my new site: www.djtomazos.com
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 15-10-2007 00:47
me nieuwe site is online,

mijn oude was lelijk en niet meer werkbaar.

bij deze:
www.djtomazos.com
turntablist,entertainer,allround dj, around the world

What do you think about my new site: www.djtomazos.com ??

Vote :   

Laidback    posted on 15-10-2007 02:13
ziet er netjes uit..

welke datum(s) heb je trouwens in tropics gedraaid afgelopen zomer ?

heb zelf 2 weken in spanje gedraaid, (zat in Palamos / Playa d' aro gebied)
draaide Erick E, Chuck, Billy The Klit & The Partysquad niet als Vaste Bezetting in Tropics.. ??
hoe ben je er terecht gekomen ??
User edit by Laidback on 15-10-2007 @ 02:15:16 (29%)
Tomazos    posted on 15-10-2007 04:32
ik ben in spanje terecht gekomen via een advertentie die op een party site stond,

ik zou dj worden in Waikiki, Malgrat de mar,

daar heb ik ook gedraaid maar het werd saai om in 1 discotheek te draaien, dus wisselde ik soms af, soms naar santa sussana, soms naar loret, draaie mee met de jongens van Calossos, en soms in Tropics. met de dj mee, ging allemaal via via met dj's onderling, van: oh jij wilt hier draaien, dan draai ik 1 avond in jou discotheek. ik kon zelf de resident dj van Tropics niet, en ik verstond hem ook niet, was een donkere jongen die geen engels sprak.

wat jij zegt zou best kunnen,dat hun de vaste bezetting hadden, ik was er in het voor seizoen van begin maart t/m eind mei. dit zou ik dus niet weten. toen ik er was iig nog niet. toen waren in alle discotheken maar 1 resident, dat was in Calossos de Spaanse dj Chucky, waar ik dan vaak mee gedraaid heb.(deze draaid zware club,hardcore+hardstijl)

ik zou tot eind oktober blijven maar ben weg gegaan omdat ik samen met 2 marokaanse jonges in 1 appartement zat en er steeds dingen werden gejat. en onze persoonlijk heden botste gewoon.
dat was elke avond gewoon vechtende ruzie, toen heb ik ervoor gekozen om terug te gaan naar nederland voordat het hoofdseizoen bezig was. (ik had ook wel heimwee) , want het was gewoon niet leuk om met die jonges samen te zijn.

partysquad zou een maand later naar spanje komen, dat weet ik wel, die zouden ook 1 dag in de week draaien in een grote discotheek waar ik draaide in Santasusanna, als waikiki dicht was, wisselde ik de dj van die discotheek af, (lag 100 meter lopen naast elkaar) die discotheek heet "QK"

ik heb dus geen Vaste datum gedraaid in tropics, gewoon onderling van: ey kom een avond draaien, ga ik in jou toko draaien.

volgend seizoen ga ik gewoon weer, maar dan met een groepje bekende.

en voor de dj's hier op het forum.
het is leuk, maar HEEL zwaar, 8 a 9 uur per dag 7 dagen in de week plaatjes draaien, voor omgerekent 50 euro per dag. ik had met de dj's in malgrat gesproken en kwamen er toen achter dat ik het meeste kreeg van allemaal, puur omdat ik uit nederland kwam, en daarom nederlandse touristen aantrekte.
maar je neukt,drinkt,kotst zo vaak.. dat zou je niet verwachte. elke avond los gegaan, ook al was het het voor seizoen.

langere tijd in spanje blijven is dus voor de meeste dus geen vetpot,(je betaald ook veel huur,boodschappe,zelf lol hebben)
mijn ticket moest ik zelf betalen, alleen mijn over gewicht aan cd's (22 kilo) werden vergoed.

maar ok,
ontopic, wat betreft me site..
User edit by Tomazos on 15-10-2007 @ 05:02:44 (52%)
Laidback    posted on 15-10-2007 05:06
Poster: Tomazos
ik ben in spanje terecht gekomen via een advertentie die op een party site stond,

ik zou dj worden in Waikiki, Malgrat de mar,

daar heb ik ook gedraaid maar het werd saai om in 1 discotheek te draaien, dus wisselde ik soms af, soms naar santa sussana, soms naar loret, draaie mee met de jongens van Calossos, en soms in Tropics. met de dj mee, ging allemaal via via met dj's onderling, van: oh jij wilt hier draaien, dan draai ik 1 avond in jou discotheek. ik kon zelf de resident dj van Tropics niet, en ik verstond hem ook niet, was een donkere jongen die geen engels sprak.

