DanceCore artiesten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Code-Y    posted on 16-10-2007 18:26
onlangs kreeg ik een remix van een cascada track in handen van een goede vriend van mij. het was een "DanceCore" mix..... nou ik vond het wel oke =)

en nu ben ik dus op zoek naar artiesten die deze stijl maken!
is iemand hier bekend mee?

ik ken er namelijk maar eentje: Rob Mayth =) zoek op youtube maar eens wat van hem op!

ken jij dancecore artiesten, of artiesten met een stijl die er heel erg veel op lijkt? post het hier eventjes Happy, laughing

DJ-Code Y

What do you think about DanceCore artiesten ??

Vote :   
RenéKuppens    posted on 16-10-2007 18:33
Oh dat vind ik altijd van die Barbie trance Winking my eye
Komt denk ik omdat ik de rob mayth van barbie girl heb gehoord maar ik weet wat je bedoeld.

zoek eens op Google naar Future Trance of Dream Dance
Code-Y    posted on 16-10-2007 18:35
Poster: Dj-RK
Oh dat vind ik altijd van die Barbie trance Winking my eye
Komt denk ik omdat ik de rob mayth van barbie girl heb gehoord maar ik weet wat je bedoeld.

zoek eens op Google naar Future Trance of Dream Dance

je hebt wel gelijkl, er zittenr emixes bij die gewoon te triest zijn.... inderdaad, die van barbie girl....
maar het gaat mij meer om de stijl.... en als ik toestemming krijg zal ik je die remix van cascada eens opsturen als je wilt. hij is echt extreem Happy, laughing dan snap je wel wat ik bedoel Happy, laughing
screambeat    posted on 16-10-2007 18:36
Nou ik zou zeggen koop de cd van Pulsedriver - Dancecore X-plosion, daar staan zeker wel goeie liedjes op. Het is een dubbel cd van allemaal liedjes uit 2004, maar dat maakt hopelijk nikz uitCry.
Ik ben ook nog bezig met een andere cd te downloaden, ook dance-core. Maar weet niet zeker of dat wat isCry, hou je wel op de hoogteCry
bramv    posted on 16-10-2007 19:54
mooie genre vind ik t
ccc    posted on 16-10-2007 20:30
Artiest -> Pimp Code. Volgens mij valt die artiest ook onder dat soort genre.

This is an old Topic

No new postings for 6.554 days.
 Post CommentThat would be 218.5 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

252 Users online: 42 Guests (210 Unknown)
Pages generated today : 83.294
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.635.592