zoals de titel al luid, wat vinden jullie van de Reloop RMX-40 DSP
What do you think about wat vinden jullie van de Reloop RMX-40 DSP ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ja wel dr zijn tuurlijk betere maar voor het geld dat deze kost is het echt een fijn ding hor Ik heb em ook en die efecten vind ik ook goed klinken, in een zaal met 2000 waarschijnlijk minder maar dan gebruik je uiteraard andere gear
Ik heb hem zelf ook, en vind het een hele fijne mixer, die qua functies en uiterlijk heel veel lijkt. De faders lopen wel heel soepel, je houd er van of niet natuurlijk. effecten zijn leuk en als je ze goed toepast kan je die gewoon tijdens een set gebruiken. verder raad ik je aan de door dj-RK geposte topic's even door te lezen.
ja top mixer. ik heb hem verkocht aan renzis hierboven en heb er fijn mee gewerkt. een dj shop medewerker raadde deze zelfs aan inplaats van de djm 800 (welke ik nu heb) hele goede mixer en zeker goed voor de amateur / gevorderde .
dus als je hem van plan bent aan te schaffen? twijfel niet hoor
Music made me who i am
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.