Probleem met CDJ200
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

VmaX    posted on 20-10-2007 23:48
Hey, gisteren ging ik voor het eerst draaien met mijn CDJ200's en rond de 2 uur draaien is er een van mijn 2 spelers namelijk blijven steken na een CUE point. Ik leg uit. Ik stak dus een gewone cd (niet gebrande) in mijn CDJ. Ik stelde mijn CUE point in en dit werkte. Eén keer mijn CUE point ingesteld drukte ik dus een tweede keer op CUE voor te zien of hij goed zat. Maar toen ik de CUE losliet bleef de speler maar doorspelen en geen enkele toets deed nog iets! Pitch werkte ook niet meer! Op het LCD scherm had ik alleen de tracknummer en niets anders. Heb dan de CDJ uit en terug aangezet en toen werkte hij weer normaal. Zo erg is het niet omdat hij daarna weer perfect draaide. Misschien heeft iemand dit al voor gehad en weet hoe het komt en hoe ik dit in de toekomst kan vermijden? Alvast bedankt!
To stay tuned, become a fan on my facebookpage

What do you think about Probleem met CDJ200 ??

Vote :   

jannickv    posted on 21-10-2007 00:03
zoiets heb ik nog nooit voor gehad maar ik denk niet dat je dit ernstig moet nemen alles loopt wel eens vast niet?
Sunrise8    posted on 21-10-2007 00:04
misschien een kleine opstart error Happy, laughing.
als het verder niet meer is voorgekomen kan het een kleine eenmalige error zijn denk ikHappy, laughing
Music made me who i am
VmaX    posted on 21-10-2007 01:11
Poster: jannickv
zoiets heb ik nog nooit voor gehad maar ik denk niet dat je dit ernstig moet nemen alles loopt wel eens vast niet?

Nee ik weet wel dat dit niets erg is hoor maar ik wou gewoon weten of jullie het al voorgehad hebben want het is wel effe schrikke als je dat voor hebt wanneer je draait. Cry
Lead    posted on 21-10-2007 01:42
Zodra electronica meer geavanceerd wordt kunnen er hikjes in optreden. Dit hoort niet te gebeuren en bij herhaling zou ik zeker terug gaan. Als het bij 1 keer blijft is het niet zo'n ramp. Het is in ieder geval niet iets bekends.
Let the BASS be louder
Basz-Line    posted on 21-10-2007 17:59

Zoals Lead al zegt, bij herhaling kun je (moet je) teruggaan. Zodra dit voorval zich niet herhaalt, is er niks aan de hand.

Luxx    posted on 21-10-2007 19:09
lijkt wel of ie uit de DJ mode ging. weet niet of het op de 200 zit maar op de 800/1000 zit op de achterkant een knopje dat alle dj functies uitgaan en je alleen maar de play knop kan gebruiken

Poster:Basz-Line
Zoals Lead al zegt, bij herhaling kun je (moet je) teruggaan. Zodra dit voorval zich niet herhaalt, is er niks aan de hand.

lead's pappegaaiCry
www.mothermusic.nl
jannickv    posted on 21-10-2007 19:12
Poster: Luxx

lead's pappegaaiCry

Cry
VmaX    posted on 22-10-2007 22:06
Poster: Luxx
lijkt wel of ie uit de DJ mode ging. weet niet of het op de 200 zit maar op de 800/1000 zit op de achterkant een knopje dat alle dj functies uitgaan en je alleen maar de play knop kan gebruiken

Dit heb ik toch niet op mijn cdj200's maarja hij doet het niet meer dus het is niet erg. Topic mag gesloten worden.
User edit by VmaX on 22-10-2007 @ 22:06:52 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 6.548 days.
 Post CommentThat would be 218.3 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

455 Users online: 293 Guests (162 Unknown)
Pages generated today : 79.485
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.631.783