ik verkoop mijn synq's xtrm-1 met elke een ortofon concorde op ! allebei nog heel goede staat , 1 heeft een kras in de lak , maar voor de rest gaan ze allebei perfect.
What do you think about [TK] : Synq Xtrm-1 + ortofon concorde ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Die image code werkt niet op dit forum je moet dit gebruikenen daar je locatie van je fotos inzetten, mag ik vragen waarom ze je wegdoet ik zie ook een traktor scratch heeft het daar iets mee te maken?
ja ik heb inderdaad traktor scratch (geweldig apparaat , niet?) ik draai nog maar een goeie 8 maanden en na een aantal feestjes af te schuimen ben ik "verliefd" geworden op Technics SL1200 .. wil ook deze kopen dan ! synq's werken perfect met traktor als je dat wou weten !
voor ik het vergeet : je kan me contacteren op yves@corvilain.be . ik ben ook wel geïnteresseerd in een stel technics sl als je wil ruilen + opleg (afhankelijk van staat sl )
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.