vernieuwde site: www.djmez.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmez    posted on 18-10-2007 23:02
nou heb me site na lange tijd ff geupdate, www.djmez.nl
ik hoor graag wat jullie ervan vindenWinking my eye

What do you think about vernieuwde site: www.djmez.nl ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 18-10-2007 23:56
Site is leuk maar niet echt interesant alles op de frontpage.

Maak wat verschillende page's en maak het wat aantrekelijker.
BryanB    posted on 19-10-2007 09:19
Nee, alles op een pagina proppen is niet mooi en overzichtelijk.

En denk ook om je taalgebruik. (bijv.: 'haha' komt niet echt professioneel over)
Timmerink    posted on 19-10-2007 09:55
Inderdaad, je hebt in ieder geval al een .NL domein, maar doe nu nog wat leuks met je site want dit ziet er niet echt uit. Maak inderdaad verschillende koppen/page's en verander je lettertype. Ook moet je echt letten op je spelling en zinnen, want zo komt het net wat BryanB zegt totaal niet professioneel over, ook al kunnen de mensen zien dat je op veel plekken draait, haken ze af omdat je site een ''kinderlijke'' uitstraling heeft..
BryanB    posted on 19-10-2007 10:12

Gooi eens een filter over de foto, en verplaats je media player in de banner.
En gebruik nog een andere kleur in je ontwerp, bij voorkeur een wat fellere.

Zoals hier:

banner

(Zit op mn werk, en heb geen photoshop, dus wees neit al te kritisch)

User edit by BryanB on 19-10-2007 @ 10:13:17 (47%)
Jorrit    posted on 19-10-2007 15:13
Als ik een "harde electro house club minimal"-DJ zoek, en ik kom uit op jou site... en ik lees:
Begon als glazenophaler in de Hollywoodmusichall, maar later kwam hij terecht achter de draaitafels!
Inmiddels is hij van dat gezeik af haha, en gaat nu als solo door. See yaah....  
Dan denk ik... "nou laat maar". Misschien ligt het aan mij, maar je komt op deze manier een tikje arrogant over op mij... 
bramv    posted on 19-10-2007 18:18
ik vind dat wel grappig. Maar als je proffessioneel wilt wezen zou ik zo'n taalgebruik niet doen
Aemilius    posted on 03-11-2007 10:48
Ik vind het nog niet eens zo verkeerd om alles op 1 pagina te zetten.. Je zou het dan alleen wel wat beter moeten ordenen en het taalgebruik, achja.. Jordy Lishious gebruikt ook een beetje zn eigen taaltje op zijn site.. Dus of het nou zo belangrijk is om elk woord deftig neer te zeggen.. Magoed beetje netter mag altijd Winking my eye
User edit by Aemilius on 03-11-2007 @ 10:48:36 (4%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

76 Users online: 28 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 8.709
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.562.961