Gegevens: | ||
Naam opdrachtgever: | henny | |
Achternaam: | ---------- | |
Straat + nr: | ----------------------------------- | |
Postcode: | ---------------------------------- | |
Telefoon nr: | ---------------------------- | |
E-mail adres: | -------------------------- | |
Lokatie gegevens: | ||
Straat + huisnummer: | ---------------------- | |
Plaats: | neuenhaus | |
Telefoon: | --------------(Bijvoorbeeld: 0123-456789) | |
Stroom voorziening: | ja hebben wij | |
Omgeving: | thuis buiten in een tent | |
Feest gegevens: | ||
Datum: | 26-10-2007 Jaartal | |
Tijd: | Van: 18.30 tot 21.30 | |
Feestsoort: | bij overige:verjaardag fuif | |
Aantal personen: | ong.20 of een paar meer (niet precies te zeggen) | |
Favoriete muziek: | Apres ski beetje | Jaren 80 nee |
Piraten nee | Jaren 70 nee | |
Dance beetje | Urban | |
Disco beetje | hiphop ja | |
Feestmuziek | R&B | |
Hardcore | Rock | |
Hardstyle | Trance | |
Jaren 90 | Jumpstyle ja | |
Opmerking: | we willen een gezellig feest U krijgt zo spoedig mogelijk een bevestiging van ons. |
Tip 1: beter je info niet in de HM zetten, want dan ziet niemand het
Tip 2: voor een geslaagde avond: luister naar het publiek, ga geen trance draaien als ze allemaal hiphop willen.
Tip 3: met alle respect, maar kinderen van 13-15 kennen alleen de commerciele muziek, top40 e.d. draai de populaire tracks maar, die nu goed zijn en uiterlijk 2 jaar oude goede. Klassiekers kan wel, maar de kans is er dat je publiek ze niet kent.
Tip 4: Begin maar lekker gevarieerd, dan kom je er vanzelf achter wat men wil.
Verder: Succes!!!, we horen wel hoe het ging
Edit: ik zie dat ze het lijstje keurig heeft ingevuld, (leuk gemaakt overigens) probeer binnen die kaders te blijven dan
Piraten muziek is Nederlandstalige muziek zoals: Jannes, Wesley, Jan Smit, Andre Hazes enz.
Poster: Taz
Draai inderdaad gewoon de populaire muziek, Ik weet niet wat het is maar hier in de regio beginnen kinderen van die leeftijd al te zeggen dat jumpstyle uit is. Veel hebben het ook over een of andere Higschool music award muziek, Vraag me niet precies wat dat is. Maar kijk daar nog maar even naar, Verder zeg ik succes!
Poster: Nvie
Highschool Musical zal wel van die film zijn denk ik, wat erg aan het hypen is in de V.S. en zo langzamerhand deze kant op trekt. Voor de rest is zo'n lijstje een leuke indicatie, maar op lokatie zul je toch echt moeten aanvoelen wat er wel en niet in gaat. Speel in op de hypes en pop/top 40 muziek, en dan kom je een heel eind.
Ga verder de dingen niet afraffelen, neem ruim de tijd om op te bouwen (het moet niet te gek worden natuurlijk) en zorg voor een beetje kwaliteit boven kwantiteit.
Wel grappig trouwens zeggen bij 'stroomvoorziening:' ' Ja hebben wij'
Poster: fettibamba
Piraten muziek wat is dat? , ik heb zo het idee dat ze veel jump willen horen is nogal populair bij die leeftijdscatogorie op het moment.
Jah superbekend in de vs komt op het disneychannel, ze zijn nu al aan film nummer 3 bezig, heb nog wel geen van de films gezien maar ik kwam de eerste gisteren nog tegen in de videotheek.
Er was ook een grote controversie onstaan in de vs om dat een van de vrouwelijke acteurs met naaktfotos op het internet stond
Poster: Illusion
Damn dit meen je niet:p Elke nederlander, en elke dj weet wat Piraten muziek is... Zeg maar:p
Ken je Evert Baptist?:
Piemeltje, altied in de buurt, piemeltje lalala....
Mijn piemeltje is dan niet zo groot, maar wel ontzettend klein
dat was een voorbeeld van watmomenteel wel erg bekend is. Tja ik woon in het noorden, daar zijn piratenhits wel populair, onder de boeren dan maar, Zeg Maar.
Poster: Nvie
Nu is het vrouwelijk schoon gehalte in die film behoorlijk hoog
@ Basz-Line: misschien ook wel handig om even een lijstje te maken van je Amperage/Wattage verbruik, zodat je straks niet met gebakken peren zit. Heb er e.v.t. een excel sheetje voor liggen (Xcel 2007 .xlsx versie, dus wel de nieuwste office), mocht je er interesse in hebben moet je even een mailtje gooien.
Draai indd wat ze willen, apres-ski nummers doen het ook altijd goed!
Raffel je mix niet af, dus niet de cd-speler laten lopen! (wat bij ons op school nog wel eens gebreurt!)
En is zn invul waslijst wel nodig? ooit aan gedacht om een dingetje met html en java in elkaar te zetten, en dan dat ze het op internet invullen?
Poster: Basz-Line
@ Renzis
wil je hem ff pm'en dan?
Poster: Renzis
Tip 3: met alle respect, maar kinderen van 13-15 kennen alleen de commerciele muziek, top40 e.d. draai de populaire tracks maar, die nu goed zijn en uiterlijk 2 jaar oude goede. Klassiekers kan wel, maar de kans is er dat je publiek ze niet kent.
anton aus tirol
maak me gek - gerard joling
cupido - jan smit
breek de tent maar af - rob ronalds
Jah superbekend in de vs komt op het disneychannel, ze zijn nu al aan film nummer 3 bezig, heb nog wel geen van de films gezien maar ik kwam de eerste gisteren nog tegen in de videotheek.
Er was ook een grote controversie onstaan in de vs om dat een van de vrouwelijke acteurs met naaktfotos op het internet stond
Poster: Basz-Line
dus ff kortom, dingen die we wel/niet moeten doen, muziek die we ECHT moeten hebben.