgende probleem: de cd speler is nog geen jaar oud en ik heb hem gekocht van Liberty, die ook hier op het forum zit.
Maar ik krijg geen garantie.
De speler is gekocht bij recess.nl, kan iemand mij precies uitleggen hoe het zit met de garantie want ik zie door de bomen het bos niet meer.

wow...ik denk toch dat hij jou de aankoop bon verschuldig is!! ik denk dat hij ook weet dat de spelers 2 jaar garanties hebben dus dat er geen aankoopbon bij zit vind ik uitermate vreemd...nu moet jij voor de kosten opdraaien..raar..erg vervelend..
probeer hem even te benaderen en vragen om de bon anders kan jij de kosten bij hem verhalen....tenminste.....echt klote!!
Supermel    posted on 27-01-2008 12:07
Hallo Allemaal,

Hier moet ik toch ff op reageren dus maar ff geregistreerd. Sandr, heb je die cdj 2dehands gekocht? Er is qua pioneer (en een heleboel andere merken) een officiele import en een grijze import. Bij de officiele import (en dealer) heb je twee jaar garantie. Bij de grijze import (vaak te merken aan de net iets lagere prijs) heb je geen tot 60 dagen garantie. Ik weet niet of ik bedrijfsnamen mag noemen hier maar een van de bekendere verkopers online heeft het volgende in zn voorwaarden staan:

All of *************** products are guaranteed against defects for 30 days from the date of the invoice. Except as expressly stated herein, ************ makes no representations or warranties, either express or implied, of any kind with respect to products sold on the ToneControl O.D.S. sites.

van mijn favoriete hardware dealer heb ik geleerd dat dit soort shops kunnen verkopen voor een prijs die onder de normale inkoopprijs voor nederlandse bedrijven ligt!
Lead    posted on 27-01-2008 13:10
Bij garantie is de winkel waar het goed gekocht is verplicht tot het leveren van service en garantie.

Zowel de cursieve quote in de post van Supermel als de site die jij noemt zijn geen officiele dealers. Garantie dus afhankelijk van de grieven en voorwaardes van deze shops. Dit is helaas de prijs als je bij de allergoedkoopste je gear koopt.

Met bon en gekocht bij officiele dealer : 2 jaar garantie
Met bon gekocht bij geen dealer : hopen op 1 jaar garantie, soms 30 dagen....
Zonder bon (ongeacht waar gekocht) : geen garantie
Let the BASS be louder
Sandr    posted on 28-01-2008 13:42
Even een update:

Ik heb vrijdag mijn cd speler weer opgehaald en omdat ik nogal haast heb heb ik hem niet meer getest in de winkel, er vanuit gaand dat het geregeld zou zijn.
Zaterdag dus draaien en wat blijkt, de cd speler stuurt nog steeds niet analoog uit.

Ondertussen heb ik van the melody de bon ontvangen en ik dus weer terug naar Bax met mijn cd speler.

Hun een belletje naar pioneer en de cd speler wordt weer opgestuurd en gerepareerd voor niks omdat ik nu wel de bon erbij heb.
Een beetje jammer wel dat ik een maand zonder cd speler heb gezeten en hij nog steeds niet gerepareerd is.

Is het niet mogelijk om de eerste reparatie ook onder de garantie te laten vallen omdat ik de bon er nu wel bij heb...?
Day-One    posted on 28-01-2008 21:16
Poster: Sandr
Even een update:

Is het niet mogelijk om de eerste reparatie ook onder de garantie te laten vallen omdat ik de bon er nu wel bij heb...?

je zou het kunnen proberen, maar vaak (uit ervaring) doen ze dat niet..is gewoon even pech hebben..komt bij dat een aankoopbon vaak niet de serial nummer van dat ding heeft staan, dus kunnen ze daar weer over beginnen snap je?!

This is an old Topic

No new postings for 6.451 days.
 Post CommentThat would be 215 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

247 Users online: 39 Guests (208 Unknown)
Pages generated today : 5.080
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.657.092