Fujitsu Siemens Laptop V3515
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 20-10-2007 14:53

Ik kan tegen een leuke prijs een Fujitsu Siemens Laptop V3515 krijgen. Nu vind ik geen revieuws van mensen zelf over deze laptop.

Is er misschien iemand hier die er ervaring mee heeft? Een groot nadeel vind ik dat hij Windows Vista heeft en ik de combinatie Vista en laptop niet echt vertrouw.

Fujitsu Siemens Laptop

Specificaties

Processor
  • Intel® Celeron® M Processor 520
  • 1.66 GHz
  • 512 MB intern geheugen

Software
  • Microsoft® Windows® Vista Home Basic

Scherm
  • 15.4" TFT WXGA

Geheugen
  • 60GB Harddisk
  • 5400 RPM

Drive
  • DVD-rewriter

Verbinding
  • 56K modem
  • Wired LAN & wireless 802.11b/g

•  

What do you think about Fujitsu Siemens Laptop V3515 ??

Vote :   

Twizz    posted on 20-10-2007 15:07
    wow... niet egt de specs om vista te kunne draaieWOW
    DNR    posted on 20-10-2007 16:25
    dan zou ik vista er niet op willen. daat gaat nooit soepel lopen.
    NielsR    posted on 20-10-2007 17:44
    Poster: ccc

Processor
  • 1.66 GHz
  • 512 MB intern geheugen

•  

Echt een veel te zwakke proccesor, en dan nog een celeron ik zou minstens voor een core2duo gaan,
    Xp zou mischien nog gaan mar vista no way.
    _ruud_    posted on 20-10-2007 18:27
    Ik heb een siemens. Maar kan er maar maar een ding over zeggen WAT EEN POKKE DING. Wel een andere namelijk een 'amilo'. En ik ben er totaal niet tevreden over geluid kraakt al naar 1week! sommige hadden het zelfs al kapot naar 1 week. Verder hebben sommige veel last van kapotte beeldschermen of vleken erin. En ik ben er zuinig op m'n spullen zoals de meeste op onze school en toch hebben zij er ook last van. Maar ik weet dus niet als dat dan ook bij die zal zijn. Maar ik vindt het nog steeds jammer dat ik die via school heb gekocht en geen ACER of een ander merk, maar siemens hoeft voor mij dus egt niet meer.
    CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
    ccc    posted on 20-10-2007 20:10
    Poster: fettibamba

Echt een veel te zwakke proccesor, en dan nog een celeron ik zou minstens voor een core2duo gaan,
    Xp zou mischien nog gaan mar vista no way.

Jep dat vond ik dus ook al.

De prijs was zeer goed voor een nieuwe laptop, en dan ook echt zeer goed. Maar ik ben zelf bang dat ik me continu er aan ga ergeren, en dan is bij wijze van spreken 50 euro al te veel.

Bedankt voor de reacties, ik neem hem dus niet. :P
    Aemilius    posted on 21-10-2007 18:20
    Niet aan beginnen! Zeker niet met vista
    Lawrenz    posted on 22-10-2007 09:23
    Ik heb toevallig ook even rondgekeken naar laptops (die producer programma's goed aankunnen), en m'n broer heeft het advies gegeven NOOIT een Fujitsu Siemens te kopen, aangezien dat weggegooid geld is. Ik zou doorsparen en voor een HP of Toshiba gaan, dat zijn de betere in de notebooks.
    BryanB    posted on 22-10-2007 09:37

Naar mijn mening zijn Windows 98 en 2000 nog de meest stabiele en snelste OS. Maar dan moeten de programma;s wel compitabel zijn.

Tomazos    posted on 22-10-2007 09:51
    Poster: ccc

Ik kan tegen een leuke prijs een Fujitsu Siemens Laptop V3515 krijgen. Nu vind ik geen revieuws van mensen zelf over deze laptop.

Is er misschien iemand hier die er ervaring mee heeft? Een groot nadeel vind ik dat hij Windows Vista heeft en ik de combinatie Vista en laptop niet echt vertrouw.

Fujitsu Siemens Laptop

Specificaties

Processor
  • 1.66 GHz
  • 512 MB intern geheugen

Software
  • Microsoft® Windows® Vista Home Basic

Scherm
  • 15.4" TFT WXGA

Geheugen
  • 60GB Harddisk
  • 5400 RPM

Drive
  • DVD-rewriter

Verbinding
  • 56K modem
  • Wired LAN & wireless 802.11b/g

•  

ik heb vista op me pc gehad (hi-end pc) en vista gebruikte al 675 mb aan ram als ik niks open had en nergens op klikte. zoiezo zal je geheugen al te weinig zijn.

XP zal het wel redden, die gebruikt 200 mb ofzo,
    maar een leuk laptopje om op te msnen/internetten.. meer niet
    turntablist,entertainer,allround dj, around the world
    BryanB    posted on 22-10-2007 10:15
    XP gebruikt 400
    Lawrenz    posted on 22-10-2007 11:31
    Hier 300 :P , met FireFox, Outlook 2007 en Windows Live Messenger open
    User edit by Lawrenz on 22-10-2007 @ 11:31:51 (100%)
    Reind    posted on 23-10-2007 02:10
    Poster: Tomazos

ik heb vista op me pc gehad (hi-end pc) en vista gebruikte al 675 mb aan ram als ik niks open had en nergens op klikte. zoiezo zal je geheugen al te weinig zijn.

XP zal het wel redden, die gebruikt 200 mb ofzo,
    maar een leuk laptopje om op te msnen/internetten.. meer niet

Komt omdat Vista je lege geheugen opvult met programma's die je veel gebruikt zodat deze sneller opstarten. Een programma laden vanuit het werk geheugen duurt namelijk velen malen korter dan vanaf een schijf. Vista helpt je dus een handje en gebruikt het geheugen wat jij niet nodig hebt, goede zaak dus want anders staat het meer niets te doen dan dat het gebruikt word.

ECHTERRRRRRR heeft Vista minimaal een gigabyte nodig en liever zelfs 2 en liever zelfs nog meer. Hoe meer geheugen je er in stouwt hoe harder Vista zal gaan draaien. Met minder dan een gigabyte aan geheugen kun je aero sowieso al wel gaan vergeten want als je dat aanzet (kan normaal gesproken niet als je niet voldoet aan de specs maar wel via een register aanpassing) zal het echt als dikke poep door een trechter gaan lopen.

Daarnaast is en blijft het een Celeron, de duurst betaalde processor die het minste doet voor dat geld... ik ben er niet kapot van en zal het ook nooit worden. Spaar dan even door en koop een toshiba o.i.d met een C2D en een beetje werkgeheugen, dat levert je zoveel meer winst op ten opzichte van een oudere P4 of Celeron dat mag wel enige naam hebben.

This is an old Topic

No new postings for 6.532 days.
     Post CommentThat would be 217.7 months
    or a whopping 17.9 years
    You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

158 Users online: 95 Guests (63 Unknown)
    Pages generated today : 11.887
    Most visitors online this month : 699
    Lifetime Pageviews since 2003 : 243.705.278