Poster: Tomazos
ik ben in spanje terecht gekomen via een advertentie die op een party site stond,
ik zou dj worden in Waikiki, Malgrat de mar,
daar heb ik ook gedraaid maar het werd saai om in 1 discotheek te draaien, dus wisselde ik soms af, soms naar santa sussana, soms naar loret, draaie mee met de jongens van Calossos, en soms in Tropics. met de dj mee, ging allemaal via via met dj's onderling, van: oh jij wilt hier draaien, dan draai ik 1 avond in jou discotheek. ik kon zelf de resident dj van Tropics niet, en ik verstond hem ook niet, was een donkere jongen die geen engels sprak.
wat jij zegt zou best kunnen,dat hun de vaste bezetting hadden, ik was er in het voor seizoen van begin maart t/m eind mei. dit zou ik dus niet weten. toen ik er was iig nog niet. toen waren in alle discotheken maar 1 resident, dat was in Calossos de Spaanse dj Chucky, waar ik dan vaak mee gedraaid heb.(deze draaid zware club,hardcore+hardstijl)
ik zou tot eind oktober blijven maar ben weg gegaan omdat ik samen met 2 marokaanse jonges in 1 appartement zat en er steeds dingen werden gejat. en onze persoonlijk heden botste gewoon.
dat was elke avond gewoon vechtende ruzie, toen heb ik ervoor gekozen om terug te gaan naar nederland voordat het hoofdseizoen bezig was. (ik had ook wel heimwee) , want het was gewoon niet leuk om met die jonges samen te zijn.
partysquad zou een maand later naar spanje komen, dat weet ik wel, die zouden ook 1 dag in de week draaien in een grote discotheek waar ik draaide in Santasusanna, als waikiki dicht was, wisselde ik de dj van die discotheek af, (lag 100 meter lopen naast elkaar) die discotheek heet "QK"
ik heb dus geen Vaste datum gedraaid in tropics, gewoon onderling van: ey kom een avond draaien, ga ik in jou toko draaien.
volgend seizoen ga ik gewoon weer, maar dan met een groepje bekende.
en voor de dj's hier op het forum.
het is leuk, maar HEEL zwaar, 8 a 9 uur per dag 7 dagen in de week plaatjes draaien, voor omgerekent 50 euro per dag. ik had met de dj's in malgrat gesproken en kwamen er toen achter dat ik het meeste kreeg van allemaal, puur omdat ik uit nederland kwam, en daarom nederlandse touristen aantrekte.
maar je neukt,drinkt,kotst zo vaak.. dat zou je niet verwachte. elke avond los gegaan, ook al was het het voor seizoen.
langere tijd in spanje blijven is dus voor de meeste dus geen vetpot,(je betaald ook veel huur,boodschappe,zelf lol hebben)
mijn ticket moest ik zelf betalen, alleen mijn over gewicht aan cd's (22 kilo) werden vergoed.
maar ok,
ontopic, wat betreft me site..
ghe ghe jah idd catalaans sucks
maar 7 maanden is hotel niet een beetje TE gek??
had een appartement tegenover me discotheek, met zwembad en al, dan hoefde je met de meiden na afloop niet zover te lopenen als ze zagen dat je een zwembad had bleven ze altijd wel
mischien samen volgend jaar samen erheen
Loret de mar e.d is niet moeilijk, zolang je maar uit nederland komt en een vlotte microfoon babbel heb,
op mijn planning voor volgend jaar:
Loret,
Salou
Cheronisos
of Mallorca,
1 van die 4
dat is lache ja,
ik sloot altijd 1 na laatste nummer af met Danzel - pump it up,
dat kregen mensen ook altijd gillend over de straat te horen.
als je serieuze plannen heb voor loret hoor ik het wel
dan ga ik die kant ook weer op,
heb 2 discotheken, 1 in malgrat, 1 in santasussana waar we zo aan de slag zouden kunnen gaan, maar daar twijfel ik over, ben niet voor niks daar weg gegaan,. geen zin om me hele vakantie die agressieve marokanen tege te komen (als ze dus idd ook weer daar werken, me oude discotheek zit pal om de hoek),
vakantie job sites heb je altijd, maar ik heb gemerkt dat het effectiever is om er gewoon heen te vliegen en rond te vragen.
idd er is veel vraag naar bekende dj's,
maar 90% van de toeristen is nederlands, daarom smachten ze naar nederlandse (all-round) dj's,
laat iedereen springen en gek doen de 1e avond en we mogen blijven.