wat jij zegt zou best kunnen,dat hun de vaste bezetting hadden, ik was er in het voor seizoen van begin maart t/m eind mei. dit zou ik dus niet weten. toen ik er was iig nog niet. toen waren in alle discotheken maar 1 resident, dat was in Calossos de Spaanse dj Chucky, waar ik dan vaak mee gedraaid heb.(deze draaid zware club,hardcore+hardstijl)

ik zou tot eind oktober blijven maar ben weg gegaan omdat ik samen met 2 marokaanse jonges in 1 appartement zat en er steeds dingen werden gejat. en onze persoonlijk heden botste gewoon.
dat was elke avond gewoon vechtende ruzie, toen heb ik ervoor gekozen om terug te gaan naar nederland voordat het hoofdseizoen bezig was. (ik had ook wel heimwee) , want het was gewoon niet leuk om met die jonges samen te zijn.

partysquad zou een maand later naar spanje komen, dat weet ik wel, die zouden ook 1 dag in de week draaien in een grote discotheek waar ik draaide in Santasusanna, als waikiki dicht was, wisselde ik de dj van die discotheek af, (lag 100 meter lopen naast elkaar) die discotheek heet "QK"

ik heb dus geen Vaste datum gedraaid in tropics, gewoon onderling van: ey kom een avond draaien, ga ik in jou toko draaien.

volgend seizoen ga ik gewoon weer, maar dan met een groepje bekende.

en voor de dj's hier op het forum.
het is leuk, maar HEEL zwaar, 8 a 9 uur per dag 7 dagen in de week plaatjes draaien, voor omgerekent 50 euro per dag. ik had met de dj's in malgrat gesproken en kwamen er toen achter dat ik het meeste kreeg van allemaal, puur omdat ik uit nederland kwam, en daarom nederlandse touristen aantrekte.
maar je neukt,drinkt,kotst zo vaak.. dat zou je niet verwachte. elke avond los gegaan, ook al was het het voor seizoen.

langere tijd in spanje blijven is dus voor de meeste dus geen vetpot,(je betaald ook veel huur,boodschappe,zelf lol hebben)
mijn ticket moest ik zelf betalen, alleen mijn over gewicht aan cd's (22 kilo) werden vergoed.

maar ok,
ontopic, wat betreft me site..

ik had hotel alles wel lekker vergoed 2 weken lang Happy, laughing
5 dagen in de week draaien Happy, laughing..  Not For The Faint Hearted!
maarja.. ik vroeg het omdat ik volgend jaar ook eens rond Lloret zou willen draaien..
moeilijk om de mensen te berijken daar.. kan een beetje spaans.. zal het er mee moeten redden haha..
(sinds het daar vooral CATALAANS is)
...
Tomazos    posted on 15-10-2007 05:13
ghe ghe jah idd catalaans sucks
maar 7 maanden is hotel niet een beetje TE gek??Winking my eye
had een appartement tegenover me discotheek, met zwembad en al, dan hoefde je met de meiden na afloop niet zover te lopenWinking my eye en als ze zagen dat je een zwembad had bleven ze altijd wel

mischien samen volgend jaar samen erheenHappy, laughing
Loret de mar e.d is niet moeilijk, zolang je maar uit nederland komt en een vlotte microfoon babbel heb,

op mijn planning voor volgend jaar:

Loret,
Salou
Cheronisos
of Mallorca,

1 van die 4Happy, laughing
User edit by Tomazos on 15-10-2007 @ 05:22:22 (100%)
Laidback    posted on 15-10-2007 05:32
ghe ghe jah idd catalaans sucks
maar 7 maanden is hotel niet een beetje TE gek??Winking my eye
had een appartement tegenover me discotheek, met zwembad en al, dan hoefde je met de meiden na afloop niet zover te lopenWinking my eye en als ze zagen dat je een zwembad had bleven ze altijd wel

mischien samen volgend jaar samen erheenHappy, laughing
Loret de mar e.d is niet moeilijk, zolang je maar uit nederland komt en een vlotte microfoon babbel heb,

op mijn planning voor volgend jaar:

Loret,
Salou
Cheronisos
of Mallorca,

1 van die 4Happy, laughing

Tsja.. ik wil eerst ff Lloret aan doen..
toch wel erg levendig..!!
Salou vind ik persoonlijk niets.. alles is daar weer TE commercieel..
de clubs dan..
Tmf/mtv. blablabla.. Leuk als je er mag draaien.. maarja niet origineel "spaans"

Microfoon babbel is juist lachen!
afgelopen zomer helemaal loos gegaan.. met een aantal holland party's .. had toen net DE Promo van Bobby Burns.. (Im from holland)
aant eind van de 2 weken kon elke spanjool em na bleren.. (en dat deden ze stuk voor stuk snachts op de rotonde!)

