Ik kan tegen een leuke prijs een Fujitsu Siemens Laptop V3515 krijgen. Nu vind ik geen revieuws van mensen zelf over deze laptop.
Is er misschien iemand hier die er ervaring mee heeft? Een groot nadeel vind ik dat hij Windows Vista heeft en ik de combinatie Vista en laptop niet echt vertrouw.Fujitsu Siemens Laptop
Specificaties
Processor
Software
Scherm
Geheugen
Drive
Verbinding
Poster: ccc
Processor Intel® Celeron® M Processor 520 1.66 GHz 512 MB intern geheugen
Poster: fettibamba
Echt een veel te zwakke proccesor, en dan nog een celeron ik zou minstens voor een core2duo gaan,
Xp zou mischien nog gaan mar vista no way.
Naar mijn mening zijn Windows 98 en 2000 nog de meest stabiele en snelste OS. Maar dan moeten de programma;s wel compitabel zijn.
Poster: cccIk kan tegen een leuke prijs een Fujitsu Siemens Laptop V3515 krijgen. Nu vind ik geen revieuws van mensen zelf over deze laptop.
Is er misschien iemand hier die er ervaring mee heeft? Een groot nadeel vind ik dat hij Windows Vista heeft en ik de combinatie Vista en laptop niet echt vertrouw.
Fujitsu Siemens Laptop
Specificaties
ProcessorIntel® Celeron® M Processor 520 1.66 GHz 512 MB intern geheugen
SoftwareMicrosoft® Windows® Vista Home Basic
Scherm15.4" TFT WXGA
Geheugen60GB Harddisk 5400 RPM
DriveDVD-rewriter
Verbinding56K modem Wired LAN & wireless 802.11b/g
Poster: Tomazos
ik heb vista op me pc gehad (hi-end pc) en vista gebruikte al 675 mb aan ram als ik niks open had en nergens op klikte. zoiezo zal je geheugen al te weinig zijn.
XP zal het wel redden, die gebruikt 200 mb ofzo,
maar een leuk laptopje om op te msnen/internetten.. meer niet