en tsja.. het gaat erom > Je Ding Doen / MOOIE VROUWEN! / Je Ding Doen..
en als je dan nog een paar euro over heb.. kan je tenminste zeggen dat je een super goede vakantie heb gehad!.. haha
User edit by Laidback on 15-10-2007 @ 05:34:53 (18%)
Tomazos    posted on 15-10-2007 05:35
dat is lache ja,

ik sloot altijd 1 na laatste nummer af met Danzel - pump it up,
dat kregen mensen ook altijd gillend over de straat te horen.

als je serieuze plannen heb voor loret hoor ik het welWinking my eye
dan ga ik die kant ook weer op,
Laidback    posted on 15-10-2007 05:41
dat is lache ja,

ik sloot altijd 1 na laatste nummer af met Danzel - pump it up,
dat kregen mensen ook altijd gillend over de straat te horen.

als je serieuze plannen heb voor loret hoor ik het welWinking my eye
dan ga ik die kant ook weer op,

tsja serieuze plannen zijn er hier wel :P
moet alleen ff rond neuzen waar ze mensen nodig hebben..
ff GOGO vragen of ze nog wat doen rond Lloret
of heb je maybe een ander adres ?   of een hint ?

in Playa d aro waren het veelal bekende (van voorgaande jaren)..
Tomazos    posted on 15-10-2007 05:45
heb 2 discotheken, 1 in malgrat, 1 in santasussana waar we zo aan de slag zouden kunnen gaan, maar daar twijfel ik over, ben niet voor niks daar weg gegaan,. geen zin om me hele vakantie die agressieve marokanen tege te komen (als ze dus idd ook weer daar werken, me oude discotheek zit pal om de hoek),

vakantie job sites heb je altijd, maar ik heb gemerkt dat het effectiever is om er gewoon heen te vliegen en rond te vragen.
idd er is veel vraag naar bekende dj's,
maar 90% van de toeristen is nederlands, daarom smachten ze naar nederlandse (all-round) dj's,

laat iedereen springen en gek doen de 1e avond en we mogen blijven.
User edit by Tomazos on 15-10-2007 @ 05:46:09 (17%)
Laidback    posted on 15-10-2007 05:47
heb 2 discotheken, 1 in malgrat, 1 in santasussana waar we zo aan de slag zouden kunnen gaan, maar daar twijfel ik over, ben niet voor niks daar weg gegaan,. geen zin om me hele vakantie die agressieve marokanen tege te komen (als ze dus idd ook weer daar werken, me oude discotheek zit pal om de hoek),

vakantie job sites heb je altijd, maar ik heb gemerkt dat het effectiever is om er gewoon heen te vliegen en rond te vragen.
idd er is veel vraag naar bekende dj's,
maar 90% van de toeristen is nederlands, daarom smachten ze naar nederlandse (all-round) dj's,

laat iedereen springen en gek doen de 1e avond en we mogen blijven.

Marrowattes ?.. dat is toch Ongedierte in dat soort landen..
achja.. spijkerplankje voor de deur.. of de deurklink onder stroom zetten (zelf rubberen handschoenen mee nemen thuis) werkt perfect tegen die mafferts
Tomazos    posted on 15-10-2007 05:50
lol idd, maar prate verder @ msn,

ontopic:D:D
Tomazos    posted on 15-10-2007 07:21
Cry
Xitrate    posted on 15-10-2007 08:16
Ziet er goed uit. Overzichtelijk, duidelijk.  Maar om nou zo in de header Pioneer te zetten..?
Tomazos    posted on 15-10-2007 08:18
inderdaad,

pioneer is eigelijk het enige merk wat ik gebruik,zowel kwa gear als koptelefoon, ook zo goed als niks anders aangeraakt moet ik eerlijk zegge, ik ga dus ook niet oordelen over andere producten. en het stond wel goed met het "pad" wat ernaast loopt. en het is niet mega groot en direct iritant opvallend.

ik heb nog wel een mailtje gestuurd naar pioneer om goedkeuring te vragen, dat word nog even afwachten, en anders gaat dat eraf.
User edit by Tomazos on 15-10-2007 @ 08:20:20 (14%)
TimN    posted on 15-10-2007 14:39
Mooie site, inederdaad, zoals Xitrate al zegt, krijgt je (of ík in ieder geval) een beetje de indruk alsof je gesponsort wordt...

maar ik zou wel blij zijn als ze mij gear aanbiedenCry
Tomazos    posted on 15-10-2007 18:52
agenda layout aangepast, dat alles goed past

This is an old Topic

No new postings for 6.446 days.
 Post CommentThat would be 214.9 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

60 Users online: 5 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 346
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.554.598